Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, oletko huolissasi ulkonäöstäsi ja miksi?

Vierailija
09.03.2017 |

?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/27 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Olen terve ja normaalipainoinen, ei minulla ole mitään syytä olla huolissani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. Olen terve ja normaalipainoinen, ei minulla ole mitään syytä olla huolissani.

Juuri näin.

Ap

Vierailija
4/27 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, naama on ruma, mutta minkäs teet. Kroppa on hyvä.

Vierailija
5/27 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:

Vierailija
6/27 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, naama muuttuu päivä päivältä punasemmaks. Kai tähän joku salva on. Ärsyttää kun kaikki kysyy miks oon punastunu.

Vierailija
7/27 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

()

Vierailija
8/27 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin pienemmät häpyhuulet :(

N20

Vierailija
9/27 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko naiseten keskuudessa heräänyt jotakin sellaista painetta, että pitäisi jotenkin näyttää ns kovin hoikalta tms?

ap

Vierailija
10/27 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen terve ja normaalipainoinen, mutta olen huolissani ulkonäöstäni. Koska en näytä naiselta. Tai no en tiedä onko se tervettä, että normista poikkeavan sukupuolihormonitoiminnan takia (niin ainakin oletan?) minusta kasvoi liian miehekkään näköinen. Ei ole mitään naisellisia muotoja eikä piirteitä.

Mieluummin olisin siedettävällä tavalla sairas ja epänormaalipainoinen, jos vastineeksi saisin näyttää naiselta.

Vierailija
11/27 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Minulla on oikeus olla ruma.

Vierailija
12/27 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko naiseten keskuudessa heräänyt jotakin sellaista painetta, että pitäisi jotenkin näyttää ns kovin hoikalta tms?

ap

Ei, kyllä lihavuus on kunniassaan. Muhkeutta tavoitellaan, jonka vuoksi naistenlehdet ovat täynnä lihotuskuurien ohjeita, joissa kehotetaan liikkumaan mahdollisimman vähän ja lisäämään ruokiin rasvaa ja sokeria. Siksi monet käyvät vaa'alla päivittäin, jotta voisivat varmistua, että paino varmasti nousee. Toiset taas luottavat peiliin ja mittanauhaan. Tavoiteltu bmi on yli 35.

Vierailija
13/27 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kulta pieni, älä ajattele noin. Älä vertaile itseäsi julkkiksiin. Vaan opettelemaan rakastamaan itseäsi sellaisen kuin olet.

ap

Vierailija
14/27 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kulta pieni, älä ajattele noin. Älä vertaile itseäsi julkkiksiin. Vaan opettelemaan rakastamaan itseäsi sellaisen kuin olet.

ap

Eihän tuo vertaa itseään julkkiksiin. Toteaa vain asian. Eikö täällä saa myöntää olevansa ruma? Pitääkö teeskennellä olevansa jotain muuta kuin on?

- toinen jolla on ruma naama ja hyvä kroppa

Vierailija
15/27 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Eihän tuo vertaa itseään julkkiksiin. Toteaa vain asian. Eikö täällä saa myöntää olevansa ruma? Pitääkö teeskennellä olevansa jotain muuta kuin on?

Sinä olet mies, joka on turtunut ulkonäkökysymyksiin, työtön, työkyvyttömyyseläkkellä, ei rutiineja, elämkatsomus aivan sekaisin?

Vierailija
16/27 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sinä olet mies, joka on turtunut ulkonäkökysymyksiin, työtön, työkyvyttömyyseläkkellä, ei rutiineja, elämkatsomus aivan sekaisin?

En vaan työssäkäyvä nainen, ja mitä se tähän kuuluu?

Vierailija
17/27 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei mene läpi.

Vierailija
18/27 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin aloittaja kysyy naisilta, että ovatko he mahdollisesti huolissaan jostakin fyysisestä piirteestään mutta sitten kun ketjuun ilmestyy ei-niin mairittelevia vastauksia, alkaa aloittaja väittelemään täällä muiden palstalaisten kanssa. Jos ei saa olla rehellinen niin mikä tämän ketjun idea edes on?

Vierailija
19/27 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei mene läpi.

Jos et usko, voin lähettää sinulle pillun kuvan todisteeksi.

Vierailija
20/27 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Täytin 50v ja nyt nainen nahistuu liian vauhdikkaasti. Maanvetovoima on armoton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi