Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuska suhteen loppumisesta

Vierailija
07.03.2017 |

Vaikea kestää. Ajattelen väkisin aina välillä niitä hyviä hetkiä itku silmässä ja sitä, kun niitä ei enää koskaan tule! Olen oikeasti rakastunut vain kaksi kertaa ja tää oli toinen.
Seuraava sitten taas kymmenen vuoden päästä, jos elän niin kauan?
Mutta kun yhdessäkään ei voida olla. Tiedän, että elämä jatkuu, mutta tuntuu kuin maailmasta olisi kadonnut värit.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Tsemppiä!

Vierailija
2/6 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen myös. Itse otin eron puheeksi "järkisyistä" ja siihen päädyttiin. Kuitenkin kuukaudet vieri ja huomasin etten voi olla ajattelematta häntä. Ehdotin tapaamista, johon vastasi, että hän on jo tavannut uuden. Harmitti kyllä pitkään, mutta toisaalta, sen myötä pääsin myös irti hänestä ja siitä jahkaamisesta ("olisiko se sittenkin voinut toimia?"). Kunpa hän olisi onnellinen. Harmittaa oma järkevyyteni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, myös minä olen kokenut saman. Juuri tuo värien katominen. Pää silti pystyyn, ajattele vapaanaolon hyviä puolia, tee asioita mistä itse pidät, mikä tuntuu kivalta jne.. noi auttoi mua eteenpäin ja pikkuhiljaa ajan kanssa elämä voittaa! Et koskaan voi tietää mitä huominen tuo tulleasaan. Elä tätä hetkeä ja hemmottele itseäsi paljon, se on tärkeää. 😘

Vierailija
4/6 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea kestää. Ajattelen väkisin aina välillä niitä hyviä hetkiä itku silmässä ja sitä, kun niitä ei enää koskaan tule! Olen oikeasti rakastunut vain kaksi kertaa ja tää oli toinen.

Seuraava sitten taas kymmenen vuoden päästä, jos elän niin kauan?

Mutta kun yhdessäkään ei voida olla. Tiedän, että elämä jatkuu, mutta tuntuu kuin maailmasta olisi kadonnut värit.

Ihan kuin minun elämästä! Ero tapahtui muutama päivä sitten ja olen ihan hajoamassa. Tuska tuntuu fyysisesti ja ikävä on järkyttävä!

Vierailija
5/6 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan ollut rakastunut saati suhteessa. Vaikea samaistua viestiisi, kuulostaa vaan turhalta valivali-virreltä MUN korvaani.

Vierailija
6/6 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli omatkin tunteet pintaan näitä lukiessa. Suhteen loppumisesta vuosi, mutta nähdään edelleen. :(