Raskaana varatulle miehelle, tarkoituksella.
Erosin puoli vuotta sitten pitkästä suhteesta, koska mies ei halunnut lapsia vielä ja minulla oli todella kova vauvakuume ja halusin lapsen heti. Eron jälkeen päätin että hankin sen lapsen keinolla millä hyvänsä, joten lähdin yhtenä iltana sitten baariin, tiesin että ovulaatio oli tulossa, iskin miehen ja mentiin mun kämpille harrastamaan seksiä. Matkalla mulle selvisi että mies on naimisissa ja hänellä on kaksi lasta, se ei kiinnostanut mua pätkääkään. Yllätys yllätys mies suostui seksiin ilman kumia, sanoin hänelle, että en käytä mitään ehkäisyä, ei haitannut. Kesken seksin mies sanoi haluavansa laueta p*lluni päälle, sanoin että käy, mies tuli melkein heti, sen tehtyään kiihottui ilmeisesti niin paljon, että laittoi m*lkkunsa takaisin sisääni, ei haitannut että se oli ihan mällissä, pantiin taas, eikä kestänyt kauaa kun mies jo laukesi sisääni. Sanoi että ei ole ikinä saanut näin tiukkaa p*illua ja minä vain hymyilin ja olin tyytyväinen että sain mällit sisääni. Nyt tästä illasta on kulunut kolme viikkoa ja minä tein positiivisen raskaustestin eilen. En kadu mitään, olen todella onnellinen :)
Kommentit (8)
Eipä tule hääppöiset geenit lapselle...
Nyt on kyllä viikon selvin miehen muka naisena kirjoittama aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Hahah no ei ihan :D ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahah no ei ihan :D ap
Kyllä vain. Naisen ei olisi tarvinnut kuvailla itse aktia noin tarkkaan.
Olet vastenmielinen saasta. Aiheutit pahaa kaikille muille paitsi itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tule hääppöiset geenit lapselle...
Periaatteessa kaikki lisääntymään pääsevät ovat menestyjän geeneillä varustettuja.
Vierailija kirjoitti:
Olet vastenmielinen saasta. Aiheutit pahaa kaikille muille paitsi itsellesi.
Niin aiheutin, enkä edes jaksa välittää. ap
Onnea vauvalle! Tulee mukava tarina iskästä! :) <3