Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuttava puhuu pahaa selän takana. Mitä voin tehdä?

Vierailija
10.03.2017 |

Hän yrittää kaikintavoin mustamaalata minua. Olen vähitellen jättänyt yhteydenpidon häneen, ja se ilmeisesti rassaa häntä. Onko mitään tehtävissä? Meillä on yhteisiä kollegoja ja tuttuja, joilta kuulen mitä hän on sanonut.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäänulos. Tähän ikään olen ymmärtänyt, että seläntakana puhuvat eivät lopeta. Unohda koko tyyppi.

En myöskään tajua noita, jotka vasikoi paskanpuhujasta. Pitäisi ison hajurapn heihinkin, varaukselle suhtautuisin. Hekin ovat olleet susta seläntakana puhumassa.

Vierailija
22/26 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy vetää ne kuuluisat rajat! Sanoa kolleegoille että mitta on täynnä & homma loppuu tähän. Heistä fiksut kyllä ymmärtävät toimineensa väärin ja lopettavat. Jos tästä tilanteesta positiivista haetaan niin ainakin erottuu jyvät akanoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, jos keskittyisit työntekoon etkä juoruilisi henkilökohtaisia asioitasi työpaikkalasi?

Vierailija
24/26 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna puhuttavaa.

Vierailija
25/26 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän yrittää kaikintavoin mustamaalata minua. Olen vähitellen jättänyt yhteydenpidon häneen, ja se ilmeisesti rassaa häntä. Onko mitään tehtävissä? Meillä on yhteisiä kollegoja ja tuttuja, joilta kuulen mitä hän on sanonut.

Nosta "kissa pöydälle" . Älä huuda tms mutta tapaa kahden kesken ja osta asia esiin ystävälliseen sävyyn kertoen, että korviisi on kantautunut kummallisia ja pitääkö paikkaansa?

Kokemuksesta voin sanoa ettei kannata.

Silmät pyöreänä nauraa ettei ole koskaan tuommoista sanonut ja joku on nyt ymmärtänyt väärin. Jatkaa siis pokkana valehteluaan.

Kun tietäisinkin mikä tohon auttaa. "Nauran" näille viestin tuojille että mitäs mä nyt olen viime aikoina tehnyt? Tehnyt selväksi että ihan uskomatonta saissee sitä kuuleekin.

Tällä hetkellä odotan kuulevani olevan raskaana kun asioin neuvolassa tuossa yhtenä päivänä. Lapset parikymppisiä eli ikää on +40 ja ihan ehkäisy asioissa kävin äitiys ja EHKÄSYneuvolassa. Mutta joo jos vanhat merkit paikkansa pitää.

Vierailija
26/26 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi vaihtoehtoa. Otat puheeksi pahanpuhujan kanssa  face to face tai lopetat kaiken yhteydenpidon.