Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin yhden naisen pitämään minusta?

Vierailija
09.03.2017 |

Olen ihastunut häneen ja olen itsekin nainen. Kaveruuskin riittäisi, jos se ihastumisaspekti ei olisi molemminpuolista. En tunne häntä juurikaan, joten on tosi vaikeaa arvuutella, millainen mun pitäisi olla. Jossain vaiheessa hän oli jotenkin iloisempi ja flirttailevampi, mutta valitettavasti en pysty yhdistämään sitä mihinkään ulkonäölliseen muutokseen, vaan ainoastaan omaan käytökseeni (siis ainoastaan käyttäydyin iloisemmin ja mukavammalla tavalla, jolloin hänkin käyttäytyi jotenkin mukavammin).

Aiemmin yritin muuttaa itseäni tosi radikaalistikin (kova liikuntatreeni, laihdutus aiemmin normaalipainoiseen kroppaan, parit kosmetologihoidot, kampaamo ja uudet vaatteet), mutta hän oli jotenkin vaivautuneemman oloinen, eikä näyttänyt tykkäävän musta aiempaa enemmän. Tosin tuolloin jännitin sitä tilannetta, että käyttäydyin tosi vaivaantuneesti ja olin vakava ja hiljainen juuri siksi. Tarvitsisin konkreettisia ideoita ja mielellään mahdollisimman paljon (& hyviä) siltä varalta, että näkisin hänet sattumalta jälleen. Miten siis voisin muuttaa itseäni?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille rahaa!!

Vierailija
2/14 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

varma keino kirjoitti:

Anna sille rahaa!!

Tätäkin olen oikeasti (!) miettinyt, mutta se olisi varmaan hieman outoa ja erikoista toteuttaa käytännössä. Lisäksi todellisuudessa vain lottovoitto ehkä riittäisi. T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää vaan olla oma itsesi, ja ehkä sekin ihastuu suhun kun huomaa miten tunnet vetovoimaa häneen. Ei kannata ainakaan muuttaa itseään vaan saadakseen jonkun parisuhteeseen, koska silloin sun muutos ei todennäköisesti tule kestämään ja sehän hankaloittaa tilannetta tulevaisuudessa!

Vierailija
4/14 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tekisi kysyä häneltä ihan suoraan, että miksi hän ei pidä minusta tai miten minun pitäisi muuttaa itseäni, mutta siinä vaiheessa mahikseni hänen suhteensa olisivat lopullisesti mennyttä ja itsetuntoni saisi taas uuden kolauksen.

Veikkaan, että pitäisi olla varmaan jotenkin luonnonkaunis ja kaunispiirteinen kasvoiltaan sekä pukeutua tyrkymmin (?). Mutta veikkaan, että hän ei erityisesti välitä hoikkuudesta, sillä olin epätavallisen turvonnut ja "plösö" niissä muutamassa tilanteessa, kun hän oli tosi ihana mua kohtaan, kun taas sen hirveän treenaamisen ja laihduttamisen jälkeen hän oli tosi neutraali ja vähemmän kiinnostuneen oloinen.

Mun tapauksessani mun pitäisi mennä plastiikkakirurgille korjauttamaan kasvonpiirteitäni, käydä ottamassa rintaimplantit sekä pukeutua avokaulaisiin paitoihin. Ainakaan ne hienovaraiset keinoni eivät ole vaikuttaneet suuntaan tai toiseenkaan. T. Ap

Vierailija
5/14 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos koettaisit olla oma itsesi? Toisesta joko pitää tai ei; teeskentelyllä teet toisen vaivaantuneeksi, koska sen aistii.

Vierailija
6/14 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

T. Erittäin Ihastunut Ap

Vierailija
7/14 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos koettaisit olla oma itsesi? Toisesta joko pitää tai ei; teeskentelyllä teet toisen vaivaantuneeksi, koska sen aistii.

Voi olla, että viimeksi hänet nähdessäni se valjumpi tunnelma aiheutui osin siitäkin, että olin tsempannut liikaa. Olin muuttanut raivokkaasti itseäni pinnallisempaan ja hyvin erityyppiseen suuntaan kuin mikä on mulle ominaista. Lisäksi yritin olla väkinäisen hauska ja vitsikäs, vaikka oikeasti mua jännitti ihan todella paljon ja hänen läsnäolonsa ja katseensa saivat mut ajoittain lähes pyörtymään...tai ainakin heikotti ja alkoi tuntua, että silmissä sumeni.

Mokasin tavallaan kaiken, enkä muistanut olla tilanteessa aidosti läsnä. Tavallaan hän ehkä jollain tasolla saattaa pitää musta edelleen, mutta viimeksi kyllä mokasin lähes kaiken. T. Ap

Vierailija
8/14 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miten oot muka mokannut? Mistä Tunnette toisenne?? Oot vaan oma itses ja meet vaikka juttelemaan sille. Mistä tiedät ettei sekin oo ihastunut suhun?joskus keho ja kaikki muu viestittää jotain muuta kun ihastumista. Ihan vaan kertakaikkisesti vaikka sitä, että ujostuttaa niin helvetisti vaikka haluaisikin lähestyä

Vierailija
9/14 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap miten oot muka mokannut? Mistä Tunnette toisenne?? Oot vaan oma itses ja meet vaikka juttelemaan sille. Mistä tiedät ettei sekin oo ihastunut suhun?joskus keho ja kaikki muu viestittää jotain muuta kun ihastumista. Ihan vaan kertakaikkisesti vaikka sitä, että ujostuttaa niin helvetisti vaikka haluaisikin lähestyä

Olin liian täpinöissäni ja jännittynyt nähdessäni hänet, joten höpötin kaikkea typerää ja olin jotenkin tosi kömpelö ja "nolo". Olisi pitänyt olla cool ja viileällä tavalla humoristinen ja hauska, mitä siis en ollut lainkaan. Lisäksi olin niin typerä, että menin paljastamaan tunteistani hänelle. :( Olin sinänsä kohtelias, mutta toivottoman yli-innokas.

T. Onnettomasti rakastunut Ap

Vierailija
10/14 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän saisin useamman naisen pitämään minusta?

Vierailija
11/14 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän saisin useamman naisen pitämään minusta?

Kerro lisää. Miksi haluaisit, että useampikin pitäisi susta? Minulle riittäisi paremmin kuin hyvin se yksi, joka onkin sitten kaikkein viehättävin olento maailmassa.

T. Ap

Vierailija
12/14 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

#pieleenmennyttransferenssi

Vierailija
13/14 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kirjoittanut tänne aiemmin?

Vierailija
14/14 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiahullu linjoilla näemmä taas. Ihan oman hyvinvointisi kannalta kannattaisi ehkä vaihtaa terapeuttia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi