Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yläkerran tömistelijä

Vierailija
08.03.2017 |

Etkö hirviö käsitä, mikä ääni sinusta lähtee? Kävisit välillä jossain.
Oikein tamppaat lattiaa, kuin kostoksi koko yhteiskunnalle, että oma elämäsi on T.Y.L.S.Ä.
Oma vikas, pidä taukoa ruma norsu.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulisitpa mikä töminä teiltä kuuluu tänne ylospäin. Mahtaa paukkua teidän alakertalaisten hermot, kun tännekkin kuuluu lasten pomppuilu.

Vierailija
2/24 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt sanomassa vai valitatko vaan tänne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä taukoa! Haluan että sinun elämässäsi on jotakin mistä voit valittaa. Kävelen kantapäilläni koko päivän ympäri asuntoani ihan vain sinua ajatellen. Ymmärrät kyllä vielä joskus olla kiitollinen tarjoamastani virikkeestä.

Vierailija
4/24 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen täällä ollut aina sitä mieltä, että tömistely kuuluu elämisen normaaliin ääniin.

Mutta nyt olenkin ihan poikki. Minua ei haittaa päiväsaikaan normaalit äänet, mutta nyt on yläkertaan muuttanut pariskunta, jotka tömistelee KOKO YÖN. En ymmärrä mitä tekevät, kun tuntuu että kävelevät jatkuvasti edestakaisin, viime yönä klo 3 jäljestä vasta tömistely loppui ja kolistelivatkin jotakin. Ja minulla on töitä viikonloppuna, on todella kurjaa että töminä häiritsee nukkumistani. Korvatulpat on korvissa, ei auta töminään kun se on niin matala ääni.

Sama tömistely tapahtui viime viikonloppuna, töm töm töm töm töm töm ja vessaakin vedettiin koko ajan, ajattelin että silloin olis ollut kyseessä mahatauti, mutta nyt pelkään että tämä jatkuu joka helvetin viikonloppu :( (onneksi viikolla töminä loppuu aikaisemmin, ilmeisesti siis ovat ihan työssäkäyviä ihmisiä).

Voiko tuollaisesta asiasta näitsti sanoa, vai tuleeko siitä automaattisesti joku raivo vastaan? Pitääkö vielä odottaa ainakin ensi viikonloppuun, että jatkuuko? (nyt vasta 2 viikonloppua ollut ongelmana).

Viime yönä yläkerrassa oli varmaan kylässäkin porukkaa, jutteluakin kuului kun otin korvatulpat pois, mutta juttelu haitannut, töminä haittaa koska kuuluu korvatulppienkin läpi.

Vierailija
5/24 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea on sun kieltää ketään kotonaan kävelemästä ja vessankin saa vetää silloin kun on tarve. Sanomiset on turhaa.

Alahan katsella rivaria tai omakotitaloa

Vierailija
6/24 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessan vetäminen siis ei häiritse, mainitsin vain, että vetivät vessaa usein josta ajattelin että ovat mahtataudissa tms.

Tuo yön läpi jatkuva töminä on se mikä häiritsee :( Ja olen 5 vuotta tässä asunut, koskaan ennen ei ole kenenkään kävely häriinnyt.

Ja en ala katsella rivari ja omakotitaloa, kyllä haluan ensin yrittää selvittää tämän, koska rakastan tätä asuntoa, omaa kotiani.

Vierailija
7/24 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti kotonaan saa kävellä koko yönkin

Vierailija
8/24 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eikä päivällä tapahtuva töminäkään häiritse, ainoastaan tuo yöllä tapahtuva jatkuva kävely häiritsee. En ymmärrä miten voi edes jatkuvasti kävellä, ei kuulosta ihan normaalilta menolta, jos omaa toimintaa mietin, niin en todellakaan ole kävelemässä 5 minuutin välein (varsinkaan yöllä).

Tekisi mieli laittaa koirat haukkumaan takapihalle, jos ohjaisi yläkertaa oikeampaan vuorokausirytmiin kun eivät saakkaan nukkua yli puolenpäivän rauhassa. Mutta tiedän että tuollainen olisi väärin, haluaisin ensin jutella heidän kanssaan, jos vaikka olisivatkin ihan ymmärtäväisiä.

Vierailija
9/24 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei..mitäs yläkertaan kuuluuvaa minä saan tehdä päivällä. Olikohan mulla se nokkahuilu täällä jossain?

Vierailija
10/24 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt soi säkkipillikonsertto <3

Vierailija
11/24 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä soi: https://www.youtube.com/watch?v=RsxjXArvdXU

Saan soittaa! Ei voi kukaan kieltää! Hiljaisuusaika meni jo..

Vierailija
12/24 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakerran porukoilla elämässä ei ole virikkeitä. Kuulostat joltain valittajamummolta...

Vierailija
13/24 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha naurattaa, tää kuulostaa ihan mulle kirjoitetulta. Kävelen normaalisti yöllä, käyn vessassa ja suihkussa milloin haluan, juttelen ja katson televisiota. Nyt yläkerran täti voi miettiä kannattiko savustaa edellinen asukas pois sen perusteella että katsoi telkkaria "liian isolla" päiväsaikaan kun tilalle tuli tällainen hirviö. :D

Vierailija
14/24 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä paikkakunta?

Vierailija
15/24 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei..mitäs yläkertaan kuuluuvaa minä saan tehdä päivällä. Olikohan mulla se nokkahuilu täällä jossain?

Joku tyyppi täällä netissä kertoi ostaneensa torven, jota opetteli soittamaan youtube-videoiden avulla. Ihan vaan saadakseen jonkun pianonsoittoa harjoittelevan kuriin. Oli kuulemma vihdoin mennyt sanoma perille. :D

Vierailija
16/24 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha naurattaa, tää kuulostaa ihan mulle kirjoitetulta. Kävelen normaalisti yöllä, käyn vessassa ja suihkussa milloin haluan, juttelen ja katson televisiota. Nyt yläkerran täti voi miettiä kannattiko savustaa edellinen asukas pois sen perusteella että katsoi telkkaria "liian isolla" päiväsaikaan kun tilalle tuli tällainen hirviö. :D

Voin vakuuttaa ettei ole kyse mistään tällasesta. Olen asunut 10 vuotta niin, että yläpuolellani on aina asunut joku, tämä on ensimmäinen kerta kun ihan oikeasti töminä häiritsee. 

Mutta ei se mitään, kuuntelen ihanan säkkipillin sointuja ja lakkaan itsekkin ajattelemasta naapureitani, jos kerran heidänkään ei tarvitse ajatella minua.

Telkkarin katsominen ei minua häiritse, musiikin kuuntelu ei minua häiritse, vessan vetäminen ei minua häiritse, juttelu ei minua häiiritse, laulaminen ei minua häiritse, ei suihkussa käynti eikä vähäinen töminäkään.

Vierailija
17/24 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai saakeli että tuo säkkipillin ääni on muuten raastava! Taidan laittaa korvatulpat korviin.

Vierailija
18/24 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA, MITEN VIRITETÄÄN SÄKKIPILLI!!

Vierailija
19/24 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että et ole edes kertonut heille että töminä kuuluu asuntoosi vaan kostat heti? Aika kypsää. Eivät välttämättä tiedä töminän kuuluvan.

Vierailija
20/24 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiristeminen tuntuu typerältä oikeasti, vaikka kostaminen tuntuukin hetkellisesti hyvältä, niin tämähän on ihan kuin mököttäminen: Ei sanota mikä on vialla, vaan käyttäydytään vain tympeästi toista kohtaan.

Taidan oikeasti odottaa vielä ensi viikonlopun ja jos sittenkin jatkuu yöllinen maraton-kävely, niin käyn juttelemassa, silleen asiallisesti, jos sitten eivät ota kuuleviin korviinsa, niin ehkä se säkkipilliharrastus voisi olla ihan kiva, en kyllä ole kovin musikaalinen, mutta tuskin tuollaisen äänen tuottaminen voi kovin vaikeaa olla..Tai rumpusetti vois olla toinen, siinäpä kuunnelkoon yläkerrassakin töminää sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi