Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi käytät koruja? Miehet haluavat naisensa puhtaina

Vierailija
09.03.2017 |

Metalli ihmisessä on luonnotonta ja 99% miehistä haluaa naisensa puhtaana ja koruttomana. (tatuoinnit tähän samaan sarjaan myös) Usein tätä ei tietenkään uskalleta sanoa ääneen. koska pelätään että nainen suuttuu.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän koruista -> käytän niitä. Puhtaina minäkin mieheni otan, enkä näe siinä mitään yhteyttä siihen että he halutessaan käyttävät koruja. Tosin, liiat korut ovat minulle visuaalisesti ei-toivottu juttu.  

Vierailija
2/23 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki naiset käytä koruja, en minä ainakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita jo ymmärtää sinä et ole 99% miehistä.

Vierailija
4/23 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi jos tykkään siitä korusta :) Mutta en olekaan ajatellut tätä, tai enemmänkin en ole ajatellut sillä olevan miehille niin väliä? Mun korviksia on kyllä joskus kehuttu. Mutta eikö sinusta olisi kivaa jos itse annat toiselle korun, se on mieleinen ja hän pitää sitä?

Vierailija
5/23 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään koruista ja tatuoinneista. Siksi.

Vierailija
6/23 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minä ja minun mieltymykseni ovat ihan yhtä arvokkaita kuin miestenkin. Ja miehelleni olen toistaiseksi kelvannut. Tekevätkö miehet kaiken vain naisia miellyttääkseen?

Vierailija
7/23 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä. Minä käytän koruja koska pidän koruista. Myös mieheni käyttää koruja. Itse asiassa mieheni käyttää tuplasti enemmän koruja kuin minä.

Vierailija
8/23 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän haluat. Mun ei kuitenkaan tarvitse miellyttää kuin yhtä maailman kaikista miehistä, ja jotenkin tää vaan ei oo noussu kynnyskysymykseksi meidän parisuhteessa. :) 

Vierailija
9/23 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhanaikaista ajattelua. Nykypäivänä ei moni ajattele "hänellä on koruja, tosi likaista". Niin miehet kuin naisetkin niitä koruja käyttävät. Mitäpä jos mies käyttää koruja ja hänellä on tatuointeja? Ajattelisivatko naiset silloin hänen olevan likainen sinun mielestäsi? Itse en kyllä ajattele kenenkään tatuoidun tai korullisen henkilön olevan likainen. #provosoiduin

Vierailija
10/23 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän mieheni antamia koruja. On huono ostamaan kukkia yms. mutta korujen ostossa on kyllä todella kunnostautunut. Mies pitää siitä todella paljon kun pidän noita ja onhan ne todella rakkaita helyjä.

Vierailija
11/23 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulunen yhden prosentin vähemmistöön miehistä. Korvikset tai kaunis kaulakoru ovat yleensä minusta kivat. Sen sijaan reikiä täyteen hakattu naama, jossa on kromia kuin amerikanraudassa, on aika tympeä. Tatuoinnit taas ovat minusta lapsellisia. Periaatteessa kuva iholla voi olla kaunis, mutta kun se on muutaman vuoden päästä kuin sateen hakkaama marjapaska, niin viisaampaa olisi olla ilman. No, minkäpä minä sille kuitenkaan voin, että ihan fiksun oloisilla naisilla on noita töhryjä ihollaan. Osa varmaan poistattaa ne aikanaan, osa sitten vain sietää hölmöyttään.

Vierailija
12/23 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvä. Minä käytän koruja koska pidän koruista. Myös mieheni käyttää koruja. Itse asiassa mieheni käyttää tuplasti enemmän koruja kuin minä.

No ei tuollaista kehtaa enää nimittää mieheksi.

Vierailija
13/23 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystävä tykkää mun koruista. :D

Vierailija
14/23 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miesystävä tykkää mun koruista. :D

Totta kai hän uskottelee sinulle niin, ettei saa paskamyrskyä niskaansa.

Vierailija
15/23 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän puhtaista ja siisteistä miehistä,

Elän yksin. 

Vierailija
16/23 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytäkään. Minulla ei ole edes korvareikiä.

Tosin tatskoja löytyy useampi. Rakastan niitä.

Vierailija
17/23 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytäkään. Minulla ei ole edes korvareikiä.

Tosin tatskoja löytyy useampi. Rakastan niitä.

Tähän voi kommentoida ainoastaan näin: Hyvä, ettei ole edes korvanreikiä

Huono: tatuoinnit, ei kaunista ketään

Vierailija
18/23 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin korvakoruni pois kun menin pään kuvaukseen. En jaksanut heti laittaa niitä takaisin, kun niitä on niin monta, niin parin päivän kuluttua mies kysyi että voisinko laittaa ne takaisin ;)

Hän myös rakastaa sitä kun kaulassani roikkuu kultainen riipus rintojen välissä :p

Vierailija
19/23 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koruja, tatuointejakin tulee kun saan rahat kasaan ja löydän artistin. Mies on vapaa lähtemään koska vaan, on mulla sitten koruja tai ei. Tähän asti on pysynyt rinnalla. Mikä lie sitä vaivaa, pitää varmaan kysyä kun tulee takaisin kaupasta.

Vierailija
20/23 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metalli ihmisessä on luonnotonta ja 99% miehistä haluaa naisensa puhtaana ja koruttomana. (tatuoinnit tähän samaan sarjaan myös) Usein tätä ei tietenkään uskalleta sanoa ääneen. koska pelätään että nainen suuttuu.

En minä miesten takia käytä koruja vaan itseni. Ei ole tarvetta tehdä vaikutusta tavan tallaajaan.Painu sinä luolamies takas sinne nuotion ääreeen.Mielipiteesi edustaa puhtaasti omaa kantaasi, ei kaikkien miesten kantaa.