Elokuvissa karkkia mässyttävät teinit
Niin, minun kohdalle sattui taas tämmöinen tapaus. Sellainen teinipariskunta, joka lutkuttaa toistensa kaulaan fritsuja. Olin katsomassa La la landia ja pahaksi onneksi lipunmyyjä oli osoittanut noile hirviöille paikan minun vierestäni. Jo elokuvan alussa ne rapisuttivat karkkipussiaan ja lätkyttivät mitä erilaisimpia liivatemöykkyjään. Hermothan siinä meni, tartuin tuon pikkuprinsessan pussiin, kouraisin sieltä mojovan nyrkillisen Karkkitorin sokeripommeja ja mätin kerralla kaikki tytön suuhun.
Natku ponnahti tuoliltaan kuin vieteriukko laatikosta ja mietin jo saisinko loppuelokuvan ajaksi rauhan. No ei vaan kohta se tuli lipuntarkastajan kanssa ja osuin taskulampun keilaan. Minua vaadittiin poistettavaksi teatterista. Nyt laadin valituskirjelmää leffateatterille ja vaadin korvauksia, sillä minulla jåi tuo Oscareja kahminut elokuva puolitiehen.
Viereeni istahti popcorneja rouskuttava neiti, jauhoi suu auki. Kun huomautin, että häiritsee, rupesi keinuttamaan penkkiään ja samalla penkkiriviä. Ostan elokuvat blyraynä. Miksi tuhlata aikaa moiseen.