Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

En ole tällä hetkellä työelämässä, ja harmittaa näyttää aina kassialmalta. En kuitenkaan ole ikinä ollut järin kiinnostunut pukeutumisesta, töissäkin minulla oli pari "univormua", ettei ikinä tarvinnut miettiä mitä päälleen pukee. No, nyt olen kotona ja haluaisin olla siisti, mutta en viitsi työvaatteita kotona pitää. Ei ne nyt niin mukavat ole.

Vaatimuksena siis se, että asun tulee olla niin siisti että voin kipaista koiran kanssa ulos joutumatta häpeämään silmiä päästäni jos näen jonkun ihmisen. Sen pitää olla aika joustava tai väljä, koska selkävaivojen takia teen muutamia jooga- tai pilatesliikkeitä tämän tuosta. Ja tosiaan sellainen että minulla voi olla samaa asua vaikka 4 kpl enkä ikinä joudu miettimään mitä puen päälleni.

Siis mukavaa, neutraalia, siistiä.

tällä hetkellä päälläni on mustat leggingsit, villasukat ja tummansininen merinovillapaita. Lisäksi harmaa hartiahuivi.

• ylös 9
  • alas 2

Kommentit (10)

Vierailija

Niin juu, ja turha varmaan mainita että rahaakaan ei ole hirveästi käytössä eikä missään nimessä energiaa kierrellä kirppareita. Haluaisin nimenomaan että en joudu miettimään pukeutumista, mikä sulkee kirppareiden (tai minkä hyvänsä kauppojen) kiertelyn pois. Minulle on useimpien nettikauppojen selailukin aika ahdistavaa kun tavaraa on niissä niin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Joustofarkut on kuin leggingsit, yhtä mukavat mutta siistimpi ilme. Joustinneule esim. palmikkoneule tai twinset on aina tyylikäs. Takiksi trenssitakki tai nahkatakki. Kengiksi Adidas tennarit poutasäällä ja Huntersit sateella.

Vierailija

Onkohan nykyään enää missään sellaisia "jazzhousuja" joita oli 90-luvulla? Tykkäisin sellaisista enemmän kuin leggingseistä. Vai onko sellaiset täysin out?

Treenivaatteina minulla on tällä hetkellä parit sellaiset "haaremihousut" mutta ne on kyllä niin järkyttävän rumat ettei mitään rajaa. Ainakin kun ei ole ihan langanlaiha.

Vierailija

On niitä. Jos törsäys tulisi kyseeseen, suosittelisin Niken Legend Pantsin (tai jotain sinne päin) suoralahkeisia malleja.
Laadukkaat liikuntahousut siisteinä kotihousuina ovat hyvä valinta: ei tule sellaisia polvipusseja kuin collareissa.
Ehkä voisit käydä sovittelemassa jossain urheiluvaateliikkeessä, niin näkisit ajankohtaisia malleja? Vaikka sitten kollata läpi uffia ja fidaa tms. - jos sieltä löytyy sopivaa. Sporttivaatteita tulee myyntiin yllättävän uusina. Jos vain osuu sopiva kohdalle.
Mä uskon lisäksi kotona, sisällä, tennareitten tai tyyliin sopivien lenkkareiden tms. pitämiseen. Kun mulla on nauhoitetut kengät jalassa, olen "töissä" kotona. Pois jalasta sitten tauoilla.

Sun projekti kuulostaa hyvältä. Itsetuntoa, aktiivisuutta ja hyvinvointia nostavalta. Tykkään!

Jos jaksat suodattaa jenkkilässytyksen pois, tutustu Flylady.net - vaikket kodinhoitovinkkejä tarvitsiskaan.

Vierailija

Nuo sun vaatteethan kuulostaa hyvältä! Ihmisten ilmoille lisäät vaan hameen, pelkissä legginseissä ei voi mennä ulos.

Tai sitten voit hankkia joogahousut. Niitä on muitakin kuin haaremimallisia tai supertiukkoja, joku paksuhkoa kangasta oleva välimalli voisi sopia sulle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mustat legginssit/mitkä tahansa mukavat kapeat housut, pitkä toppi/t-paita alle ja pitkähkö villatakki päälle. 

Tällä idealla, mutta lyhyemmällä neuletakilla koska se on käytännöllisempi.

http://www.petteriseppala.fi/images/verkossa/Modern%20basic%20Pitk%20neu...

Sitten voit ostaa muutaman erivärisen neuleen ja sama juttu legginseissä, niin voit vaihdella niitä ristiin rastiin.

Ensin tuli legginsit, jotka paljastavat vartalon muodot vähän liiankin tarkkaan ja nyt tätä ilmiötä lieventämään on tulleet nämä pitkät neuletakit. Kaipauksella odotan sellaista aikaa, että kunnon huosut tulevat takaisin muotiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joustofarkut on kuin leggingsit, yhtä mukavat mutta siistimpi ilme. Joustinneule esim. palmikkoneule tai twinset on aina tyylikäs. Takiksi trenssitakki tai nahkatakki. Kengiksi Adidas tennarit poutasäällä ja Huntersit sateella.

Miksi nuo kenkien merkit piti mainita? Ihmisten jalat on erilaisia, eikä nuo välttämättä sovi just Ap:n jalkaan. Tuollainen merrkien perässä juokseminen kuulostaa muutenkin teinien touhulta.

Vierailija

Sierrettyneet entiset valkoiset legginssit ja paituli, av-mamman lempiasu kelpaa varmasti sinullekin.