Elin kaksi viikkoa hintaan 0 euroa !!
Kannattaa olla hyvät ystäväsuhteet, ihan oikeasti!
En kahden viikon aikana kuluttanut senttiäkään. Kävin eri ystävien luona kahvittelemassa, syömässä ja viettämässä aikaa. He tulivat autolla hakemaan ja veivät takaisin (tai sitten kävelin, liikunta tekee hyvää). Etenkin yksin asuvat tai sellaiset, joilla vain kumppani käy töissä todellakin tykkäävät tavata tuttavia hieman useamminkin.
Ystävyys on rahaa tärkeämpää! Voisi tosiaankin ottaa tavaksi. Näkisi ihania ihmisiä usein ja jäisi itselle hieman rahaa tuonne tilille.
Kommentit (69)
Maksoivat vuokrasi, sähkö-, vakuutus-, puhelin ja lehtilaskusi + muut mahdolliset kulut, onpa ihania ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä elin? Maksa? Onpa hyvä tarjous
Et ole hauska. Haluan korostaa ystävyyden tärkeyttä. Itsekin säästää rahaa ja on ihania ihmisiä ympärillä! ❤
Ap
WTF? Sekoitat nyt pummauksen ystävyyteen. Pummi ei ole ystävä- se on vain pummi.
Et sä oikeesti elänyt 0€:lla. Sä vaan maksatit sen elämisesi muilla. Vai ihanko oikeasti luulet, ettei ne ruuat, juomat ja kyydit maksaneet niille sun kavereille mitään?
Mä olen heivannut kaltaisesi lokit. Kuinka sä kehtaat käyttää ystäviesi vieraanvaraisuutta hyväksesi. Etkä edes tunnu häpeävän vaikka olet törkeä pummi!
Vierailija kirjoitti:
Missä ilmaiseksi asut?
Omakotitalossa, josta maksoin 30v asuntolainaa. Nykyään ei maksa enää oikeastaan mitään. Tonttikin on minun.
Ap
Yksi mutka tuli matkaan: minulla ei ole ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Maksoivat vuokrasi, sähkö-, vakuutus-, puhelin ja lehtilaskusi + muut mahdolliset kulut, onpa ihania ystäviä.
Kun viettää päivät ystävien kanssa, niin ei niitä sähkölaskuja oikeastaan edes kerry. Puhelinlaskuja ei ole koska prepaid.
Turhat vakuutukset olen heivannut pois.
Ap
Ottakaa köyhät mallia älkääkä marisko.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen heivannut kaltaisesi lokit. Kuinka sä kehtaat käyttää ystäviesi vieraanvaraisuutta hyväksesi. Etkä edes tunnu häpeävän vaikka olet törkeä pummi!
En minä mikään pummi taikka hyväksikäyttäjä ole! Fiksu ehkä.. Sitä paitsi pidän ystävistäni. On väärin sanoa, että olen heidän kanssa rahasäästöjen vuoksi. Tämä on ekstraa.
Ap
Oletko ajatellut itse kustantavasi ystävillesi ruuat ja juomat sekä kyydit? Ja annat heidän vastavuoroisesti korvata sen läsnäolollaan. Se olisi reilua. Jos et aio niin miksi? Haluatko tosiasiallisesti ystävistäsi vain taloudellista hyötyä?
Vierailija kirjoitti:
Oletko ajatellut itse kustantavasi ystävillesi ruuat ja juomat sekä kyydit? Ja annat heidän vastavuoroisesti korvata sen läsnäolollaan. Se olisi reilua. Jos et aio niin miksi? Haluatko tosiasiallisesti ystävistäsi vain taloudellista hyötyä?
En ole ajatellut. Jos olisi rahaa kuten heillä, niin mikä ettei. Omaisuutta on, mutta ei rahaa. Iso omakotitalo, lomahuvila, mutta ei rahaa. Ei tule palkkaa. Pitäisi kai myydä omista, mutta ei jaksa.
Ap
Luojan kiitos minulla ei ole ap:n kaltaisia ystäviä
Vierailija kirjoitti:
Yksi mutka tuli matkaan: minulla ei ole ystäviä.
Aina ehtii hankkimaan. ☺
Ap
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos minulla ei ole ap:n kaltaisia ystäviä
Eli et ole avulias. Ookoo.
Minä tulisin hullus tuosta tyylistä, jos pitäs elää 0 tuloilla??? Vaikka itselläni ei olisi rahaa, onneksi olen naimisissa!
Kadehdin Ap'ta.. Hienosti hyväksikäytät ystäviä :D
Vierailija kirjoitti:
Minä tulisin hullus tuosta tyylistä, jos pitäs elää 0 tuloilla??? Vaikka itselläni ei olisi rahaa, onneksi olen naimisissa!
Rehellisesti sanottuna nollatuloilla eläminen oli elämäni parasta aikaa. Ei siitä hulluksi tule.
Ap
Itsekin syön ystävien luona usein. Ja kyllähän tuo pankkitilillä näkyy..