Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset puhuu paskaa !muka, että ei se ulkonäkö ole niin tärkeä...

Vierailija
09.03.2017 |

Olen kohta 30v mies ja olen pienikokoinen.

N. 170cm pitkä ja painoa n. 60 kg.
Olen siroluinen enkä mikään lihaksikas.

Hartioiden leveys edestä mittanauhalla n. 43-44cm mukaan lukien kädet. Rinnan ympärys 85cm ja hauis 30 cm jännitettynä.

Mulla on kyllä 16 cm penis, mutta sehän näy päälle päin :D.
Kaikki sanoo minua mukavaksi ja mulla on paljon ystäviä sekä naisia, että miehiä.

Kukaan ei kuitenkaan ole kiinnostunut minusta kaveruutta enempää...

Mulle sanottu, että olen myös komea/söpö.

Mutta jostain syystä naiset eivät edes tunnu näkevän minua...

Aloitetta itse tehdessä olen saannut usein kohteliaita backejä, että ei ole vain ollut kiinnostunut.

Onko vika kuitenkin minussa vai puhuvatko naiset vain, että ei se ulkonäkö nyt niin...

Ajattelevat tietysti, että ei siinä pienessä miehessä mitään ole mitä mulla olisi vastaan, mutta itse en sellaista halua...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/9 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
4/9 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka väittää ettei ulkonäkö ole tärkeä? Sama ongelma se on 180cm 100kg rotevalla naisella. Harva hetero viehättyy sellaisesta vastakkaisen sukupuolen edustajasta, joka vartaloltaan näyttääkin samalta sukupuolelta. Eli mies naisen kokoiselta ja toisin päin.

Vierailija
5/9 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ei ole TÄRKEIN asia. Tottakai toisen ulkonäönkin pitää viehättää, jos parisuhdetta haluaa. Mutta ei kuitenkaan auta, vaikka olisi ihan mielettömän komea, jos luonne on paska tai pää tyhjää täynnä.

Vierailija
6/9 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi, oi miksi haluaisin tietää ventovieraan miehen peniksen koon? Te miehet asetatte sille ihan liikaa painoa. Kirjallinen vastine k***vänkuville... evvk

Vierailija
7/9 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt jotain fyysistä vetovoimaa pitää mieheen tuntea että kiinnostuu. Eli on sillä ulkonäöllä väliä. Silmiini särähti tuo sana "söpö". Oletko sitten miten pikkupojan näköinen että tytöt näkevät sinut vain herttaisena pikkuveljenä? Mikä on vaatetuksen laita? Onko baarissa huppari ja kulahtaneet skeittikengät? Joku kamala vaalea dressmanin lyhythihainen kauluspaita? (Tai joku äitiltä saatu pusero joskus riparin aikoihin) Hiukset geelattu 90-luvun "ankanpyrstöksi"? Hajuvettä edustaa purkillinen axea? Jos ei ole luonnostaan roteva vaan ennemmin siro, kannattaa katsoa että vaatetus ei anna "epäkypsää" vaan miehekkään kuvan, se vaikuttaa yllättävän paljon naisiin! Kukaan ei halua pikkupoikaa vaan miehen. Tyylikäs mies kiinnittää ihan eritavalla naisen huomion siinä mielessä.

Vierailija
8/9 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin naisille ulkonäkö on tärkeämpää kuin toisille. Millaisia naisia sinä itse sitten lähestyt? Kuinka paljon itse katsot naisissa ulkonäköä?

Vierailija
9/9 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kohta 30v mies ja olen pienikokoinen.

N. 170cm pitkä ja painoa n. 60 kg.

Olen siroluinen enkä mikään lihaksikas.

Hartioiden leveys edestä mittanauhalla n. 43-44cm mukaan lukien kädet. Rinnan ympärys 85cm ja hauis 30 cm jännitettynä.

Ei noi mitat nyt mitään niin pahoja ole, ton pituiselle. Jos haluat lihaksia niin mene salille ja syö oikein. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi