Pankin palveluneuvojat kokemuksia, please !!!
Mitä tykkäätte, mitä käytännössä teette? Onko myyntitavoitteet kohtuulliset?
Miten palkkaus, onko hyvä?
Kommentit (10)
On jo työpaikka, vasta aloittanut. Tärppäsi molemmat haut. Nyt sitten pähkäilen kumpi olis parempi. Toinen (missä nyt olen) myyntineuvottelijan paikka, palkka huonompi. Mietin jatkanko edellisessä vai menenkö sinne pankkiin.
Itse olen myös Op-ryhmässä hommissa. Kyllähän pankki tietyllä tapaa on hyvä työnantaja. Vaikka työtahti on kovaa, niin työntekijöistä pidetään mielestäni ihan hyvää huolta. Itse en oikein tykkää pankin työajoista. Tekisin mielummin 8-16 työtä, mutta kaikkea ei voi saada. Ja palkka saisi olla parempi kuin tuo 2000e/kk!
Ja työaika 8.30 - 16.30. Minulle sopii oikein hyvin.
Työ kiinnostaa. Mietityttää vain jos tavoitteista tulee kauhea stressi, että aina vain pitäis myydä enemmän ja enemmän, mikään ei riitä. Ja jos se on sellaista pakkomyyntiä. Onko se? Aika paljon kai täytyy asiakkaille soitella. Mitään tyrkyttämistä en haluais tehdä...
Jotta osaisin tehdä oikean ratkaisun.
Siis kouluttautumismahdollisuudet kai on, ainaki kuulosti siltä.
Kursseja on vaikka mitä?
Mitä olet mieltä, onko se tyrkyttämismyyntiä?
Vielä niistä tavoitteista, onko stressaavaa?
En kuitenkaan sen takia jättäisi työtä vastaanottamatta.... Melkein jokainen työhän nykypäivänä on jollakin tapaa luettavissa myyntityöksi.
Riippuu ihan ihmisestä, miten tavoitteet ottaa. Itse olen melko kunnianhimoinen ja seuraan tavoitteita ja pyrin niihin pääsemään. Tiedän kyllä työkavereita, jotka eivät tavoitteista välitä. Tekevät työnsä ja katsovat mihin se riittää.
Kyllähän tuota koulutusta on tarjolla.... Uralla eteneminenkin on mahdollista, mutta loppujen lopuksi pankissa on aika vähän "pomon" paikkoja. Monet siis ovat vuosikymmenet asiakasneuvojia.
LÄhinnä haluaisin, että tulevaisuudessa voi kuitenkin vaikuttaa omaan työnkuvaan kouluttautumisella. Esim.laajentaa ensin rahoituspuolelle ( siitä oli jo puhetta että lähtisin kouluttautumaan siihen) ja myöhemmin vaikka sijoituspuoltakin. Olis kiva osata laajemmin, ei olis niin "ykstoikkoista" sitten vuosien päästä...
Pankkiin mihin tarjottiin paikkaan alkaisin kouluttautumaan joko rahoitus- tai sijoitusneuvojaksi. Ja kuulema se palkka nousee sitten palveluneuvojan (4.1) palkasta siihen rahoitusneuvojan palkkaan. Osaako kukaan sanoa mikä se on?
Riippuu vähän, mutta n 2000e/kk.
Myyntitavoitteita riittää, mutta niistä ei kannata ottaa stressiä. Jos olet myyntihenkinen, reipas ja oma-aloitteinen, niin kannattaapi kokeilla. On sitä hullumpiakin töitä maailmassa.