Ottaa niin päähän toi ukko. Oon ollu ihan lapanen
Ja työntänyt oman elämäni syrjään että perhesopu säilyy ja lapset ei kärsi. Mut nyt alan tehdä mitä huvittaa ja elää miten haluan, lapsetkin jo isompia. Vaikeeta tulee varmaan olemaan mutta nyt tää loppuu. Ymmärtääkö kukaan?
Kommentit (8)
En siis lähde tästä liitosta enkä ota toista miestä, vaan aion tavata omia ystäviä ja harrastaa jotain, minulla ei työn lisäksi ole ollut muuta kodin ulkopuolista elämää vuosiin, mies on kiukutellut ja mököttänyt ja olen ollut kuin vanki. Kyse on siis ihan vaan tällaisesta normaaliin elämään pyrkimisestä, mikä on ihmisille yleensä itsestäänselvää. Mies on kyllä jatkuvasti mennyt ja käynyt baareissa ym.
Siis ei sittenkään keski-iän kriisiä. Ymmärsin väärin, luulin että jätät kaikki taaksesimutta ei. Ymmärrän sinua ja suunnitelmasi kuulostaa hyvältä juuri jotain kivaa harrastusta ja ystävien tapaamista yms. Myös jotain omaa. Huomaat varmasti että parisuhdekin saattaa parantua. Mä ainakin tunnen kun välillä tekee jotain omaa on kiva palata perheen luokse ja aina saa jutun aihetta.
Vierailija kirjoitti:
Siis ei sittenkään keski-iän kriisiä. Ymmärsin väärin, luulin että jätät kaikki taaksesimutta ei. Ymmärrän sinua ja suunnitelmasi kuulostaa hyvältä juuri jotain kivaa harrastusta ja ystävien tapaamista yms. Myös jotain omaa. Huomaat varmasti että parisuhdekin saattaa parantua. Mä ainakin tunnen kun välillä tekee jotain omaa on kiva palata perheen luokse ja aina saa jutun aihetta.
Kiitos tästä asiallisesta kommentista.
Ap
Ymmärrän, olet loisinut miehesi siivellä ja nyt haluat jännämiehen.