Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö naistenpäivä ole sovinistinen ja taantumuksellinen?

Vierailija
08.03.2017 |

Olen Helsingin Sanomien ahkerana lukijana oppinut, että sukupuoli-identiteettejä ei ole vain kaksi vain enemmän. Kenties jopa useita kymmeniä. Samalla olen oppinut, ettei todellisia eroja näiden oletettujen sukupuolien välillä oikeastaan edes ole - ei ainakaan miehen ja naisen välillä. Eikö naistenpäivän juhliminen ole siis ideologisesti taantumuksellista ja jopa vähän vaarallista? Mielipiteitä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä sitten juhli.

Vierailija
2/12 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ja hesarin palstoilla viihtyvät enää kaltaisesi sovinistisiat. Toivottavasti saatte bännit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä suomessa naisten asiat on pirun hyvin. Katso vain näitten mamujen kotimaihin. Minä katson ja kohotan maljan naisille!

Vierailija
4/12 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenpäivä on neukkulassa naisille lohdukkeeksi annettu juhlapäivä, kun naiset siellä haluttiin sekä töihin että kotiin. Onko se taantumuksellinen vai edistyksellinen juhlapäivä, riippuu tietysti vertailukohdista.

Vierailija
5/12 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä suomessa naisten asiat on pirun hyvin. Katso vain näitten mamujen kotimaihin. Minä katson ja kohotan maljan naisille!

Pirun hyvin EI RIITÄ. Sitten vasta riittää, kun ei tarvitse erikseen lässyttää miten hyvin asiat on verrattuna milloin mihinkin.

Vierailija
6/12 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien jotka on kateellisia kannattaa ajatella niinpäin että miten saisin itselleni saman sen sijaan että kadehdin muita ja vaadin muilta jotain pois. Voitte ruveta juhlimaan omaa päivää vaikka huomenna, tai mikä ettei vaikka tänään. Eipä silti etteikö olisi selvää että tämänkin tarkoitus on vain mollata vähemmistöjä eikä saada mitään hyvää aikaan.

Vierailija
7/12 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kunhan vähän provosoin. Tarkoituksena oli hienovaraisesti osoittaa millainen surkuhupaisa, androgyynien friikkien läpyskä tuo hesari nykyään on. Hyvää naistenpäivää kaikille!

t:ap

Vierailija
8/12 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kunhan vähän provosoin. Tarkoituksena oli hienovaraisesti osoittaa millainen surkuhupaisa, androgyynien friikkien läpyskä tuo hesari nykyään on. Hyvää naistenpäivää kaikille!

t:ap

Joo, haista itse.

Vierailija
9/12 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pirun hyvin EI RIITÄ. Sitten vasta riittää, kun ei tarvitse erikseen lässyttää miten hyvin asiat on verrattuna milloin mihinkin.

Sellaista päivää ei voi koskaan tulla. Onko siis tarkotus vain parantaa länsimäisten naisten asemaa loputtomiin, vaikka sitten muiden kustannuksella?

Vierailija
10/12 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien jotka on kateellisia kannattaa ajatella niinpäin että miten saisin itselleni saman sen sijaan että kadehdin muita ja vaadin muilta jotain pois. Voitte ruveta juhlimaan omaa päivää vaikka huomenna, tai mikä ettei vaikka tänään. Eipä silti etteikö olisi selvää että tämänkin tarkoitus on vain mollata vähemmistöjä eikä saada mitään hyvää aikaan.

Sano sama naisille, jotka kadehtivat miesten palkkoja miesten perustamissa yrityksissä. :)

Vierailija
11/12 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaista päivää ei voi koskaan tulla. Onko siis tarkotus vain parantaa länsimäisten naisten asemaa loputtomiin, vaikka sitten muiden kustannuksella?

Miten muut joutuvat sen kustantamaan?

Vierailija
12/12 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano sama naisille, jotka kadehtivat miesten palkkoja miesten perustamissa yrityksissä. :)

Naiset saavat haluta töihin myös miesten perustamiin yrityksiin. Ja naiset perustavat puolet yrityksistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi