Tyhmä minä, annoin rahaa huijareille :(
Niin ilmiselvä tapaus, että tajusin meneväni lankaan mutta valvotun vuorokauden jälkeen en oikein ollut terävimmilläni.
Tulin työn jälkeen kaupasta ja joku tyttö tökkäsi eteen yhtäkkiä jonkun kuurojen koulun rakentamisesta kertovan lapun.
Harottavin silmin en siitä paljoa lukenut ja sitten eteen annettiin nimilista.
No voihan tuollaiseen adressiin nimen laittaa, ajattelin...
Sitten paljastui, että rivin lopussa oli lahjoitussummalle sarake.
En vain keksinyt muuta kuin antaa euron, mutta lompakossahan ei ollut kuin 10€.
Heti kun otin sen ja ajattelin kysyä vaihtorahaa niin tajusin, että tuonhan pitäisi olla kuuro! Mitenkä nyt kerron ettei ole rahaa...
Siinä ajatusten kankeasti räksuttaessa raha jo lähti kädestä johonkin ja hitaasti tajusin tilanteen.
Nyt tämä morkkiksen määrä on jotain uskomatonta. En voi uskoa, että minulle kävi näin.
:((((
Kommentit (5)
Vähällä selvisit. Nyt googlettele muutama sellainen tarina, jossa joku rakkaudenkipeä uhri on lähettänyt jollekin nettiveijarille kymmeniä tuhansia euroja.
Vierailija kirjoitti:
Huijarit niin ärsyttää! Mutta onneksi ei ollut kuin kymppi. Ota oppituntina, älä suotta itseäsi enempää syytä.
Voiko tuosta edes ilmoittaa poliisille? Teknisesti kyse ei taida olla varkaudesta, onko jostain muusta.
Ei minun 10€ maailmaa kaada, mutta huijaavat joltain enemmän tai vievät koko lompakon.
Vietiin joskus 500€ seteli kädestä mut mitäs noista rahaa se vaan on...
Joskus tuli oven taakse lapun kans just joku "olen kuuromykkä blaablaa". Käännyin, olin hakevinani rahapussia, huusin miehelle (selkä ovelle päin) että "soita poliisit, taas noita huijareita". Kuulo alko toimiin, lähti niin ryminällä että meinas kompastua rappusissa :'D
Huijarit niin ärsyttää! Mutta onneksi ei ollut kuin kymppi. Ota oppituntina, älä suotta itseäsi enempää syytä.