Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

National geographic kanava ei toimi

Avuntarpeessa
06.03.2017 |

Hei auttakaa! Haluaisin mielelläni katsoa uutta maksutonta kanavaa mutta en saa sitä millään toimimaan!
Asun Helsingissä ja minulla on antennitalous.
Tv näyttää kaikki muut kanavat ongelmitta mutta tätä uutta kanavaa ei vaan millään löydä. Ei automaattisesti hakien ei manuaalisesti..ei auta tehdaspäivitysten palauttaminen, ei kanavan nipun taajuudella hakeminen ei mikään.... tv ei vaan löydä tätä uutta ilmais kanavaa :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

National Propaganda Channel pitäisi kieltää kokonaan euroopassa. Etenkin ne toista maailmansotaa käsittelevät "dokkarit" ovat niin naurettavaa jenkkipropagandaa, ettei ne pitäisi lähettää takaisin jenkkeihin mukanaan viesti, jossa sanotaan että näytämme niitä sitten kun ne ovat objektiivisempia ja totuudenmukaisempia.

Vierailija
2/8 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, et menetä mitään. Sieltä tulee vaan samat vanhat ohjelmat kuin muiltakin kanavilta. Aivopelejä, Polia, Natseja ym. Joo, oon pettynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.digita.fi Tuolta saat jeesiä.

Vierailija
4/8 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Mars oli mielenkiintoinen ja vaikka mitä mielenkiintoista tulossa, jos katselee tarjontaa heidän sivuiltaan, paljon muutakin tulossa kun Aivopelejä :) mikä on kyllä ihan mielenkiintoinen sarja sekin!

Vierailija
5/8 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli, et menetä mitään. Sieltä tulee vaan samat vanhat ohjelmat kuin muiltakin kanavilta. Aivopelejä, Polia, Natseja ym. Joo, oon pettynyt.

Nimenomaan, samat lentoturmatutkinnat kuin muualtakin. Pettynyt olen minäkin.

Vierailija
6/8 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! :)

Vierailija
7/8 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisan bonuskanavana on Nat Geo wild, pitkästä aikaa sellainen kanava bonuksena, mitä tulee katsottuakin.

Vierailija
8/8 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaiset "dokumentit" ovat kyllä usein heikkolaatuisia jos on tottunut laadukkaisiin eurooppalaisiin dokkareihin. Joskus huomaa kuinka ohjelma on jaettu lyhyisin osiin amerikkalaisten mainoskatkojen mukaan ja että aina alussa kerrataan samat asiat ja lopussa jaksoa taas toistetaan samat loppukommentit. Ärsyttää tuo toiston toiston toisto.

USA:n radiossa on sama kaava, eli haastattelija toistaa kymmeniä kertoja ohjelman aikana oman nimensä, ohjelman nimen ja haastateltavan nimen, ansiot sekä mistä on puhumassa ohjelmassa. Kallista ohjelma-aikaa pitää käyttää siihen että tyhminkin kesken ohjelmaa tullut kuulija saa sekunnissa selville mistä on kyse, ettei vaan tarttis kuunnella ja miettiä ihan itse mistä olisi kyse saati että osaisi netistä napata tiedon, nyt kun kaikki ohjelmatiedot siellä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi