Jos saisit päättää loppuelämäs ikäs ja minkä ikäinen olisit?
1. 20v
2. 40v
3. 60 v
Ja olisit sitä loppuelämäsi. Perustele.
Kommentit (14)
20v, juuri sopiva ikä minulle kun haluaisin vain matkustella ja en edes halua lapsia yms :)
Olisin 20 vuotias 195 senttinen ja 140 kiloinen Herkules. Nuori, komea ja urheilullinen. Supersankari joka voimillaan hurmaa ja pelastaa neidot hädästä.
Jos vapaasti saisin valita niin valitsisin iän 36. Noista vaihtoehdoista sitten 40.
30!! Ei liian nuori, muttei vanhakaan.
Epätietoinen kirjoitti:
Tarkoittaako tuo vain fyysistä ikää vai siihen liittyvää elämänvaihetta?
Siis kaikki mitä siihe elämänvaiheesee kuuluu.
Olisitko mielummin vapaa nuori matkustelija bilettävä bilehile, vaiko 40 v kotiäippä joka käy töissä,hakee lapset tarhasta ja marisee kuinka jaksa siivota/pestä pyykkiä vaiko mummeli joka matkustelee ympäri maata, hoitelee lapsenlapsiaan, valittaa lonkiaan ja muita vaivojaa ja kiroaa muuttoa vanhainkotiin.
40v..Ei oo enää nuoruuden tyhmyyttä mutta ei ole vanhakaan vielä. Olen itse asiassa oikeasti nyt 40 ja paremmassa fyysisessä kunnossa kuin koskaan.
20-v. Ulkonäkö olisi vielä hyvä eikä mitään kolotuksia missään. Kroppa pysyisi kunnossa vähällä vaivalla. Myös uuden omaksuminen olisi vielä helpompaa.
Kuka jaksaa ikuisesti bilettää?
Mitä orgioiden jälkeen? Kysynpä vaan.
Eikö se olisi lähinnä painajainen, jos aika lakkaisi virtaamasta?
Eteenpäin elävän mieli.
40 ehdottomasti. Olen nyt 43, muutaman vuoden voisin aikamatkata taaksepäin. 60 on vielä ihan vieras ikä itselleni ja 20 aivan liian nuori. 40 on sopiva ja tuntuu omimmalta. On virtaa tehdä juttuja, mutta olen ihan eri tasolla henkisesti kuin joskus 20 -vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Epätietoinen kirjoitti:
Siis kaikki mitä siihe elämänvaiheesee kuuluu.
Olisitko mielummin vapaa nuori matkustelija bilettävä bilehile, vaiko 40 v kotiäippä joka käy töissä,hakee lapset tarhasta ja marisee kuinka jaksa siivota/pestä pyykkiä vaiko mummeli joka matkustelee ympäri maata, hoitelee lapsenlapsiaan, valittaa lonkiaan ja muita vaivojaa ja kiroaa muuttoa vanhainkotiin.
Minä kyllä olin parikymppisenä persaukinen varusmies ja rakennusapumies, joka matkusteli korkeintaan vanhempien kesämökille. Sen sijaan nelikymppisenä olen rahoissani ja vapaa matkustelemaan ja toteuttamaan haaveitani. Toivottavasti 60-vuotiaana edes työnteko ei enää häiritse unelmasta toiseen juoksemista. Nykyisin harva 60:n kulkee potkukelkalla kesät, talvet.
En voi noista valita. 30-35 olisi paras.
Vierailija kirjoitti:
En voi noista valita. 30-35 olisi paras.
Juu itsekin ajattelin, että 35vee olis se kaikista paras. Olen nyt 60 kipujen riivaama mummeli. Kauhee nivelrikko ja selkä romuna. Kävely ei onnistu, mutta ei kyllä onnistu pitkään istuminenkaan. Lapsenlapset ovat ainoa ilon aihe. Onneksi saan olla heidän elämässään, kun poikani tekee vaimonsa kanssa vuorotöitä. Poliisi/sairaanhoitaja.
75. tietäiskin tästä koko hommasta jotakin, ja olis nähnyt kaikenlaista.