Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kohdunkaulasyöpäkö?

Lellu47
06.03.2017 |

Please...auttakaa!!! Kävin papassa ja sain tuloksen.. Lieriöepiteelisoluatypia M68700 Lieriösoluatypia, alkuperäinen ja merkitys epäselvä. Yleinen luokitus: Epiteelisoluatypia. Suositellaan: Uusi näyte 6 kk:n päästä. Yritin kysyä työpaikkalääkäriltä mitä tämä tarkoittaa niin en saanut vastausta. Pyysi vain tilaamaan ajan gyneltä. Oon ihan paniikissa :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin solumuutos on löytynyt

Vierailija
2/9 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sen verran itsekkin ymmärsin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin nyt ihan kauheen paha tilanne on, jos seuraava näyte otetaan vasta 6 kk päästä! Paha tilanne = välittömiä lisätutkimuksia

Vierailija
4/9 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No iyse tuosta tekstistä en ymmärrä, mutta jos suositus oli uusi näyte 6 kk:n päästä,niin ei se kyllä mielestäni syöpä ole. Jos epäiltäisiin syöpää niin kai nyt otettaisiin heti oikea koepala ja alettaisiin tutkia + hoitaa.

Kuulostaa siltä, että joku pienempi muutos ja seurataan vain mihin kehittyy. Itsekin sain ravata pari vuotta 6 kk:n välein papassa muuutoksen vuoksi, mutta ei ollut eikä tullut syöpää.

Vierailija
5/9 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten mua ketuttaa se lääkäri joka mulle ton tuloksen kerto.. todella tyly

Vierailija
6/9 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo. Eikö toi oo enemmän johonkin hpv viittaava ellen ihan väärässä ole.. soita gynelle se aika. Syövän kanssa toimitaan vähän nopeammin kuin uusi koe 6kk kuluttua..

Mulla oli lsil, kontrollissa ascus ja kolmannen kerran ascus. Tähystys ja koepalat otettiin ja seuranta jatkuu. Ei siis edes hoideta muutoksia koska niillä taipumus parantua itsekseen. Korkean riskin hpv tehtiin ja löydettiin.

Vierailija
7/9 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visvasyylä ainakin aiheuttaa muutoksia. Hoito riippuu kuin laajalla alueella se on ja kuinka ärhäkkä. Saattaa olla ettei tehdä mitään. Voi häipyä itekseenkin. Niitä on montaa eri viruskantaa(?) Hyvä et kävit papassa!

Vierailija
8/9 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hpv on suurin kohdunkaulasyövän aiheuttaja.

Vierailija
9/9 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hpv on hemmetin montaa lajiketta joista vain minimaalinen osa on syövässä mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä