Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on juonut koko suhteen ajan

Vierailija
08.03.2017 |

Ja ihmettelee kun haluan erota. Itse istun kaikki lomat ja viikonloput kotona kun tämä juo paikallisten pubikavereitten kanssa.

Minä, nuori kaunis nainen, en jaksa odottaa kotona vaan etsin oman asunnon. Saa mieskin sitten jatkaa kapakassa istumista ja minä voin nauttia jatkossakin yksin vinkkuni ja kaunokirjallisuuteni tai mitä ikinä.

Mutta tämähän ei käy, koska minun pitää miehen mielestä olla silti kotona odottamassa häntä kuin jokin kultainen noutaja. En tajua. Mihin mua tällaisessa kuviossa tarvitaan? Ei tuosta yhdestäkään lässyttäjästä mitään vastauksia saa irti.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olet kotona, koska mies käskee? Lähdet lenkille, kahvilaan, salille, kirjastoon, leffaan, kavereille jne. ja elät normaalia elämää. Ja joo, kyllä minäkin hankkiuduin myös lisäksi eroon semialkkiksesta miehestä, mutta en suostunut kaventamaan elinpiiriäni hänen vuokseen. 

Vierailija
2/31 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun naiseni hakisi sympatiaa arvostelemalla minua uusfeministien kansoittamalla nettifoorumilla jossa aina saa tukea miehen lyttäämiseen etenkin vetämällä juoppokortin esiin, niin hakisin eron ihan itse ja sassiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikoinaan sama tilanne. Just sama. Minäkin nuori, nätti, elämäniloinen nainen istuin yksin kotona, kun poikaystävä istui kavereidensa kanssa lähipubissa juomassa. Sieltä tuli haisevana ja humalassa yöllä mun kämppään. Voi miten tyhmä ja sinisilmäinen hyväksikäytettävä olin! Mies ei halunnut minun kanssani minnekään, ei puhettakaan baareista, tai mistään.

Sanon tämän aivan sydämestä ja vakavasti: älä tuhlaa aikaasi. Itse toteat tosi viisaasti, että "mihin mua tässä kuviossa tarvitaan". Ei mihinkään, paitsi tulla miehen hyväksikäyttämäksi (henkisesti). Se, että sinä olet käytettävissä vain silloin kun poikaystäväsi sinua haluaa, ei ole oikein eikä terveen parisuhteen piirre.

Sitten kun sinulle se oikea kumppani tulee, huomaat kyllä eron. Sinä ja se oikea kumppani haluatte viettää paljon aikaa yhdessä, todennäköisesti loppuelämän. Siinä ei tarvitse miettiä, mihin minua tarvitaan, jne. Tiedän mistä puhun. Löysin elämäni miehen. Hän halusi oikeasti olla kanssani, asetti minut kaiken edelle - kuten myös minä hänet. Nyt ollaan oltu 20 vuotta yhdessä, onnellisesti.

Lyhyesti: jätä poikaystäväsi. Älä suostu sellaiseen, mikä tuottaa sinulle surua ja alakuloa.

Ja ihan tiedoksi: jos mies juo tuohon tyyliin jo nyt, niin jatkossa vielä pahemmin. Alkoholi vie aina voiton.

Tsemppiä eroilmoitukseen mahdollisimman pian!

Vierailija
4/31 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oma asunto hakuun nyt. Tuollaisille miehille alkoholi on aina ykkönen.Miten sä erehdyit suhteeseen sen kanssa ja muutit vielä saman katon allekin? Eikö noi merkit olleet näkyvissä jo seurusteluaikana?

Vierailija
5/31 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa.

Vierailija
6/31 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aiempiakin suhteita takana. Miehen juomiseen liittyy kontrollointi- ja manipulointipiirteitä. Siksi se pässi on niin hyvä viemään toista pässiä narussa.

Ja juu, hän haluaa yleensä, että tulen baariin kanssaan mutten halua. Ja kaverinsa ihmettelevät yhtä lailla miksi olen hänen kanssaan kun voisin saada paljon paremman.

Ap

Vierailija
7/31 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oma asunto hakuun nyt. Tuollaisille miehille alkoholi on aina ykkönen.Miten sä erehdyit suhteeseen sen kanssa ja muutit vielä saman katon allekin? Eikö noi merkit olleet näkyvissä jo seurusteluaikana?

Syyllistä nyt vielä vähän lisää.

Vierailija
8/31 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala vaan etsiä omaa luukkkua, et ole tuolle tyypille missään velvollisuudenvelassa. Talutusnuoraan ei ole pakko suostua. Elät vain kerran, elä ilman nilkkapainoja.

Vierailija
9/31 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet suhteeseen tuollaisen juopon kanssa ylipäätään alkanut?

Vierailija
10/31 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Jännämies <3

Vierailija
11/31 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja olet kotona, koska mies käskee? Lähdet lenkille, kahvilaan, salille, kirjastoon, leffaan, kavereille jne. ja elät normaalia elämää. Ja joo, kyllä minäkin hankkiuduin myös lisäksi eroon semialkkiksesta miehestä, mutta en suostunut kaventamaan elinpiiriäni hänen vuokseen. 

Tai sit oon himassa kun viihdyn himassa. En jaksa typeryksiä muutenkaan ja yksin ollessa heistä ei ole haittaa.

Ap

Vierailija
12/31 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko pakko ottaa jännämies?

Vierailija
13/31 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ap asuu? Ikää oli? Täällä olisi mies vailla seuraa.

Vierailija
14/31 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun oli pakko saada jännämies... 

Se on jotenkin koomista, että nuorena naisten pitää saada jännämies ja sitten vanhempana haukutaan tällaisilla palstoilla kaikki miehet vain sen oman jännämiehen perusteella :-D

Vierailija
15/31 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on jotenkin koomista, että nuorena naisten pitää saada jännämies ja sitten vanhempana haukutaan tällaisilla palstoilla kaikki miehet vain sen oman jännämiehen perusteella :-D

Koomista se onkin, että naista naurattaa aina enemmän juoppo jännämies kuin munaton lassukka.

Ap

Vierailija
16/31 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koomista se onkin, että naista naurattaa aina enemmän juoppo jännämies kuin munaton lassukka.

Ap

Niin tai sitten ne mukavat, rakastavat, kunnioittavat, rehelliset miehet joita myös löytyy.

Vierailija
17/31 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onneksi useimmat suomalaiset miehet ovat perusluonnoltaan unelmamiehiä. Käyvät töissä, tyytyvät yhteen naiseen, tekevät suuren osan kotitöistä, hoitavat lapsia ja viettävät kumppaninsa kanssa laatuaikaa yhdessä. Eivätkä sovi näihin kahteen kategoriaan.

Sinunkin oli varmasti helppo suhteen alussa huomata miehen olevan alkoholiin menevä, mutta silti muutit yhteen, jne. voidaksesi haukkua kuinka huono mies sinulla on,  purkaa omia paineitasi ja tuntea olevasi suhteessa se parempi ihminen.  Ei oikeasti halua erota tai miehen lopettavan juomista, koska elämästäsi tulisi liian tylsää ja tavanomaista.

Vierailija
18/31 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekisteröimätön mies kirjoitti:

Jos minun naiseni hakisi sympatiaa arvostelemalla minua uusfeministien kansoittamalla nettifoorumilla jossa aina saa tukea miehen lyttäämiseen etenkin vetämällä juoppokortin esiin, niin hakisin eron ihan itse ja sassiin.

Onnea siitä naiselle.  Kiitos.  Völttyy elämänikäiseltä surulta ja monelta harmilta.  Nainen, heti jätä se alkoholisti.    Kiität itseäsi vielä monta kertaa kun nyt lähdet kun ei ole lapsia vielä.  Elämä edessäsi odottaa ja selväpäinen mies joka harrastaa sinun kanssasi vapaa-aikananne.  Älä kuuntele sitä itkua ja porua vaan ole lujana.  Lähde.

Vierailija
19/31 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi juominen häiritsee sinua eikä asialle ole tulossa muutosta. Suhteessa on ilmeisesti muitakin asioita pielessä.

LÄHDE kiireen vilkkaa, vielä, kun sulla on itsetuntoa ja -kunnioitusta lähteä.

Vierailija
20/31 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekisteröimätön mies kirjoitti:

Mitäs sä muuten täällä teet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi