Mies on juonut koko suhteen ajan
Ja ihmettelee kun haluan erota. Itse istun kaikki lomat ja viikonloput kotona kun tämä juo paikallisten pubikavereitten kanssa.
Minä, nuori kaunis nainen, en jaksa odottaa kotona vaan etsin oman asunnon. Saa mieskin sitten jatkaa kapakassa istumista ja minä voin nauttia jatkossakin yksin vinkkuni ja kaunokirjallisuuteni tai mitä ikinä.
Mutta tämähän ei käy, koska minun pitää miehen mielestä olla silti kotona odottamassa häntä kuin jokin kultainen noutaja. En tajua. Mihin mua tällaisessa kuviossa tarvitaan? Ei tuosta yhdestäkään lässyttäjästä mitään vastauksia saa irti.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Ja ihmettelee kun haluan erota. Itse istun kaikki lomat ja viikonloput kotona kun tämä juo paikallisten pubikavereitten kanssa.
Minä, nuori kaunis nainen, en jaksa odottaa kotona vaan etsin oman asunnon. Saa mieskin sitten jatkaa kapakassa istumista ja minä voin nauttia jatkossakin yksin vinkkuni ja kaunokirjallisuuteni tai mitä ikinä.
Mutta tämähän ei käy, koska minun pitää miehen mielestä olla silti kotona odottamassa häntä kuin jokin kultainen noutaja. En tajua. Mihin mua tällaisessa kuviossa tarvitaan? Ei tuosta yhdestäkään lässyttäjästä mitään vastauksia saa irti.
Suosittelen eroamaan ja vieläpä niin että miehesi ei ole kotona kun kamojasi raahaat ulos kämpästä. Miehesi ei näe suhteessanne ongelmaa, koska hänellä menee hyvin. Olen itse tehnyt samanlaisen päätöksen monen vuoden jälkeen ja en ole katunut. Ainut vain että kamat olisi pitäny viedä pois silloin kun ukko oli bubissa. Eihän sitä kukaan jaksa kuunnella sellaista maannittelua kamoja kantaessa että jäisit vielä ym. muutan tapani ja ym. Miehesi tarvitsee sinua siivoamaan kodin, tekemään ruokaa ja hankkimaan rahaa luksus elämään. Pääset nauttimaan elämästäsi kunnolla eron jälkeen.
ystävät apuun kämpän etsinnässä, jos niitä enää on
Hyvä että olet vihainen. Sinulla on oikeus ollakin. Anna sen vihan tulla ulos, siitä saat voimaa ja pääset nopeammin irti juoposta. Asuntohakemuksia lähettämään vain, yksi kerrallaan. Älä ajattele että tekemistä on paljon vaan keskity yhteen asiaan kerrallaan.
Sen sijaan varoittaisin ettei kannata katkeroitua. Älä syytä kaikkia maailman miehiä siitä miten yksi on sinua kohdellut. Jonain päivänä vastaan tulee ihana mies joka arvostaa sinua ja kohtelee sinua hyvin. Älä anna hänen kärsiä jonkun toisen teoista. Älä anna tälle juopolle niin paljoa valtaa että hän saisi tuhottua sinun loppuelämäsi!
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi lähettää läjä kämppähakemuksia. Vaikeaa on kun olen koko ajan niin raivona, että viha tuntuu purkautuvan ulos joka tavalla. Raivosin aamun lomailevalle juopolle. Raivosin, että törsäsin suhun vuosia idiootti. Enkä saa edelleenkään vastausta siihen mihin mua tarvitaan. On niin nöyryytetty ja huijattu olo. Tän jälkeen pidän miehiä enää pelkkänä hetken huvituksena. 1/100 sopii potentiaaliltaan ehkä muuhunkin.
Ap
Suuntaa nyt koko energiasi lähtemiseen. Ihan turhaa yrittää nyhtää tyypiltä vastausta, mihin sua tarvitaan. Mitä väliä. (Toki kun hetken mietit, tiedät itsekin, mihin mies on sua tarvinnut.)
Lähde! Heti! Tsemppiä!
Unohdetaan jännämiehet ja muut ihme termit, mitä täällä käytetään.
Jos kyse on alkoholismia sairastavasta henkilöstä, menee alkoholi aina kaiken muun edelle. Sinua mies tarvitsee kulissien ylläpitoon. Ota selvää alkoholismista sairautena. Tee sitten päätöksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet suhteeseen tuollaisen juopon kanssa ylipäätään alkanut?
Kun oli pakko saada jännämies...
Se on jotenkin koomista, että nuorena naisten pitää saada jännämies ja sitten vanhempana haukutaan tällaisilla palstoilla kaikki miehet vain sen oman jännämiehen perusteella :-D
Koomista se onkin, että naista naurattaa aina enemmän juoppo jännämies kuin munaton lassukka.
Ap
Niin tai sitten ne mukavat, rakastavat, kunnioittavat, rehelliset miehet joita myös löytyy.
Niin, mutta se ei silti poista vertailun paikkansapitävyyttä.
Toki olisi parasta jos kaikki miehet olisivat tuollaisia täydellisiä rakastavan kunnioittavia ja ihania. Mutta: olen ollut avoliitoissa kolmen eri miehen kanssa yhteensä kymmenen vuotta. Miehet ovat olleet erilaisia, mutta kukaan ei ole ollut sopiva. Eikä kehenkään ole sopinut kaikki nuo kohdat.
En ole edes seurustellut pelkkien jännimpien tai komeampien kanssa vaan ihan tavallisten miesten. Ja mut on monasti myös jätetty tapailuvaiheessa kun olen itsekin liian "jännä". Ehkä se ongelma onkin kohdallani se, että mulle ei vain ole saavutettavissa suhde tuollaisen hyvän miehen kanssa kun en itsekään ole hyvä nainen. Tragediansa siinäkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen eroamaan ja vieläpä niin että miehesi ei ole kotona kun kamojasi raahaat ulos kämpästä. Miehesi ei näe suhteessanne ongelmaa, koska hänellä menee hyvin. Olen itse tehnyt samanlaisen päätöksen monen vuoden jälkeen ja en ole katunut. Ainut vain että kamat olisi pitäny viedä pois silloin kun ukko oli bubissa. Eihän sitä kukaan jaksa kuunnella sellaista maannittelua kamoja kantaessa että jäisit vielä ym. muutan tapani ja ym. Miehesi tarvitsee sinua siivoamaan kodin, tekemään ruokaa ja hankkimaan rahaa luksus elämään. Pääset nauttimaan elämästäsi kunnolla eron jälkeen.
En juuri siivoa tai tee ruokaa ja rahaa annan "luksuselämään" sen verran mitä lahjoitan vuokraan. Mutta kai sekin on enemmän kuin ei mitään.
Siis outoa tässä on se, että mies kuitenkin haluaa pitää mua sosiaalisissa piireissä ns. esillä ja haluaisi, että tulen mukaan baarireissuille ja illanistujaisiin jne. On ylpeä kun on saanut niin kauniin naisen. On vähän sellaista palkintovaimofiilistä.
Juoppokavereittensa rouvat taas ovat kuulemma näitä kotona odottelijoita. Eivät pidä miestensä tavoista, mutta eihän se hidasta. Tuntuu niin nöyryyttävältä, että tuo mölli petaa itselleni samanlaista kohtaloa ja samalla pitäisi esittää suvulleen jotain hienossa asunnossa asuvia upeita ihmisiä.
Ap
Kyllä te naiset olette käsittämättömiä. Nyt ei ollut edes sitä tekosyytä, että "ei siitä miehestä alussa nähnyt että se muuttuu tuollaiseksi". Eikö teillä ole olleet omat isät kotona näyttämässä hyvää miehen mallia ja opettamassa, että jotain standardeja pitää osata vaatia?
fdasdfsdf kirjoitti:
Kyllä te naiset olette käsittämättömiä. Nyt ei ollut edes sitä tekosyytä, että "ei siitä miehestä alussa nähnyt että se muuttuu tuollaiseksi". Eikö teillä ole olleet omat isät kotona näyttämässä hyvää miehen mallia ja opettamassa, että jotain standardeja pitää osata vaatia?
Isäni paiskasi äitini pään ruokalautaseen haukuttuaan tätä ensin mätäpaiseeksi. Onneksi sinä sentään näytät miehen mallia lyömällä lyötyä.
Ap
Pitäisi lähettää läjä kämppähakemuksia. Vaikeaa on kun olen koko ajan niin raivona, että viha tuntuu purkautuvan ulos joka tavalla. Raivosin aamun lomailevalle juopolle. Raivosin, että törsäsin suhun vuosia idiootti. Enkä saa edelleenkään vastausta siihen mihin mua tarvitaan. On niin nöyryytetty ja huijattu olo. Tän jälkeen pidän miehiä enää pelkkänä hetken huvituksena. 1/100 sopii potentiaaliltaan ehkä muuhunkin.
Ap