Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vallankumouksellinen keksintö tuo ehkäisysovellys kännykkään, jos se vain toimii

Vierailija
08.03.2017 |

Eli tämä ruotsalaisen naisen kehittämä app, joka perustuu varmoihin päiviin. Tällaiset ehkäisymuodot tulevat tulevaisuudessa varmasti lisääntymään, eikä naisten tarvitse enää riskeerata terveyttään hormoniehkäisyn muodossa.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin mä syön sen pillerin ja harrastan seksiä milloin haluan, ilman että alan jonkun sovelluksen kanssa säätämään ja jännittämään, että tulinko sittenkin raskaaksi.

Vierailija
42/47 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin mä syön sen pillerin ja harrastan seksiä milloin haluan, ilman että alan jonkun sovelluksen kanssa säätämään ja jännittämään, että tulinko sittenkin raskaaksi.

No sehän on sun oikeutesi. Mutta lääke on aina lääke, toiset haluaa elää luonnonmukaisemmin ja hyvä että uusia menetelmiä keksitään koko ajan.

Riskitön tai aukoton ei pilleriehkäisykään ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siittiöiden tämän hetkinen elinikäennätys on muuten 10 päivää. Eli jos laite varoittaa 6 päivää ennen ovulaatiota on joillakin pareilla ollut hedelmällisiä päiviä sitä ennen jo neljä.

Lähde?

Vierailija
44/47 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sehän on sun oikeutesi. Mutta lääke on aina lääke, toiset haluaa elää luonnonmukaisemmin ja hyvä että uusia menetelmiä keksitään koko ajan.

Riskitön tai aukoton ei pilleriehkäisykään ole.

Ei ole riskitön ei, mutta harvemmin tässä elämässä mikään on. Mulla pillerit pitää myös kierron säännöllisenä ja kivut poissa, joten mille tää on hyvä ratkaisu.

Vierailija
45/47 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D

Ei ole olemassa mitään "varmoja päiviä". Raskauden mahdollisuus on AINA.

No ei tietenkään ole AINA. Vähän biologiaa haltuun. Irronnut munasolu on hedelmöittymiskykyinen vain noin 24h, siittiöt elävät vähän pidempään. Jos et ole ovuloinut lähiaikoina, ei siellä ole mitään mikä voisi sinut raskaaksi tehdä.

Käytännössä on vaikea tietää tarkasti ja ennakoiden milloin ovulaatio tapahtuu. Siksi ns. varmat päivät ovat ainakin arvioiden toteutettuna melko epäluotettava menetelmä. Mutta kuukaudessa on lopulta kohtuullisen vähän päiviä jolloin voit tulla raskaaksi.

Vierailija
46/47 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä järki kun kumminkin ehkäisy pitää olla silloin kun eniten panettaa. Vasektomia on paras ja varmin ehkäisy, todella kivuton, helppo ja nopeakin vielä, suosittelen. Abortti ei ole ihan niin kiva juttu, että riskeeraisi tuolla tavoin...

Tämä minuakin vaivaa ja siksi en pidä näitä varsinaisina ehkäisymenetelminä. Ehkäisynä käsitän asian joka estää raskauden joka muuten voisi tapahtua, en kehotusta olla panematta. Sinällään kyllä pidän menetelmää luotettavana.

Vierailija
47/47 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin itse tähän menetelmään puolisen vuotta sitten. Ikää on jo sen verran (42) ettei raskaus ole muutenkaan enää kovin todennäköinen, esivaihdevuosioireitakin on ollut jo pari vuotta, joten tällainen menetelmä riittää ihan hyvin. Kondomeita emme voi sietää joten pidättäydytään seksistä sen ajan kun sovelluksen mukaan on raskausriski.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme