Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, oletko huolissasi ulkonäöstäsi ja miksi?

Vierailija
09.03.2017 |

?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt hyvät ihmiset piilottako tätä ketju. Tässä ollaan ihan vilpittömästi nuorten mielenterveyden asialla. Tästä tulisi jutella ihan yleisesti kouluissakin. Tätä mieltä minä olen.

ap

Vierailija
22/27 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt hyvät ihmiset piilottako tätä ketju. Tässä ollaan ihan vilpittömästi nuorten mielenterveyden asialla. Tästä tulisi jutella ihan yleisesti kouluissakin. Tätä mieltä minä olen.

ap

Ai, no en sitten viitsikään vastata itse kysymykseen. Luulin että siihen ois voinut vastata rehellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ai, no en sitten viitsikään vastata itse kysymykseen. Luulin että siihen ois voinut vastata rehellisesti.

Niin, minä en ole varma että haastatko sinä minua vai millainen persepektiivi sinulla on?

Vierailija
24/27 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, jos ukko tuosta ottaa ja lähtee ulkonäköni vuoksi tai muuten, ajattelin joka tapauksessa viettää loppuikäni omissa oloissani.

Vierailija
25/27 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, jos ukko tuosta ottaa ja lähtee ulkonäköni vuoksi tai muuten, ajattelin joka tapauksessa viettää loppuikäni omissa oloissani.

Kerro hieman lisää.

Vierailija
26/27 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro hieman lisää.

Kuten mitä?

Vierailija
27/27 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nimenomaan HUOLISSANI. Nykytilanteeseen olen nääs aika tyytyväinen - tosin laittautua voisin välillä vähän enemmän, ja joskus oikeasti masentaa kun tuntuu, että olen ystävieni rinnalla tosi ruma enkä saa baareissa tai muualla mitään huomiota. Mutta tuokin masennus johtuu enemmän siitä, että tiedän ilmiön johtuvan enemmän sulkeutuneesta persoonallisuudestani kuin ulkonäöstäni, ja oikeastaan en baarireissuilla niinkään sure rumuuttani vaan sitä, että en luonteeni takia tunnu löytävän ketään. Mutta projisoin sitten ulkonäkööni, kun luonneasiaa on liian kipeä ajatella :D

Mutta olen HUOLISSANI, koska pelkään että muutun rumemmaksi. Ja että lihon. Elän nyt parikymppisiäni, ja kaikkialla hoetaan, että sitten alkaa paino nousta ja tukka lähteä. Ja kun en halua!