Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hankala ongelma appivanhempien kanssa

Vierailija
08.03.2017 |

Hei! Eli olen perustamassa toiminimeä kotikaupunkiini, jossa myös appivanhemani asuvat. Kotona en voi tätä työtä tehdä, joten minun on vuokrattava toimitila itselleni.

Appivanhempani omistavat eräästä kiinteistöstä joitain tällä hetkellä tyhjillään olevia tiloja, ja olettavat tietysti minun tulevan heille vuokralle.

En tykkää ollenkaan tästä, sillä olen aina ollut itsenäinen ihminen ja haluaisin tämänkin asian hoitaa itse ja pitää heihin turvallisen välimatkan. Lisäksi he ovat monien asioiden suhteen ns. vaikeita ihmisiä, joiden kanssa yhteisymmärrykseen on vaikea päästä.

Miten voisin päästä tästä tilanteesta pois niin että välit säilyvät samanlaisina kuin tähänkin asti eli suht' asiallisina?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti vuokraat jostain muualta ja sanot että tuli niin hyvä tarjous ettei voinut kieltäytyä.

Vierailija
2/6 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että sinulla on katsottuna hyvät tilat. Jos vänkäävät, että heillä edullisemmat niin sanot, että tilat ei ole sopivat. Et ole oikeastaan mitenkään selitysvelvollinen heille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteat, että tilat ei ole sopivat tarkoitukseesi. Ja sait paremman tarjouksen muualta. That's it.

Vierailija
4/6 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot, että sinulla on katsottuna hyvät tilat. Jos vänkäävät, että heillä edullisemmat niin sanot, että tilat ei ole sopivat. Et ole oikeastaan mitenkään selitysvelvollinen heille.

Tietysti tarjoavat edullisemmin kuin muut...

Täytyy sitten vakuutella tilojen sopimattomuudesta.

Ap

Vierailija
5/6 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti tarjoavat edullisemmin kuin muut...

Täytyy sitten vakuutella tilojen sopimattomuudesta.

Ap

Älä vakuuttele, älä selittele. Älä vänkää, vaikka appivanhemmat rupeaisivat vänkäämään.

Toteat vain, että löysit itsellesi ihanteelliset tilat ja halusit ne. Piste. 

Appivanhemmat sitten joko hyväksyvät selityksesi tai sitten eivät.

Varaudu, että välinne eivät pysy samanlaisina kuin ennen - eikä niiden tarvitsekaan pysyä. Heidän pitäisi opetella kunnioittamaan sinua enemmän lopettamalla vänkäämisen. 

Vierailija
6/6 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miksi et voi vuokrata heiltä, jos saisit vielä edullisemminkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi