Vierailija

Ei leivän päällä, ei risotossa eikä paljaaltaan.

• ylös 6
  • alas 4

Kommentit (15)

Vierailija

Harmi, on oikeasti terveellistä.

Montako kertaa olet maistanut? Uudet maut voi vaatia jopa 20 maistokertaa kunnes makuun tottuu. Avokadossa on oma makunsa joka voi vaatia totuttelua.

Mutta eihän sitä pakko ole syödä jos ei halua.

• ylös 13
  • alas 3
Vierailija

Mullakin meni aikaa tottua siihen mutta nyt rakastan! En tosin ihan paljaaltaan syö, puristan päälle vähän sitruunamehua ja pikkuripauksen suolaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Onko se joku trendi ja siksi pakko syödä? Itse olen syönyt hyvällä halulla jo kohta 30 vuotta, mutta nyt tiedän olevani trendikäs.

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

No siihen voi olla vähän vaikeaa tottua, oikea kypsyys on tosi tärkeä, jos syö raakaa tai ylikypsää niin yök. Itse en tykkää paljaaltaan mutta salaateissa tai muuten johonkin sekoitettuna menee.

Vierailija

Ei ole niinkään herkku vaan ihan ikivanha tuote joka on hyvin terveellinen. Söisin enemmänkin mutta maksaa Suomessa niin paljon.

Vierailija

Kiitos kuin kerroit tämän ap.

Onko avokado mielestäsi pinnallinen hedelmä, koska on sun mielestä trendiherkku? Hohoijaa. Kaikesta ei tarvitse pitää, eikä kaikesta tarvitse raportoida palstalle.

Vierailija

Ihosi aiemmin, kun pidin sitä hedelmää. Oli maailman tunkkaisin hedelmä, yök!

Sitten aloin ajatella, että avokadohan onkin ennemmin kuin kanaa. No nyt maistuukin ihan ok:lta :D Tietty pitää olla limeä, suolaa ja pippuria päällä, ja vähän chiliäkin.

Vierailija

Mielestäni ei kannata yrittää opetella tykkäämään avocadosta vaan sen syömisestä pitäisi luopua kokonaan. Itse harmi kyllä tykkään avokadopastasta ja guacamolesta, mutta olen yrittänyt luopua niistä.

Avokado ja kvinoa ovat epäeettinen vaihtoehto

http://www.talouselama.fi/uutiset/kansanedustaja-haastaa-vegaanihaasteen...

Suosikkihedelmällä tuhoisa vaikutus maailman vesitilanteelle http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/suosikkihedelmalla-tuhoisa-v...

Vierailija

Olen tosi allerginen avokadolle ja on vaikea löytää ruokapaikkaa jossa sitä ei olisi. Samalla veitsellä saatettu leikata, ja oireet alkaa tosi vähästä. Henkilökunta ei tajua tuota ja lähinnä omia eväitä syön. Hassun viherkasvin kyllä saa siemenestä kasvatettua.

Vierailija

Minä en pysty syömään avokadoa, maha menee sekaisin ja tulee tosi kipeäksi. Ja olen yrittänyt kymmenisen kertaa. Maku nyt ei ole mitenkään erityinen. Hyvin voisin laittaa esim smoothien sekaan mutta kun ei kestä niin ei kestä :(

Vierailija

Eihän se maistu miltään ja koostumus on limainen

Missä se pähkinäinen maku on, en huomaa.

Vierailija

Mä en juurikaan syö avokadoa muuten kuin tonnikala-avokado leivässä. Avokado silputaan pieneksi, osa voi muussaantua. Maustetaan sitruunamehulla ja pippurilla, sekaan purkillinen tonnikalaa. Tätä sitten paahdetun ruisleivän päälle, nam! Maistoin ekan kerran Köpiksessä Joe & the Juicessa ja on tosiaan vakioherkku nykyään. Nyt ovat vähän muuttaneet reseptiä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.