Kesä on taas pian täällä, olethan jo kesäkunnossa?
Jos olet yli 35-vuotias, niin saat puolestani olla niin lihava kuin haluat, mutta tuota nuoremmat voisivat yrittää pitää painoindeksinsä siellä 18-20:n tuntumassa. Tai pudottakaa nyt edes jokunen kilo, että ei sitten tarvitse kesällä katua.
Kesämies
Kommentit (18)
Jospa pidät vain itsesi kesäkunnossa. Laihduta edes sen verran, että näet pitkästä aikaa kikkelisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet yli 35-vuotias, niin saat puolestani olla niin lihava kuin haluat, mutta tuota nuoremmat voisivat yrittää pitää painoindeksinsä siellä 18-20:n tuntumassa. Tai pudottakaa nyt edes jokunen kilo, että ei sitten tarvitse kesällä katua.
Kesämies
Provo mutta vastaan silti:D
Itse olen 32-vuotias ja kunnossa ympärivuoden, toisin kuin sinä ja moni muu, en aloita salilla käyntiä tammikuussa ja toivo, että läskit häviää vaan käyn salilla 4-7 kertaa viikossa ja olen muuten aktiivinen juoksemalla jne.
Timmissä kunnossa ollaan vuoden ympäri.
t. mies 31v
Olen 33-vuotias ja raskaana. 170/50 eipä tarvitse laihdutella. Olen aina ollut hoikka luonnostaan.
Minä olen kesäkunnossa heti, kun vedän päälleni topin ja shortsit.
Tosimies alkaa laittautua kesäkuntoon vappuna. Kun silloin jää mukavasti putki päälle, on jo juhannuksen alla melko turpeassa kesäkunnossa.
Olen eli samassa kunnossa kuin aina. Pehmeyttä löytyy ja lihaksia myös sopivasti :)
N27 70/167
Olen kunnossa vuoden ympäri, koska huolehdin terveydestäni.
En ole timmissä kunnossa enkä aio olla ensi kesänäkään. En tosin ole "kauneuttani" velkaa kenellekään. Olen mitä olen. Kesämies voi katsella muualle.
En ole mutta yritys on kova. Olen tällä hetkellä 59kg/169cm ja tavoite olis 52-55. Ku joskus kehtais mennä rannalle. En ole käyttänyt bikineitä varmaan kymmeneen vuoteen julkisella rannalla. Mökilläkään en kehtaa olla vähissä vaatteissa kun mahamakkara ahdistaa. :'(
Kyllä. Sadetakki, villasukat ja kumisaappaat on valmiina. Tervetuloa Suomen kesä!
Timmissä kunnossa en kyllä ole, mutta kyllä mä rannalle kehtaan mennä uikkareissa.
N45 172/63
Nanao kirjoitti:
En ole mutta yritys on kova. Olen tällä hetkellä 59kg/169cm ja tavoite olis 52-55. Ku joskus kehtais mennä rannalle. En ole käyttänyt bikineitä varmaan kymmeneen vuoteen julkisella rannalla. Mökilläkään en kehtaa olla vähissä vaatteissa kun mahamakkara ahdistaa. :'([/quote
Lopeta yrittäminen ja ala elää. Ei sr sun elämäs laihtumalla muutu. Luulet vaan
Minulla ei ole koskaan ollut lihomistaipumusta eli olen hoikka ja timmi. Silti en ole koskaan bikini-/ kesäkunnossa, koska minulla on selkä täynnä rumia punaisia näppyjä, joihin ei mikään ole vuosien saatossa tepsinyt. Siksi aion olla myös ikisinkku.
Vierailija kirjoitti:
Timmissä kunnossa en kyllä ole, mutta kyllä mä rannalle kehtaan mennä uikkareissa.
N45 172/63
No eihän sinun ikäisellä naisella enää mitään ulkonäköpaineita olekaan.
Olen kyllä hoikka, mutten timmi eli olen laiha läski. Tarkoitus olisi ainakin vatsaa kohentaa, ettei tarvitsisi aina vetää sitä sisäänpäin.
Suomi ensin ja hyppään veteen. Sitä ennen me nussitaan maapallon.
Sä saat mun puolesta olla ihan hiljaa vaan.