Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini tytär ei toivonut mitään erityistä, joten hän ei saanut lahjoja

Vierailija
09.03.2017 |

Kaverini tytär täytti vähän aikaa sitten 13 vuotta. Kysyin, mitä antoivat hänelle lahjaksi, sillä oma tyttäreni täyttää myös pian 13. Kaveri sitten sanoi, että koska tyttärensä ei toivonut mitään tiettyä, eivät he myöskään ostaneet hänelle mitään. Ei mitään.

Minulla on vähän paha mieli tytön puolesta. Kyseessä on kuitenkin syntymäpäivä. Eikö hän olisi voinut saada edes esim. rahaa tai lahjakortin? Seuraava mahdollisuus saada lahjoja on sitten joulu yli 9 kuukauden kuluttua.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä synttäreiksi ja jouluksi pitäisi edes jotain ostaa tai muistaa jollain tavalla varsinkin lasta.

Vierailija
2/6 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika julmaa. Itse ainakin muistaisin lasta varsinkin, jos hän ei toivo mitään.

Rankaistaan siitä, että toinen on vaatimaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on aika kylmää :/ Kyllä nyt lasta voisi muistaa vaikka edes kortilla ja kakulla tai muulla herkulla ja antaa vaikka vähän rahaa, että voi itse ostaa jotain mieluisaa.

Vierailija
4/6 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mahdollinenko lapsen olisi pitänyt osata luetella mitä kaupasta löytyy saadakseen jotain sitten lahjaksi?

Onko tytöllä jo kaikkea mahdollista vai mitä ihmettä? En ymmärrä yhtään miksi päädyttiin tuollaiseen loppuratkaisuun.

Vierailija
5/6 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ostaneet mitään, ehkä antoivat sitten rahana.

Vierailija
6/6 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä eivät halua ostaa jotain vain ostamisen ilosta vaan ostavat jälkikäteen lapsen tietäessä mitä oikeasti haluaa?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi