Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä merkeistä olet huomannut puolisosi aikovan erota sinusta?

Vierailija
09.03.2017 |

Siis ne merkit ,ettei enää halua olla kanssasi mutta esittää vielä muuta. en oikein ota tuosta miehestä enää selkoa ja haluaisin kuulla kokemuksia.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ylitulkita, minun mieheni on vähän " asperger " joten hän ihan oikeasti tarvitsee omaa aikaa usein eikä silloin ole niin juttelu tuulella kun uppoutuu omiin juttuihin. Tosin epäystävällinen ei ole koskaan.

Samoin mun, mutta käytöksen _muutos_ on se avaintekijä. Ja asperger tai introvertti on ihan erilainen kuin henkilö jota ei vaan enää kiinnosta.

Vierailija
22/28 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut aina se jättäjä, mutta lopulta ero on ollut molemmille Ok. Henkisesti mies oli kaukana ja meni omissa menoissaan kertomatta mulle mitään, tai kysymättä mun menoista mitään. Kosketti vain kun halusi seksiä.

Mies ei ole henkisesti yhtään läsnä ,ei ole kiinnostunut minun päivästäni ja asioistani ,ei edes vastaa jos kysyn jotain tai vaan mumisee.

Ei puhu minulle oikeastaan mitään. Ei suunnittele mitään perheenä eikä "parina".

Naimisiinmenopuheet ovat jääneet jo ajat sitten.

Ainoa kosketus on ollut kun on halunnut seksiä , mutta nykyään ei ole enää sitäkään.

Olen kysynyt syytä käytökseen /puhumattomuuteen/henkisen läsnäolon puutteeseen , vastaus on aina "väsymys".

Mutta ei se taida olla ainoa syy.. jotenkin vaan en haluaisi uskoa totuutta. Ovatko merkit nyt selvät?

Ap

On. Seksuaalinen kemia on palanut loppuun ja rakkaus ei enää kanna. Tuttu ilmiö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasi mielenkiinnottomasti viesteihin, kotona etäinen, muissa maailmoissa, ei mielenkiintoa yhteisiin tekemisiin, pitkät työpäivät ja jäi viettämään työpaikalle aikaa vielä työajan loppumisen jälkeenkin, läheisyyden katoaminen. Ja siltikin kysyttäessä kaikki kunnossa, seuraavana päivänä keskustelusta mies sekä tämän omaisuus kadonnut yhteisestä asunnosta ja avain pöydällä..

Vierailija
24/28 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamasta exästä ja säädöstä-joista-ei-tullutkaan-mitään jäi mieleen nämä:

- kosketus vähenee, koskettaa vain kun on seksiä

- seksihalut romahtaa, mies jolla normaalisti korkea libido ja kiihkeä, tulee kylmä ja haluton

- kielisuudelmat vaihtuu säälittäväksi "nokkimiseksi" huulet yhteen puristettuina, lakkaa itse tekemästä aloitteita suuteluun

- miehen katse alkaa harhailla pois silmistäsi jutellessa/suudellessa

- seksin aikana ei katso silmiin eikä ole kiinnostunut sinun nautinnostasi

- ei kysy enää päivän kuulumisia

- käytös joko välinpitämätöntä tai passiivis-aggressiivista

- viesteily vähenee, vastaukset parin sanan mittaisia, vastaaminen kestää, hymiöiden käyttö lakkaa

- jos tulee riitaa, herkästi sanoo "erotaan sitten"

- alkaa kiinnittää erikoisen paljon huomiota ulkonäköönsä, mutta viettää enemmän aikaa poissa kotoa...

- mies ei enää yritä hassutella/saada sinua nauramaan (tässä muuten yksi tosi iso vihje! Miehet rakastaa naurattaa naista, joillain se menee niin pitkälle että esim naisen kutittamisesta tulee eräänlainen esileikki. Tervepäisiä, normaaleja miehiä tuntuu kiihottavan iloinen nainen hyvin paljon.)

- alkaa suojella puhelinta ja nettisivuja...

Vierailija
25/28 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutamasta exästä ja säädöstä-joista-ei-tullutkaan-mitään jäi mieleen nämä:

- kosketus vähenee, koskettaa vain kun on seksiä

- seksihalut romahtaa, mies jolla normaalisti korkea libido ja kiihkeä, tulee kylmä ja haluton

- kielisuudelmat vaihtuu säälittäväksi "nokkimiseksi" huulet yhteen puristettuina, lakkaa itse tekemästä aloitteita suuteluun

- miehen katse alkaa harhailla pois silmistäsi jutellessa/suudellessa

- seksin aikana ei katso silmiin eikä ole kiinnostunut sinun nautinnostasi

- ei kysy enää päivän kuulumisia

- käytös joko välinpitämätöntä tai passiivis-aggressiivista

- viesteily vähenee, vastaukset parin sanan mittaisia, vastaaminen kestää, hymiöiden käyttö lakkaa

- jos tulee riitaa, herkästi sanoo "erotaan sitten"

- alkaa kiinnittää erikoisen paljon huomiota ulkonäköönsä, mutta viettää enemmän aikaa poissa kotoa...

- mies ei enää yritä hassutella/saada sinua nauramaan (tässä muuten yksi tosi iso vihje! Miehet rakastaa naurattaa naista, joillain se menee niin pitkälle että esim naisen kutittamisesta tulee eräänlainen esileikki. Tervepäisiä, normaaleja miehiä tuntuu kiihottavan iloinen nainen hyvin paljon.)

- alkaa suojella puhelinta ja nettisivuja...

Kaikki muu täsmää paitsi mies ei ole alkanut huolehtimaan ulkonäöstään aiempaa enempää eikä ole muutenkaan koskaan yrittänyt "naurattaa "minua. Hänen omat menonsa eivät myöskään ole lisääntyneet , töissä on tosin kauemmin välillä. En usko että kyseessä on toinen nainen kuitenkaan. Tuntuu ehkä eniten siltä ,että hän yrittää käytöksellään saada minut ehdottamaan eroa.... tässäkö tämä nyt oli? surettaa lasten puolesta.

Ap

Vierailija
26/28 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-avovaimon antamat merkit:

-Puhelin äänettömällä, vessassakin mukana ja nukkuessa tyynyn alla. Laittoi puhelimeen myös salasanan.

-Naamakirjassa meni suhdestatus piiloon, kun kuulemma "ei sellaisia tartte kaikille toitotella". Lopetti myös yhteisten valokuvien postaamisen naamikseen.

-Yhtäkkiä alkoi viihtymään ainakin joka toinen viikonloppu parhaan ystävättärensä luona. Sinne myös jäi yöksi kun kotimatkaa olisi ollut sellaiset 5km, eikä yöbusseja/takseja kuulemma uskalla yksinäinen nainen ottaa.

-Oli usein muualla ja muussa seurassa kuin oli kertonut.

-Kerran ihmeelliset "mustelmat" kaulalla kun oli ollut yön "kaverillaan". Kuulemma kadulla joku hullu oli tullut vastaan, vaatinut rahaa ja kuristanut (poliisille ei kuulemma tuollaisia kannata turhaan ilmoitella "kun ei pahempia sattunut").

Vierailija
27/28 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut ovat jo laittaneet noita merkkejä ketjuun.

Voisin lisätä, että silloin kun harvoin kun seksiä enää oli, miestä tuntui joka kerta jälkikäteen v-tuttavan ja kaduttavan. Niin ja hän ei enää halunnut laueta sisääni, en tosin tiedä oliko kehittänyt itselleen jonkin kuvitelman että jospa minä olen jättänyt ehkäisyn pois ja haluan saada hänet kiipeliin uudella lapsella :D. Voi ressukkaa.

Vierailija
28/28 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi