Mistä pentagrammi tatuointi kertoo?
Olen tapaillut mukavaa miestä kuukauden päivät. Hän on urheilullinen ja elämän arvot kunnossa. Huomasin vasta eilen, että hänellä on pentagrammi tatuointi. Mistähän tämä voisi kertoa? En ole koskaan törmännyt kyseiseen tatuointiin aiemmin.
Kommentit (59)
No mulla tuli heti mieleen saatananpalvonta, mutta voisiko liittyä johonkin muuhun? Esimerkiksi jonkinlainen "henkinen herääminen"? Ap
Voi myös olla nuoruuden typeryyttä :D Silloin kaikki tuntuu niin siistiltä. En ottaisi kovin vakavasti. Varsinkin jos mies hyvin nuori.
Kysy mieheltä, täällä tuskin kukaan tietää mitä hän on ajatellut sen ottaessaan ja mitä se hänelle merkitsee :)
Ehkä hän oli humalassa sitä hanlkiessaam.
Jotenkin se saatanaan vissiin liittyy. Rikollisilla tainnut joskus kuvista nähdä... etenkin sellaisiin palottelu ja muihin liittyviin enemmänkin. Itse ehkä pitäneet niitä tekoja jonkin sortin rituaaleina kuin rikoksina.
Voi vittu että ootte pihalla niinku lumiukot
Pentagrammi on esiintynyt monissa uskonnoissa, myös kristinuskossa. Toki se on käytössä myös monilla pakanallisilla ryhmillä symbolina. Muistaakseni se on myös jonkun valtion lipussa ja myös esim vapaamuurarit käyttää sitä.
Satanismi, saatananpalvonta, idiotismi, huono harkintakyky...
No mies on tietenkin myynyt sielunsa ja on saatananpalvoja tai vähintään satanisti, noita, wicca, reptiliaani, vapaamuurari tai kuuluu illuminatiin. Luultavasti paloittelee sut rituaalissa jossain vaiheessa, ja joudut Belialin veriuhriksi. Tai sitten ei. Mitä jos vain kysyisit siltä, miksi tuollainen tatuointi ja mitä se tarkoittaa.
Onko miehesi teini-ikäinen? Silloin tehdään tyhmyyksiä. Voi hävettää vähän myöhemmin.
Yleensä nuo symbolitatuoinnit liittyvät äärimmäisen huonoon itsetuntoon. Yritetään todistella jotakin muille. Etenkin tuo pentagrammi. Huh Huh. Ei ehkä kannata tutustua mieheen paremmin.
Kuvasta riippumatta tyhmyydestä ja kehityskelvottomuudesta; ts. tarvitaan jotain pysyvää, koska ei haluta ihmisenä kehittyä.
Ei kuulosta kovin hyvältä, miksi pitää palvoa jotain synkkää?
Voi myös liittyä "henkiseen heräämiseen". Tiedän yhden naisen, jolla kyseinen tatska. Hän uskoo enkeleihin ja energioihin yms.
Mulle tulee mieleen kaikenlainen new age hömppä
Kärki ylös vai alas?