Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Jos mies on kuitenkin normaalipainoinen ja liikunnallinen?

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jos se lihavuus saa näyttämään lapselta niin silloin se kyllä haittaa. Lihavatkin voi olla miehekkäitä ja silmää miellyttäviä mutta vauvanposket ei näytä hyvältä kellään

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos se lihavuus saa näyttämään lapselta niin silloin se kyllä haittaa. Lihavatkin voi olla miehekkäitä ja silmää miellyttäviä mutta vauvanposket ei näytä hyvältä kellään

Semmonen pallonaama mitä suurimmassa pudottajassa kilpailijat olivat alkuvaiheessa. Auttaako parran kasvatus vauvanposkiin?

ap

Vierailija

Auttaa varmasti, minä itse ainakin pidän parrakkaista miehistä. Parran avulla voi yllättävän hyvin ''muotoilla'' kasvoja  :)

jgfjhj

Miten pelkkä naama voi olla lihava? Kannattaisiko jättää se ryypiskely vähemmälle niin turvotus laskisi?

Vierailija

Riippuu vähän missä tarkoituksessa. Jos tarkoitus on esim. säikytellä naapurin kakaroita niin ei haittaa, mut jos tarkoitus on nussia aivot pellolle niin haittaa.

Vierailija

Hei eihän kenellekään ulkonäkö mitään merkitse. Ei miehiäkään haittaa, vaikka olisi minkälaisen kotkan näköinen.

Vierailija

jgfjhj kirjoitti:
Miten pelkkä naama voi olla lihava? Kannattaisiko jättää se ryypiskely vähemmälle niin turvotus laskisi?

En käytä alkoholia. Ehkä mulla vain sattuu rasva kerääntymään naaman seudulle? Voi myös osittain liittyä kasvojen luustoon, purentaan yms.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hei eihän kenellekään ulkonäkö mitään merkitse. Ei miehiäkään haittaa, vaikka olisi minkälaisen kotkan näköinen.

Kyse ei ollutkaan ulkonäöstä yleisesti vaan lihavasta naamasta