Teit meistä kauniin Nelosella NYT!
Jos joku ei ole vielä nähnyt, niin Teit meistä kauniin-elokuva alkoi nyt nelosella. :)
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
toi Tonia näyttelevä on kiusallinen, siis sen puhetyyli (jota on yrittänyt siis imitoida). Kamalaa katseltavaa ja kuunneltavaa tää leffa :O
Sinisalo on kyllä todellinen löytö Tonin rooliin. Paikoitellen omaksunut hahmon erittäin hyvin, puhetyyliä myöten. Ei ollenkaan kiusallinen.
Jep siis tuollainen se Toni on, voihan sitä tietenkin paikoin kiusalliseksi kuvailla. :D Ihan tosi hyvin hahmossa kiinni tämä näyttelijä!
Itse olin Apulanta-fani 2000-l taitteessa, Plastik-levyn aikaan ja hurahdin täysin Heinola 10-levyyn ja sen jälkeen hankin aiemman tuotannonkin. Nyt en enää hetkeen ole kuunnellut ja onhan heidän tyylikin muuttunut täysin mitä nyt biisejä olen jostain sattunut kuulemaan.
Siis mua huvittaa ku tähän leffaa on pitäny änkää julkkiksia joka alalta, on Uniikkia, Lorea, Roope Salmista, Taalasmaan Karia yms 😁 Varmaa aika pienellä budjetilla tehty leffa. Mut toi Tonin näyttelijä on kyllä hyvä! Näyttää ja kuulostaa Tonilta 😁
Oliko Sipen äiti oikeasti tuommoinen milf?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko siinä elokuvassa se juttu kun Apulanta oli alkuaikoina niin surkea soittamaan, että studioon jouduttiin ottamaan ihan toiset muusikot kun levyä tehtiin?
Mistä te revitte näitä? Kyllä ne sillä levyllä ihan ite (paskasti) soittaa ja laulaa :D.
Ootko kuunnellu miltä se eka levy kuullostaa?
Siis huippu minusta just siksi, kun siinä on todellakkn asennetta, mutta eihän siinä mitään taitoa ole.Niin ja Tonin näyttelijä on loistava. Puhuu monessa kohdassa ihan kun toni! Ei todellakaan vaivaannuttavaa.
Siis jos on huono ja kuulostaa karmeelta niin se on hyvä asia?
Vierailija kirjoitti:
Eli siis Ilona? on Temosen paskan kohtelun uhriksi joutunut ex ?
Itseasiassa ei ollut. Ilona oli perhesurman uhri. Käsitin että Tuukka halusi tuoda Ilonan leffaan, koska se tapahtuma on ollut läsnä vahvasti silloin ysärillä Heinolassa ja tuon ikäluokan elämässä ja siten selitettiin myös mystinen Ilona?-biisin tarinakin.
Aijai. Tulee nuoruus mieleen kun naisia riitti ja kaikki oli vielä mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis Ilona? on Temosen paskan kohtelun uhriksi joutunut ex ?
Itseasiassa ei ollut. Ilona oli perhesurman uhri. Käsitin että Tuukka halusi tuoda Ilonan leffaan, koska se tapahtuma on ollut läsnä vahvasti silloin ysärillä Heinolassa ja tuon ikäluokan elämässä ja siten selitettiin myös mystinen Ilona?-biisin tarinakin.
Kiitos!
Apulanta oli ihan parasta teiniangstimusiikkia aikoinaan. "Mä teen ihan mitä vaan, menen ihan minne vaan, lopulta se vie mut sairaalaan". Nyt omat lapset kuuntelevat Apulannan varhaisempaa tuotantoa.
Osaisikohan joku selittää nämä lyriikat, liittyykö päihteisiin?
Mato
Minä tahdon ulos
Tahdon ulos kattilasta
Minä tahdon pelastaa vielä
Sinutkin kiehumasta
Minä tahdon lentää ulos
Vessan ikkunasta
Minä tahdon tietää kaiken
Teidän karkkimaasta
Minähän olen sellainen
Joka pahankin karkoittaa
Mato
Olen nähnyt mustarastaan
Lastenhuoneen yllä
Toiminta helpottuu taas
Viimeistään syksyllä
Jee jee jee jee voisinkin
Mennä tästä uimaan
Minä kierrän ympyrää
Ja se saa mut rauhottumaan
Minähän olen sellainen
Joka rahankin karkoittaa
Mato
Minä poraan reikää ja
Teen viivaa järven pintaan
Mato
Vierailija kirjoitti:
Eiiih, ei kukaan puhu noin niinku tuo vaihtari.
Paitsi se vaihtari, joka Apulannassa aikoinaan oli, puhui ihan oikeasti tuolla tyylillä.
Apulanta kuului minun nuoruuteen todella vahvasti joten elokuva kiinnostaa. Plus että olen kotoisin tuosta Heinolan naapurista niin senkin vuoksi kiinnostaa.
aijai, ei ollut ysärillä ruokakaupassa vielä tuommoisia hyllyjä. Siis kylmähyllyt lasiovien takana.
Näkyykö tää leffa myöhemmin ruudussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiiih, ei kukaan puhu noin niinku tuo vaihtari.
Paitsi se vaihtari, joka Apulannassa aikoinaan oli, puhui ihan oikeasti tuolla tyylillä.
Joo, kyllä tuosta Mandyn tunnistaa. Se heilasteli 90-luvun lopulla Sipen kanssa ja se puhui vielä silloinkin noin.
Popeda on toinen aivan yliarvostettu bändi Suomessa, Apulanta ja Popeda ovat musiikillisesti melkoista kuraa.
Vierailija kirjoitti:
aijai, ei ollut ysärillä ruokakaupassa vielä tuommoisia hyllyjä. Siis kylmähyllyt lasiovien takana.
Meinaatko, että ne ovet ois pitäny irrottaa kuvausten ajaksi?
Vanhojen setien 90-luvun dallapee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etenkin kun kyseinen kauppa oli kuvausten ajan ihan normaalisti auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, vaan että olisi voinut kuvata tuon kohtauksen niin, ettei nuo hyllyt näy. Vähän juosten kustulta muutenkin vaikuttaa tää tekele.
No sellanen se on ollu. Eikö ole hyvä, että ei ole kaunistellut tekemisiään.
On kertonut, että protestoi sitä ettei isä ollut oikeasti ikinä kotona.
On myös sanonut, että huomaa nyt tekevänsä itse samaa virhettä omien lasten kanssa.