Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elin kaksi viikkoa hintaan 0 euroa !!

Vierailija
08.03.2017 |

Kannattaa olla hyvät ystäväsuhteet, ihan oikeasti!

En kahden viikon aikana kuluttanut senttiäkään. Kävin eri ystävien luona kahvittelemassa, syömässä ja viettämässä aikaa. He tulivat autolla hakemaan ja veivät takaisin (tai sitten kävelin, liikunta tekee hyvää). Etenkin yksin asuvat tai sellaiset, joilla vain kumppani käy töissä todellakin tykkäävät tavata tuttavia hieman useamminkin.

Ystävyys on rahaa tärkeämpää! Voisi tosiaankin ottaa tavaksi. Näkisi ihania ihmisiä usein ja jäisi itselle hieman rahaa tuonne tilille.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin syön ystävien luona usein. Ja kyllähän tuo pankkitilillä näkyy..

Vierailija
22/69 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoivat vuokrasi, sähkö-, vakuutus-, puhelin ja lehtilaskusi + muut mahdolliset kulut, onpa ihania ystäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikä oli elin tasosi?

Vierailija
24/69 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä elin? Maksa? Onpa hyvä tarjous

Et ole hauska. Haluan korostaa ystävyyden tärkeyttä. Itsekin säästää rahaa ja on ihania ihmisiä ympärillä! ❤

Ap

WTF? Sekoitat nyt pummauksen ystävyyteen. Pummi ei ole ystävä- se on vain pummi.

Vierailija
25/69 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ilmaiseksi asut?

Vierailija
26/69 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä oikeesti elänyt 0€:lla. Sä vaan maksatit sen elämisesi muilla. Vai ihanko oikeasti luulet, ettei ne ruuat, juomat ja kyydit maksaneet niille sun kavereille mitään?

Vierailija
27/69 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen heivannut kaltaisesi lokit. Kuinka sä kehtaat käyttää ystäviesi vieraanvaraisuutta hyväksesi. Etkä edes tunnu häpeävän vaikka olet törkeä pummi! 

Vierailija
28/69 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ilmaiseksi asut?

Omakotitalossa, josta maksoin 30v asuntolainaa. Nykyään ei maksa enää oikeastaan mitään. Tonttikin on minun.

Ap

Vierailija
29/69 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mutka tuli matkaan: minulla ei ole ystäviä.

Vierailija
30/69 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksoivat vuokrasi, sähkö-, vakuutus-, puhelin ja lehtilaskusi + muut mahdolliset kulut, onpa ihania ystäviä.

Kun viettää päivät ystävien kanssa, niin ei niitä sähkölaskuja oikeastaan edes kerry. Puhelinlaskuja ei ole koska prepaid.

Turhat vakuutukset olen heivannut pois.

Ap

Vierailija
31/69 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa köyhät mallia älkääkä marisko.

Vierailija
32/69 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen heivannut kaltaisesi lokit. Kuinka sä kehtaat käyttää ystäviesi vieraanvaraisuutta hyväksesi. Etkä edes tunnu häpeävän vaikka olet törkeä pummi! 

En minä mikään pummi taikka hyväksikäyttäjä ole! Fiksu ehkä.. Sitä paitsi pidän ystävistäni. On väärin sanoa, että olen heidän kanssa rahasäästöjen vuoksi. Tämä on ekstraa.

Ap

Vierailija
33/69 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut itse kustantavasi ystävillesi ruuat ja juomat sekä kyydit? Ja annat heidän vastavuoroisesti korvata sen läsnäolollaan. Se olisi reilua. Jos et aio niin miksi? Haluatko tosiasiallisesti ystävistäsi vain taloudellista hyötyä?

Vierailija
34/69 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ajatellut itse kustantavasi ystävillesi ruuat ja juomat sekä kyydit? Ja annat heidän vastavuoroisesti korvata sen läsnäolollaan. Se olisi reilua. Jos et aio niin miksi? Haluatko tosiasiallisesti ystävistäsi vain taloudellista hyötyä?

En ole ajatellut. Jos olisi rahaa kuten heillä, niin mikä ettei. Omaisuutta on, mutta ei rahaa. Iso omakotitalo, lomahuvila, mutta ei rahaa. Ei tule palkkaa. Pitäisi kai myydä omista, mutta ei jaksa.

Ap

Vierailija
35/69 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos minulla ei ole ap:n kaltaisia ystäviä

Vierailija
36/69 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi mutka tuli matkaan: minulla ei ole ystäviä.

Aina ehtii hankkimaan. ☺

Ap

Vierailija
37/69 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos minulla ei ole ap:n kaltaisia ystäviä

Eli et ole avulias. Ookoo.

Vierailija
38/69 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulisin hullus tuosta tyylistä, jos pitäs elää 0 tuloilla??? Vaikka itselläni ei olisi rahaa, onneksi olen naimisissa!

Vierailija
39/69 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin Ap'ta.. Hienosti hyväksikäytät ystäviä :D

Vierailija
40/69 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tulisin hullus tuosta tyylistä, jos pitäs elää 0 tuloilla??? Vaikka itselläni ei olisi rahaa, onneksi olen naimisissa!

Rehellisesti sanottuna nollatuloilla eläminen oli elämäni parasta aikaa. Ei siitä hulluksi tule.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän