Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työhaastattelu - otanko cv:n mukaan?

?
07.03.2017 |

Eli hakemus täytettiin sähköisenä, myös cv. Työpaikkailmoituksessa pyydettiin tuomaan alkuperäiset todistukset, mutta teenkö lisäksi cv:n?

Olen tässä viilannut cv:tä ja ajattelin lisätä todistuskansion alkuun, mutta mitä mieltä olette, jätänkö kotiin vai en?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vaan, ei se paljoa paina mukanakaan.

Vierailija
2/6 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sen mukana olo haittaakaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mistään pois. Itellä se on todistuskansion ekana sivuna eli tulee väkisinkin mukaan, kun on todistukset mukana.

Kyllä sitä on niissä paikoissa katottukin joihin täytetty vaan sähkönen lomake. Vaikka sisältö ei tuo mitään uutta haastattelijoille, niin eiköhän ne sen CV:n ulkoasunkin perusteella luo mielikuvia hakijasta.

Vierailija
4/6 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ottaisit? Mitä ihmettä luulet siitä hyötyväsi? Miettiä nyt omilla aivoillasi vaihteeksi. Ei työnantaja ole mistään todistuksista ja "seeveistä" kiinnostunut, vaan siitä, millaisen vaikutelman annat haastattelussa. CV:t ovat aina liioiteltuja ja jopa väärennettyjä.

Vierailija
5/6 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan aina. Kansiossa kulkee muutenkin mukana kaikki työtodistukset ja muut.

Kyllä sitä katsellaan ja joskus olen jättänyt kopion työnantajalle.

Sitä en tiedä mitä sillä tekevät, vaikka käyttäisivät saunan lämmitykseen.

Vierailija
6/6 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ottaisit? Mitä ihmettä luulet siitä hyötyväsi? Miettiä nyt omilla aivoillasi vaihteeksi. Ei työnantaja ole mistään todistuksista ja "seeveistä" kiinnostunut, vaan siitä, millaisen vaikutelman annat haastattelussa. CV:t ovat aina liioiteltuja ja jopa väärennettyjä.

Ehkä sinulla. Valtaosalla ihmisistä ne eivät ole.