"Miksei sulla ole sellaisia kunnon naisellisia kenkiä, niinkuin *Miralla oli" poikaystävän kommentti kun lähdimme ulos syömään
Minulla on juuri hienompia tilaisuuksia varten mustat, pitkävartiset kiilakorkosaappaat. Tämä *Mira käyttää sellaisia goottityylisiä hyvin korkeita piikkikorko-kenkiä. Tekisi mieli välillä sanoa että painu sitten takaisin sinne Miran luokse, jos ei kelpaa.
Kommentit (46)
Ahaha pippelikiukku, pikkuaivot, minimuna!!!! :D
Ihan parasta! Rakastan tätä siskoa (tai siskoja) joka antaa sanan säilän sivaltaa miesviha-Ulia kun tulee taas urpoilemaan. Kunnon no-lifer Uli, mee himaas runkkaamaan täältä! :) Susta tehdään täällä vaan verbaalisesti jauhelihaa ja keskiviikkoillan viihdykettä. Sitten sulla on kuitenkin taas vaan paha mieli, vaikka me tytöt täällä saadaankin hyvää vatsalihastreeniä. Nyt kone kiinni niin tulee parempi mieli! ;)
Toivottavasti poikkis tajuaa jättää tuollaisen miesvihaajalehmän.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti poikkis tajuaa jättää tuollaisen miesvihaajalehmän.
Sanoi hän itkuisesti, kun ei enää muutakaan keksinyt.
Minulla on naiselliset kengät, joiden kanssa käveleminen on hieman hitaampaa. Sitten minulla on ei-niin-naiselliset kengät, joiden kanssa pystyn kävelemään normaalia vauhtia. Kun lähden perheeni kanssa ravintolaan syömään ja mietin kenkien valintaa, niin kyllä se kävelynopeus ratkaisee, koska perheeni kävelee normaalisti minua nopeammin eikä suostu hidastamaan siihen nopeuteen, mitä ne naiselliset kengät vaatisivat. Lisäksi, kun menemme ravintolaan, niin aika pian meidät ohjataan pöytään, jonka jälkeen kengät ovat piilossa seuraavat kaksi tuntia. Miksi helvetissä laittaisin naiselliset kengät, kun ei niitä kukaan edes näe?
Vierailija kirjoitti:
Olisit vastannut rehellisesti, että sotanorsun alla piikkikorko painuu asfaltista läpi ja juutut paikoillesi.
Itse asiassa jo ihan normaalipainoisilla naisilla piikkikorot saattavat lipsahdella esimerkiksi hiekalla tai mukulakivillä kävellessä. Sitten lipsahtaa nilkka. Toivottavasti jaksat kantaa daamisi kotiin, jos joku vielä sinuun erehtyy sekaantumaan.
Oikea kysymys on ap:lle: miksi h*lvetissä annat poikaystäväsi puhua sinulle noin?
Sano sille, että jos Mira kiinnostaa niin voi painua vittuun sun kenkiä arvostelemasta. Sun ei tarvitse käyttää toisten kenkiä, koska olet oma itsesi...
Jos multa kysytään, en käyttäis kumpiakaan kenkiä. Nimim.Nilkkurit talvella ja tennarit kesällä :D korkkarit silloin, kun pääsee taksilla kotiin!