Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exä kirjoitti puolen vuoden hiljaisuuden jälkeen

Vierailija
09.03.2017 |

Tarinamme loppui aikoinaan siihen, että ex-poikaystävä mm. 1) halusi elää minun rahoillani, ei aikonutkaan mennä töihin (jäi muuten minulle aika paljon velkaa lopuksi), 2) oli mammanpoika, ja äitinsä uhkaili minua ja sukulaisiani (äitinsä ei halunnut menettää asuinkumppaniaan - poikaansa, äidin oma mies oli lähtenyt joskus eikä äityli nyt halua, että kolmekymppinen poikansa seurustelisi. On uhkaillut aikoinaan kaikkia exäni naisia. Ex ei puolustanut minua sanallakaan, vaikka jouduin soittamaan poliisit äidin yritettyä käydä minuun käsiksi), 3) ex tapasi "kadota" viikkokausiksi, ja sain hädissäni soitella hänen kavereilleen. Lopulta ilmestyi takaisin kuin mitään ei olisi tapahtunut jne. Lopulta ymmärsin yskän ja lopetin suhteen.

No, nyt tuli sitten kirje. Exäni on suomalainen, asunut tosin pitkään ulkomailla ja osaa englantia hyvin, paremmin kuin minä. Hän kirjoitti ENGLANNIKSI! Emme koskaan puhuneet keskenämme englantia. Tämä oli ensimmäinen merkki, joka sai hälytyskelloni soimaan. Jotenkin tuntuu siltä, että hän halusi ehkä narsistisesti kirjoittaa kaunopuheisemmin kielellä, jota osaa paremmin kuin minä. WTF?

Kirje vain paheni ja paheni. Ensin lueteltiin HÄNEN hyvät puolensa, jotta muistaisin ne. Hirviöäitiä ei mainittu sanallakaan, ei myöskään velkarahoja. Sitten jatkuu: hän alkoi muistella yhteisiä aikojamme tyyliin "oli niin herkkää katsoa sun kanssa TV:tä" (tästäkin tuli olo, että hän yrittää saada mut vain muistelemaan häntä lämmöllä, vaikka hän teki niin paljon väärin minua kohtaan). Sitten hän kirjoitti olettavansa, että tunnen vieläkin tuskaa suhteemme loppumisesta, ja SIITÄ hän on pahoillaan! Ei muusta!

Mitä ihmettä hän yrittää minulle viestiä??????

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä mappi ööhön vaan, ei maksa vaivaa analysoida tuollaista kirjallista paskaa. :)

Vierailija
2/11 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kirje toimii hyvin vaikkapa kiuaspuiden sytykkeenä. Aika paljon itse asiassa laitettu energiaa tuollaisen oikean kirjeen kirjoittamiseen, joten varmasti palaakin kuumasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaat lyhyesti: "Maksa velkasi, xxxx euroa."

Vierailija
4/11 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sinä rupeisit kinumaan häntä takaisin ja te palaisitte yhteen ilman että hän joutuu alistumaan ja kerjäämään takaisin. Olen puolestasi onnellinen että olet päässyt hänestä eroon! Varmasti suhteessanne oli hyviäkin aikoja mutta jätkä ei kuullosta kovinkaan terveelliseltä. Olet pärjännyt puolivuotta ilman, pärjäät jatkossakin :)

Vierailija
5/11 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että sinä rupeisit kinumaan häntä takaisin ja te palaisitte yhteen ilman että hän joutuu alistumaan ja kerjäämään takaisin. Olen puolestasi onnellinen että olet päässyt hänestä eroon! Varmasti suhteessanne oli hyviäkin aikoja mutta jätkä ei kuullosta kovinkaan terveelliseltä. Olet pärjännyt puolivuotta ilman, pärjäät jatkossakin :)

Todella hyvä pointti, olet ystävällinen, kiitos. ap

Vierailija
6/11 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Maksa velkas transsu!"

Vierailija
7/11 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin pisti vähän aikaa sitten eksä, joka petti minua niin viestin "musta tuntuu että säkin vielä kaipaat meidän aikoja." ai sitä kun petit no en kaipaa xD

Vierailija
8/11 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan jotenkin seonnut nyt päästään. Pysy kaukana.

Vierailija
9/11 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensiksi älä vastaa vaikka tekisi mieli tivata vastauksia. Sitä hän toivoo. Hän yrittää viestiä olevansa voittaja, sinä häviäjä. Jos kyselet perään vahvistat sitä että hän säälii sinua parkaa.

Yritin ja yritän edelleen ymmärtää omaa eksääni. Tekikö hän asioita laskelmoivasti, tietäen ja tarkoitus vain loukata vai tiedostamatta tai vain välittämättä. Näkikö hän itse asiat eritavalla, vai näkikö hän samoin kuin minä. Oliko hän oma itsensä loukatessa, vai kun oli kiltti, välittävä, huomaavainen. Kun hän suuttui oliko se todellinen hän ja muuten vain näytteli roolia, vai oliko niin että suuttuessa hän ei ollut oma itsensä.

Mutta tuohon ei ikinä tule vastausta. Mutta sillä ei ole väliä, koska joka tapauksessa hänen kanssaan ei ole hyvä olla. Niin kuin ei sinunkaan ollut hyvä eksäsi kanssa. Et tule ikinä saamaan kunnon anteeksi pyyntöä sinua loukanneisiin asioihin.

Vierailija
10/11 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha. Minäkin sain eilen kirjeen yhdeltä urpoimmista existäni. Suhde loppui jo ajat sitten mutta ymmärrän että tuo exä ei saa ketään rinnalleen noilla periaatteillaan joten yritys hyvä kymmenen. Tosin en aio lukea koko raapustusta joka arvatenkin sisältää typerää ruikutusta ja säälin hakemista. Jos kahdessa vuodessa ei sisäistänyt yhtäkään asiaa jota minä pidän tärkeänä, ihan turha yrittää lämmitellä mitään.

Ja asiat olivat ihan normaaliin käytökseen liittyviä kuten "älä pure, se sattuu"

Vierailija
11/11 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäsi ei taida olla löytänyt uutta tyttöstä itselleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän