Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Omistatko feikkilaukkua? Käytätkö sitä?

Vierailija
07.03.2017 |

Käytätkö vapaasti vai mietitkö koskaan, kehtaako laukkua käyttää? Minulla on jäämistöistä saatu 95% varmuudella feikki ja nyt mietin mitä teen. Myydäkään en kehtaa, koska todennäköisesti on kopio.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyttäisi, koska EU-maissa feikkilaukun käyttämisestä saattaa tulla monen tonnin sakot, sillä laiton piraattikopio on laiton piraattikopio. Kiinnijäämisen jälkeen on turha yrittää selittää että en tiennyt että tämä ostamani laukku oli feikki tai että tämä laukku jäljittelee lähes suoraan jotain tunnettua merkkilaukkua.

Vierailija
2/22 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

feikin ostamisesta tai myymisestä voi myös tulla sakot, Ranskassa ja Italiassa porukka saanut jopa 10 000 euron sakkoja jos ovat erehtyneet ostamaan joltain kadun mieheltä kopiotuotteen. Miettikää montako aitoa laukkua tuolla 10 000 eurolla saisi!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta mulla on joku ihan aito kallis kors, jonka sain lahjaksi. En kehtaa käyttää sitä, koska kaikki ajattelisivat sen olleen joku Turkin tuliainen. Seisoo kaapissa tyhjänpanttina.

Ilman logoa on kyllä ihan tyylikäs musta nahkalaukku. Käytin pari kertaa, mutta aina logo itseeni päin. Vaikka pienellä ja hillityllä lukeekin.

Vierailija
4/22 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ajatellut, että käytännössä kaikki kadulla näkyvät Burberryt, Vuittonit ym. merkkilaukut ovat feikkejä. Ehkä jollain vanhemmalla ja varakkaalla, klassisen tyylikkällä rouvalla voi olla aito.

Vierailija
5/22 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta näyttää täysin aidolta

On yhtä kestävä kuin aitokin

En ymmärrö sillee miksi ostaa aito laukku monilla satasilla kun voi ostaa halvan feikkilaukun, joka on täysin samannäköinen ja laatuinen kuin aito

Vierailija
6/22 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta näyttää täysin aidolta

On yhtä kestävä kuin aitokin

En ymmärrä sillee miksi ostaa aito laukku monilla satasilla kun voi ostaa halvan feikkilaukun, joka on täysin samannäköinen ja laatuinen kuin aito

Olen ostanut sen Kiinasta, ihan ostoskeskuksesta

7/22 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista feikkilaukkuja, en kehtaisi käyttää. Vaikka moni ei feikkiä tunnistaisikaan niin osa kuitenkin.

Vierailija
8/22 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et itse kehtaa käydä liikkeessä autentisoimassa, niin ota mallia Mungoannasta ja myy se aidon käytetyn hinnalla kertoen, että laukun aitoudesta ei ole varmuutta ja ostaja saa rahat takaisin jos käy autentisoimassa ja osoittautuu feikiksi.

Voit myös kokeilla aitouttaa laukun netissä.

Tietty jos laukku on kiva niin käytä jos siltä tuntuu tai nakkaa UFFin laatikkoon.

Vierailija
9/22 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista joten en käytä.

Vierailija
10/22 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään ostaa saati käyttää jotain feikkilaukkua. Voiko nolompaa olla?

Vierailija
11/22 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mutta mulla on joku ihan aito kallis kors, jonka sain lahjaksi. En kehtaa käyttää sitä, koska kaikki ajattelisivat sen olleen joku Turkin tuliainen. Seisoo kaapissa tyhjänpanttina.

Ilman logoa on kyllä ihan tyylikäs musta nahkalaukku. Käytin pari kertaa, mutta aina logo itseeni päin. Vaikka pienellä ja hillityllä lukeekin.

Kuka ostaa Korsin kopioita kun ne on halpoja muutenkin?

Vierailija
12/22 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista feikkilaukkuja. Mulla ei oikeastaan ole merkkilaukkuja, musta peruslaukku kelpaa hyvin. Olen nähnyt todella huonoja feikkilaukkuja, yhdessä luki muistaakseni Coco Channel.

Vierailija
13/22 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munä käytän ylpeänä feikkilaukkua , josta poottyy mk-logo. Sillä viestitän, etten ole niin hölmö, että maksaiais satasia laukusta

Vierailija
14/22 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on feikkilaukku? Pipo joka on naamioitu laukuksi? 

Vierailija
15/22 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ajatellut, että käytännössä kaikki kadulla näkyvät Burberryt, Vuittonit ym. merkkilaukut ovat feikkejä. Ehkä jollain vanhemmalla ja varakkaalla, klassisen tyylikkällä rouvalla voi olla aito.

Suurin osa näkemistäsi laukuista on aitoja. Ne ovat nykyään aika "mainstremeä" jopa nuorilla opiskelijoilla.

Vierailija
16/22 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan nuorilla ja pienituloisilla kalliit laukut ovat yleisiä. Hyväpalkkaisilla aikuisilla on yleensä keskihintaisia, koska tonnien laukuilla ei tarvitse päteä.

Vierailija
17/22 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä oon aina miettiny.

Se suurin kors buumi taitaa olla jo ohi, mutta vielä pari vuotta sitten niistä feikeistä huudeltiin kirppiksillä viittäkymppiä jos enemmänkin.

Eipä tarvis paljoo pulittaa lisää niin sais jo aidon käytetyn tai jopa uuden.

Vierailija
18/22 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa näkemistäsi laukuista on aitoja. Ne ovat nykyään aika "mainstremeä" jopa nuorilla opiskelijoilla.

Hämmästyttävää! Aloin oikein miettiä, että omistanko mitään yhtä kallista yksittäistä esinettä kuin tuollaiset merkkilaukut. Ei taida olla muuta kuin autoni ja asuntoni. Opiskelijana minulla oli tiukkaa ruokarahojenkin kanssa.

Vierailija
19/22 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en tiedä mutta omani maksoi noin 500 ja omalla mittapuullani tämä on asusteesta liian paljon. Mutta olenkin enemmän verrkarityyppiä muutenkin.

Vierailija
20/22 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä voi varmistaa aitouden / kopion Tampereen seudulla? Tai Helsingissä? t. ap