Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Flunssan hoito kotona

Vierailija
07.03.2017 |

Minulla ja 4-vuotiaalla muksullani on flunssa, eli nuhaa/tukkoisuutta, lämpöä (pysynyt alle 38), heikkoa oloa, päänsärkyä jne.

Annoin eilen ja tänään c-vitamiinia, sinkkiä ja maitohappobakteereita. Joka päivä meillä muutoinkin syödään marjoja+hedelmiä, mutta näinä päivinä vieläkin enemmän. Tai oikeastaan juodaan mehuina/smoothieina. Syöminen ei kipeänä ole välttämätöntä, juoda pitää. Myös tietenkin on saanut d-tipat, tosin Norjan annostuksilla.

Plantago ratamouutetippoja olen antanut muutaman myös lapselleni, itse otan täydet annokset. Auringonhattu-uutetta olemme nauttineet myös.

Eukalyptus-tippoja on lämpölampussa ja yöksi vicksiä rintaan ja luomu-hunajaa lusikallinen nassuun. Sipulisukka yöpöydälle.

Nyt nautiskelee mansikoilla ja mustikoilla ja pötköttää viltin alla katsomassa läppäriltä Kaapoa. Äiti istuu nojatuolissa juomassa minttuteetä ja ottaa oman hetken av:ta selaillen.

Mites muut äidit, onko teidänkin mielestä joskus oikeastaan aika ihanaa sairastaa yhtäaikaa lapsen kanssa? Aika yhteyttävää. Asia toki olisi eri, jos tauti olisi raju ja huolestuttava, mutta tällainen tavallinen flunssa on kerran vuodessa ihan ok. ...Lapsi tänään ollut kuumeeton, mutta väsynyt.

Jonninjoutavaa, höpöttelen ihanuuttani :).

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
2/3 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kun ei ole lapsia mutta kuulostat ihanalta äidiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuntuu just jotenki ihanalta ja äidilliseltä silloin ku lapsi on kipeenä ja on niin tarvitseva! Eli tiedän tunteen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä