Keskustelua musiikista
Tässä ketjussa voidaan keskustella artisteista, bändeistä, keikoista, genreistä, ilmiöistä ja ylipäätään kaikesta musiikkiin liittyvästä ja mm. linkata biisejä toisten kuunneltavaksi.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta sun kuppanen ketjus
Sinua nyt ainakin näyttää kiinnostavan
Noh, AV-mammat, vastatkaas nyt tähän meikäläistä pitkään askarruttaneeseen kysymykseen eli kuuntelettekos musiikkia? Ja jos kuuntelette niin minkälaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua nyt ainakin näyttää kiinnostavan
Et sitten parempaa keksitny
Kuuntelen joka päivä musiikkia. Nyt on ollut pitkä kausi, että soitossa on ollut Metallica, Dio, Slipknot, 5fdp...
Mikä on paras biisi listoilla tällä hetkellä?
Vierailija kirjoitti:
Mä en seuraa yhtään mitään listoja. Mitä siellä on tällä hetkellä?
Itse olen ollut jo yli 10 vuotta naurettavan koukussa Nightwishiin :D toki muutakin musiikkia kuuntelen, mutta jotenkin se Nightwish vain sinnikkäästi pysyy sinä kaikkein tärkeimpänä! Aina välillä tulee pakottava tarve kuulla joku tietty biisi niiltä, en saa rauhaa ennen kuin olen saanut kuunneltua sen biisin hartaudella, joka kulloinkin mielessä jyllää. Pitäisiköhän yrittää vieroittautua? :'D
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ollut jo yli 10 vuotta naurettavan koukussa Nightwishiin :D toki muutakin musiikkia kuuntelen, mutta jotenkin se Nightwish vain sinnikkäästi pysyy sinä kaikkein tärkeimpänä! Aina välillä tulee pakottava tarve kuulla joku tietty biisi niiltä, en saa rauhaa ennen kuin olen saanut kuunneltua sen biisin hartaudella, joka kulloinkin mielessä jyllää. Pitäisiköhän yrittää vieroittautua? :'D
Mulla on sama Metallican kans. :)
Vierailija kirjoitti:
Deathgrips - guillotine
Tässä pari meikäläisen suosikkia. Yhtye toki tuntematon, mutta katsotaan..
Monella bändillä on sellainen tietty albumi, jossa kaikki biisit ovat todelle hyviä, jonkinlainen uran kohokohta. En nyt osaa paremmin selittää.
Pitkästä aikaa kuuntelin tätä ja uskomattoman hyvin on säilyttänyt tuoreutensa.