Vuokrasopimuksessa ei eläimiä
Mutta kun vuokrailmoitus oli netissä, siinä luki eläimet neuvoteltavissa. Lisäksi asunnon kuvissa näkyi kissan raapimapuu ja muuta, ja välittäjä sanoi, että edellisellä omistajalla oli kissa. Kysymyksenä siis, että voikohan lemmikistä kuitenkin neuvotella? Haluaisin adoptoida aikuisen sisäsiistin kissan. Uskaltaako vuokranantajalta kysyä🤔
Kommentit (8)
Jos lukee että on neuvoteltavissa, niin silloin yleensä saa ottaa jos kysyy. Meillä ei ainakaan ole tarvinnut "neuvotella". On sanottu että yhden lemmikin saa tuoda, ei kymmentä kissaa.
Osoita ensin vuokranantajalle, että olet hyvä vuokralainen. Kysy vasta muutaman kuukauden kuluttua :)
Avainsana neuvotella. Eli ei kysyvä tieltä eksy.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun vuokrailmoitus oli netissä, siinä luki eläimet neuvoteltavissa. Lisäksi asunnon kuvissa näkyi kissan raapimapuu ja muuta, ja välittäjä sanoi, että edellisellä omistajalla oli kissa. Kysymyksenä siis, että voikohan lemmikistä kuitenkin neuvotella? Haluaisin adoptoida aikuisen sisäsiistin kissan. Uskaltaako vuokranantajalta kysyä🤔
Aina sitä voi kysyä
Yleensä siitä kysytään sitten sopimusta allekirjoitettaessa ja se on ok. Mutta voithan sä jälkeenpäinkin ottaa yhteyttä, jos nyt tuli hinku.
Vierailija kirjoitti:
Osoita ensin vuokranantajalle, että olet hyvä vuokralainen. Kysy vasta muutaman kuukauden kuluttua :)
Kyllähän minä olen tässä jo 6 kuukautta asustellut ja aina maksanut vuokran ajoissa :)
Täytyy kysellä, luulen että lupa heltiää.
Kyllähän nyt kämpässä pitää salaa vaikka hevosta.