Lapselle vaatteita niitä tosi vähän
Vai itselle kesävaatteita,niitä vasta vähän onkin. Kummat ostan molempiin ei ole varaa?
Kommentit (29)
Pluskokoja löytyy ainakin fb-kirppiksiltä hyvin. Hae "isot tytöt, plus-koot" jne. haulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmille kirppareilta. ON varaa.
Olen erittäin isokoinen mun kokoa ei kirppareilta löydä.
No nyt on laihdutuksen aika, voit säästää ruokarahoista vaatteisiin, kun syöt vähemmän.
En jaksa laihduttaa syöminen on ainoa iloni.
Et jaksa näköjään oikein kirjoittaakaan. Puhutko myös tuolla tavalla? "Olen valtava läski vaatteet eivät mahdu päälle lapsellakaan ei ole vaatteita vietämme päivät alasti mussutamme ruokaa." Kanssasi on varmaan kiva keskustella.
Onko paikkakunnallasi hope ry? Sieltä saa lapselle vaatteita ihan ilmaiseksi, ja usein muutakin apua!
Vierailija kirjoitti:
Homma yhtä tehokasta kuin yhdellä arubalaisella.
Näin on. Eilen ei ollut varaa erota, eikä tänään ole varaa vaatteisiin. Niin ja viikolla ei ollut varaa ruokaan.
Minun äitini opetti minulle, kun olin lapsi, että hyvä äiti antaa ensin lapselle, ja ottaa sitten itselleen jos jotain jää. Eli ensin täytät lapsen tarpeen. Tosiaan kirpparille vaan.
Kirpparilla käynti ei ole enää mikään nolo köyhien juttu, vaan ihan tavalliset keskiluokkaisetkin käyvät kirpparilla shoppaamassa. Kirpparivaatteet eivät leimaa lasta millään tavalla, kaikilla lapsilla on sellaisia.
Toisekseen, lopetat kalliiden herkkujen ostamisen. Jos haluat jotain hyvää, leivot itse. Tulee paljon parempaa, paljon enemmän, ja säästät selvää rahaa. Kaikkea leivottuahan ei ole pakko syödä kerralla, vaan esim. kääretortusta riittää monelle päivälle.
Hope-yhdistykseltä saa ilmaiseksi hyviä lastenvaatteita ja -tarvikkeita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on laihdutuksen aika, voit säästää ruokarahoista vaatteisiin, kun syöt vähemmän.
Laihduttaminen vasta käy kalliiksi, kun koko vaatevarasto menee uusiksi. Terveisin 50 kg laihduttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kokoa etsit ja missä päin vaikutat? Minulla on isoksi jääneitä vaatteita, halvalla lähtee.
Homma yhtä tehokasta kuin yhdellä arubalaisella.