No kun kerran ollaan lähdetty kasvissyönti asioista puhumaan niin...
Söisittekö kasvissyöjät labralihaa?? Tulevaisuudessa kai sitä sitten popsimme. Eihän se ole eettisesti huono vaihtoehto??
Kommentit (17)
Eikö tule vastauksia, minä tässä tenttaan... :D Vauva.
Söisin oikein mielelläni labralihaa. Sorry etten päivystä täällä 247 vastaamassa vegaani-itkuihin.
Miksi söisin? Ei minun tee mieleni lihaa.
Joo, ei tee minunkaan mieli lihaa, mutta laboratoriossa tehty liha sinänsä ei kait ole eettisesti ja luonnon kannalta ongelmallista. Eläintä ei kohdella kaltoin ja luonto ei saastu. En tosin tiedä, millä menetelmällä lihaa alettaisiin tulevaisuudessa valmistaa suuria määriä, nythän se ei ole mikään vaihtoehto vielä.
Minä olen lihansyöjä, mutta vaihtaisin mielelläni eläinystävälliseen labralihaan.
Mua on alkanut ällöttää lihan sen jälkeen kun aloitin kasvissyönnin joten en varmaan söisi labralihaakaan. En mä siinä kuitenkaan eettistä ongelmaa näe.
Vierailija kirjoitti:
Söisin oikein mielelläni labralihaa. Sorry etten päivystä täällä 247 vastaamassa vegaani-itkuihin.
Onpas täällä menkkaraivari porukkaa taas.
Vierailija kirjoitti:
Trolli
Mikä tekee tästä trollialoituksen? Vai tarkoititko itseäsi?
Labralihakin vaatii paljon aitoa lihaa vertailukappaleeksi, koska sitä tehtäisiin kuitenkin ensisijaisesti sekasyöjiä ajatellen, pitkäaikaisille kasvissyöjille riittää "vähän niinku"-versio.
Olen mies.
älä huuuua kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies.
älä huuuua kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[/quote
Ei uskois!! ;D
Seksisti. Tasa-arvoa vaaditte ja minäkin sitä haluan kannattaa, mutta miehisyyttä epäillään jonkun omassa päässä kehitellyn menkkaläpän takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies.
älä huuuua kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[/quote
Ei uskois!! ;D
Ainoat lihat mitä kaipaan on pekoni ja lohi, jos niitä sais labrakasvatettuna 100% eettisesti niin söisin silloin tällöin. Suolistossa ei ole enää lihaa sulattavia entsyymeitä joten liha ei enää edes kiinnosta kun sen yhdistää vatsakipuun. Pekonin tuoksu ja ajatus lohesta on ainoat kiusankappaleet :D
Vierailija kirjoitti:
Seksisti. Tasa-arvoa vaaditte ja minäkin sitä haluan kannattaa, mutta miehisyyttä epäillään jonkun omassa päässä kehitellyn menkkaläpän takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies.
älä huuuua kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[/quote
Ei uskois!! ;D
Hernis tai tosikko, pitääkö paikkansa?
En kyllä kaipaa lihaa muuten kuin kalaa ja ehkä hodareita, mutta jos siinä ei ole mitään yhtä suuria eettisiä ongelmia niin kyllä mä sitä söisin jos tarjottaisiin kylässä tmv.
Minä söisin. Olen vegetaristi pelkästään eläineettisistä syistä, mutta maun puolesta rakastaisin lihaa. Jos lihaa saisi ilman kärsimystä eläimille niin todellakin söisin sitä.
Eikö tule vastauksia???