Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni hankki kissan ja vaatii nyt minua siivoamaan

Vierailija
06.03.2017 |

Karvojen ja kakkajälkien määrä kasvanut meidän kodissa. Miksi minun pitäisi siivota ne? Se joka hankkii eläimen, siivotkoon itse.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vaativat, että kotityöt pitää jakaa. No se joka sotkee enemmän, niin siivotkoon myös enemmän.

Vierailija
2/39 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeta kissa siivoamaan. Minun kissani imuroi ja tiskaa astiat. Älä passivoi kissaasi vaan opeta se tekemään töitä elantonsa eteen.

Vierailija
4/39 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinpä. Minä en edes koskaan ruoki kissaa joka on hankittu vastustuksestani huolimatta. Silti kissa vinkuu jääkaapin edessä minua tuijottaen. Ehkä sekin tajuaa ettei mitään tapahdu jollen minä pistä tapahtumaan.

Vierailija
5/39 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

😼

Vierailija
6/39 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikki on perheenjäsen, josta koko perhe on vastuussa.

7/39 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa valtaa sohvan työpäivänsä päätteeks. Katsoo telkusta Al Bundya ja hieroo tassullaan kiveksiään. Sohvapöytä täynnä kissanruokapurkkeja ja kissanmintulla terästettyjä energiajuomapurkkeja. Olen maininnut siivoamisesta, mutta nostaa vaan häntäänsä ja pieraisee rehvakkaasti.

Vierailija
8/39 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun vaimosi oli ottamassa kissaa, keskustelitteko asiasta ja sanoitko mielipiteesi, ettet halua kissaa ? Ottiko vaimo siitä huolimatta kissan? Siinä tapauksessa aika tylyä vaimolta.

Vierailija
9/39 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun vaimosi oli ottamassa kissaa, keskustelitteko asiasta ja sanoitko mielipiteesi, ettet halua kissaa ? Ottiko vaimo siitä huolimatta kissan? Siinä tapauksessa aika tylyä vaimolta.

Juuri näin tuppasi käymään. Annoin sitten periksi, kun en jaksanut enää taistella. Ehdoksi laitoin, että hän hoitaa kissan itse. No nyt kissa on puolivuotias ja vaimo on unohtanut lupauksensa.

Vierailija
10/39 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen, että vaimosi hankki sinulta salaa kissan eikä vauvaa... Näinkin voi käydä.

Vierailija
11/39 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvakasat on ihania ja polkuanturat varsinkin.

Vierailija
12/39 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kai siitä kissasta jotain iloakin on ollut?

Vierailija
13/39 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kakkajälkiä? Onko sillä pörheä turkki johon kakkareet jää kiinni vai tallooko se jalkansa omaan sontaansa? Tää on mulle uusi ongelma, mun maatiaiseni on pennusta asti ollut hyvin siisti.

Vierailija
14/39 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on koira ja se on vaimon. En mä sitä lenkitä tai käytä lääkärillä ellei nyt jotain ihan satunnaista oteta huomioon. En vain itse ole koiraihminen, mukava piski se on kyllä ja ihan kiva sitä on sohvalla rapsutella, mutta vaimon se on ja se sen kanssa harrastaa ja touhuaa. En näe tässä ongelmaa, se hoitaa eläimen joka on siitä päävastuussa ja halunnut sen. Koira on vaimon harrastus, mä harrastan tennistä, näin yksinkertaistettuna.

Vierailija
15/39 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et muka yhtään tykkää kissasta niin neuvoisin että etsitte sille uuden hyvän kodin kun kerran ette molemmat ole sitä kissaa tahtoneet. Tai vaihtoehtona on tietysti että jätät muijan elämään kahestaan kissan kanssa ja lähet menemää :D 

Meillä on 3 kissaa ja ihan yhteisesti ollaa ne hankittu (tai mulla oli jo 2 itellä aluksi mut isäntä tahto väkisin oman vielä lisäksi) mut mä oon kyl se joka siivoo hiekkalaatikon enimmäksee koska mun mielestä mies ei osaa sitä tehä oikein :D 

Siitä tulikin mieleen että teeppä nii että siivoot sen paskalootan pari kertaa mut tee se niin huonosti että muijallas menee hermo ku se ei oo kunnolla putsattu ja alkaa tekee sen ite.

Vierailija
16/39 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on koira ja se on vaimon. En mä sitä lenkitä tai käytä lääkärillä ellei nyt jotain ihan satunnaista oteta huomioon. En vain itse ole koiraihminen, mukava piski se on kyllä ja ihan kiva sitä on sohvalla rapsutella, mutta vaimon se on ja se sen kanssa harrastaa ja touhuaa. En näe tässä ongelmaa, se hoitaa eläimen joka on siitä päävastuussa ja halunnut sen. Koira on vaimon harrastus, mä harrastan tennistä, näin yksinkertaistettuna.

Siivoaako vaimosi koiran karvat ja muut jätökset? Se tässä on ongelma.

Vierailija
17/39 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos rehellinen olen, niin pelkään kissoja ja inhoan eläinten karvoja. Kissat ovat jotenkin arvaamattomia. Rakastan vaimoani ja näen että kissa on hänelle todella tärkeä. En vaan tiedä miten toimisin asiassa? Ap

Vierailija
18/39 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee siitä kissasta mureke ja sano vaimolle, että kissa karkas metsään.

Vierailija
19/39 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos rehellinen olen, niin pelkään kissoja ja inhoan eläinten karvoja. Kissat ovat jotenkin arvaamattomia. Rakastan vaimoani ja näen että kissa on hänelle todella tärkeä. En vaan tiedä miten toimisin asiassa? Ap

Antakaa kissa pois hyvään ja rakastavaan kotiin. Vaimosi ei todella pidä kissaa tärkeänä, jos ei hoida sitä kunnolla. Sulla ei ole velvollisuutta eikä tarvetta hoitaa lemmikkiä, jota et ole taloon halunnut. Tässä olisi vakavan keskustelun paikka. Ja sanot sille vaimollesi, että se on elävä olento, joten hänen pitää se myös hoitaa. Kerrot myös, että sinulla ei ole vieläkään mitään mielenkiintoa kissan suhteen. Päätät, että jos määräaikaan x mennessä vaimon tavoissa ei tapahdu muutosta, etsitte kissalle uuden kodin. Jos ei löydy, niin ennemmin lopetettavaksi, ettei kissan tarvitse kärsiä.

Ihme touhua 'välittävältä' vaimolta. Suututtaa oikein!

Vierailija
20/39 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissankarvoja lattialla? Meinaat ettei sun tarvitse enää imuroida lainkaan, kun samalla tulisi karvat?

Juu ei

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi