Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimoni hankki kissan ja vaatii nyt minua siivoamaan

Vierailija
06.03.2017 |

Karvojen ja kakkajälkien määrä kasvanut meidän kodissa. Miksi minun pitäisi siivota ne? Se joka hankkii eläimen, siivotkoon itse.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, kai siitä kissasta jotain iloakin on ollut?

Jos rehellinen olen, niin pelkään kissoja ja inhoan eläinten karvoja. Kissat ovat jotenkin arvaamattomia. Rakastan vaimoani ja näen että kissa on hänelle todella tärkeä. En vaan tiedä miten toimisin asiassa? Ap

Kai sä nyt kumminkin huomaat ku sen kissan kanssa asut että se ei ole arvaamaton ja pelottava? Ei meidän kissat oo millään tapaa arvaamattomia ja kun niiden olemiseen on tottunut niin tietää kyllä pelkästä kissan ilmeestä et mitä se tahtoo. 

Vierailija
22/39 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kakkajälkiä kissa jättää? Siivotkaa se hiekkalaatikko monta kertaa päivässä, ei pitäis tulla jälkiä. Nimin. 11 kissan omistaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun kissan karvoja on lattioilla, sinun ei tarvitse imuroida lattioilta myöskään itse kengissäsi tuomaa hiekkaa, vaatteistasi irronneita lankoja, tiputtamiasi leivänmuruja, hiuksiasi... Koko siivousurakka kuuluu vaimolle tästä ikuisuuteen, kun siellä täällä on hänen kissansa karvoja.

Vierailija
24/39 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, kai siitä kissasta jotain iloakin on ollut?

Jos rehellinen olen, niin pelkään kissoja ja inhoan eläinten karvoja. Kissat ovat jotenkin arvaamattomia. Rakastan vaimoani ja näen että kissa on hänelle todella tärkeä. En vaan tiedä miten toimisin asiassa? Ap

No ensiksi opettele pitämään puolesi. Jos oikeasti pelkäät kissaa, sinun olisi aikuisena ihmisenä pitänyt kyetä se sanomaan ja pitämään pääsi. Kaikki joutuvat kärsimään, kun joku on noin saamaton. Eniten se kissaparka.

Vierailija
25/39 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä tulikin mieleen että teeppä nii että siivoot sen paskalootan pari kertaa mut tee se niin huonosti että muijallas menee hermo ku se ei oo kunnolla putsattu ja alkaa tekee sen ite.

Kuulostaako tuo AP:n nainen siltä, että joku hiekkalaatikon siisteys on hänellä prioriteettilistan kärkipäässä?

Vierailija
26/39 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opeta kissa siivoamaan. Minun kissani imuroi ja tiskaa astiat. Älä passivoi kissaasi vaan opeta se tekemään töitä elantonsa eteen.

Kissat syrjäytyvät todella helposti ilman mielekästä tekemistä.

Vierailija
27/39 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä tulikin mieleen että teeppä nii että siivoot sen paskalootan pari kertaa mut tee se niin huonosti että muijallas menee hermo ku se ei oo kunnolla putsattu ja alkaa tekee sen ite.

Kuulostaako tuo AP:n nainen siltä, että joku hiekkalaatikon siisteys on hänellä prioriteettilistan kärkipäässä?

Aloittaja on kertonut tilanteesta niin vähän, että tuota ei voi mitenkään päätellä. Sehän ei tietenkään estä ketään tällä palstalla esittämästä varmaa mielipidettään.

Vierailija
28/39 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lemmikki on perheenjäsen, josta koko perhe on vastuussa.

Ei todellakaan ole. Se hoitaa joka sen hankkii

Vierailija
29/39 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on kertonut tilanteesta niin vähän, että tuota ei voi mitenkään päätellä. Sehän ei tietenkään estä ketään tällä palstalla esittämästä varmaa mielipidettään.

AP on kertonut että nainen hommasi kissan eikä nyt suostu siivoamaan sen jälkiä. Jos tuosta ei pysty päättelemään, että kissan jälkien siivoaminen juuri oikealla tavalla ei naista juurikaan kiinnosta, täytyy olla todella tyhmä.

Vierailija
30/39 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvojen ja kakkajälkien määrä kasvanut meidän kodissa. Miksi minun pitäisi siivota ne? Se joka hankkii eläimen, siivotkoon itse.

Ei ole todellista! Yksi kissa aiheuttaa ongelmia:) Siinähän se menee eikä vaadi mitään. Kissan ruokkimiseen minuutti pari kertaa päivässä, laatikon siivoukseen sama, silitys telkkaria katsoessa samalla kun silittää toisella kädellä toista "kissaa". Karvat menee imuriin yhdestä kissasta ihan perussiivouksessa.

Sen mä vielä jotenkin ymmärrän että koiran ulkoilutus ja hoito pitää miettiä ennen lemmikin ottamista tarkemmin kun vaatii enemmän aikaa ja energiaa. Ja samoin jos hankitaan vaikka heppa tai muita kotieläimiä..

Ole mies Ap! Aika neitimäistä valittaa että pelkää kissoja ja joutuu imuroimaan joskus sohvasta karvan..

Vierailija
31/39 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on kahden kauppa. Lemmikit on perheen yhteisiä. Sinä siivoat kissan sotkut joskus jos sinulla on yhtään munaa.

Vierailija
32/39 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP on kertonut että nainen hommasi kissan eikä nyt suostu siivoamaan sen jälkiä. Jos tuosta ei pysty päättelemään, että kissan jälkien siivoaminen juuri oikealla tavalla ei naista juurikaan kiinnosta, täytyy olla todella tyhmä.

Aloittaja ei sanonut noin. Vaan sanoi että ei suostu siivoamaan kun on kissan karvoja. Tuon voi tulkita niin, että kissaa syyttämällä aloittaja yrittää luistaa siivousvastuusta täysin. Jos et tuota pysty päättelemään, olet todella tyhmä.

Vierailija
33/39 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoaako vaimosi koiran karvat ja muut jätökset? Se tässä on ongelma.

Joo kyllä se imuroi niitä karvoja karvanlähtöaikaan, en oikein tiedä mitä muita jätöksiä siitä varsinaisesti tulee.

Vaikka itseasiassa kyllä mä sitä lenkitinkin enemmän silloin kun vaimo oli raskaana ja vauvat pieniä. Ei kai teidän auta kuin puhua asiat selviksi, ei ne muuten selviä..

Vierailija
34/39 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka eläimen ottaa, siitä myös itse huolehtikoon. Jos akka ei tuota tajua, lemppaa se ja hanki normaaliälyinen puoliso

Vierailija
35/39 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä auta muuta kuin muistuttaa vaimoa siitä mitä on sovittu. Aina kun mainitsee kissan jälkien siivoamisesta, muistuta että sovitte että kissa hankitaan kunhan hän itse sen hoitaa. Se ei tarkoita tietenkään että luistat kaikesta siivoamisesta. Ja jos vaimolla on joskus kiirettä, niin voit olla mukava ihminen ja hoitaa jotain hänen puolestaan. Nyt tuntuu vain siltä että vaimosi on kyllä onnellinen kissasta, mutta sen jälkien siivoaminen ei kiinnosta. Voit myös muistuttaa häntä että olisi kannattanut ottaa asioista selvää ennen kuin hankkii kissan.

Vierailija
36/39 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa taas että suurimmalta osalta tämän palstan naisista puuttuu täysin empatiakyky. Kerrankin kun joku mies uskaltaa rehellisesti kertoa tuntemuksistaan, niin hänet haukutaan lyttyyn ja sanotaan neitimäiseksi. Jos mies on tunteellinen, niin se on väärin. Jos taas ei ole, niin sekin on väärin.

Vierailija
37/39 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ei sanonut noin. Vaan sanoi että ei suostu siivoamaan kun on kissan karvoja. Tuon voi tulkita niin, että kissaa syyttämällä aloittaja yrittää luistaa siivousvastuusta täysin. Jos et tuota pysty päättelemään, olet todella tyhmä.

En luista kotitöistä. Niinkuin sanoin, niin minua inhottaa kissan karvat ja se haju. Kissa on pitkäkarvainen, joten sitä karvaa irtoaa helkutisti. Vaimo hoitaa kissansa hyvin, ei siinä mitään. Harmittaa vaan kun koko katti tuli taloon.

Vierailija
38/39 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenperheessäni oli melko samanlainen tilanne. Olin itse eläimiä vastaan, mutta silti jouduin hoitamaan niitä.

Vierailija
39/39 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun vaimosi oli ottamassa kissaa, keskustelitteko asiasta ja sanoitko mielipiteesi, ettet halua kissaa ? Ottiko vaimo siitä huolimatta kissan? Siinä tapauksessa aika tylyä vaimolta.

Hahhah. Naiset aina kyselee tosi paljon. Haluaisitko lapsen, no en, ei no ei sitten.