Muilla samanlaisia kokemuksia? Nautitteko?
Olin lauantaina viettämässä tyttöjen iltaa paikallisella clubilla tanssimisen merkeissä. muutamat oli tullut jo juotua, kun nuori 25v. Kundi tuli tanssimaan kanssani ja alkoi hiplaamaan ja itseäni tuntui vain kiihottavan,joten en estellyt. Kundi ehdotti et lähdetään jatkoille meille, johon sanoin et ei kun mieheni on viettämässä poikien iltaa ja jos ei vielä kotona nii varmasti kohta tulisi kotiin. Lähdimme sitten miehen asunnolle ja ennen kuin pääsimme perille suutelimme ja hiplailimme toisiamme. Heti eteisessä vaatteet pois ja yli tunnin ihana sessio molemminpuoleista suuseksiä ja nussimista eriasennoissa, lopulta mies sanoi tulevansa ja sanoin et antaa tulla vaan sisään kun ratsastan hänen päällään. Mies laukesi ja nousin hänen päältään, nuolin mulkkua hetken ja totesin et pitää lähteä kotiin ennenkuin mieheni ihmettelee missä oon. Kotiin mennessä miehwni odotteli jo mua ja sanoin vaan et pilkun jälkeen grillillä oli ollu pitkä jono.. Mieheni halusi seksiä, alkoi riisumaan mua, kaatoi sohvalle ja alkoi nuolemaan. Pelotti et se huomaa vieraan sperman mut ei, kehui vaan et oon ihanan märkä. Pyysin munan suuhuni ja hetken otettuani suohin mies pääsi panemaan ja sanoi mua todella märäksi. Pillu oli toosi arka ja kaikki paneminen tuntui normaalia paljon enemmän.lopuksi mies roiski lastit suuhun ja alettii nukkuu.. Olisi ihana ottaa uusiksi joskus :)
Kommentit (9)
Mieti vähän miltä itsestäsi tuntuisi, jos miehesi imettäisi sinulle munaansa kun on juuri tullut vieraista.
No, kohtahan sen näkee mitä tauteja hoitosi kantoi. Herpes alkaa nostamaan päätään miehesi huulissa, myös Hiv tarttuu sperman välityksellä, siis mieheesi myös jne.
Meillä tyttöystävä tuli viereeni yöllä kun olin jo "sammunut" aikaisemmin kesken illanvieton. Heräsin kun kömpi sänkyyn ja oli halukas, sitten rupesin sormettaan ja ihmettelin märkyyttä niin sanoi että sai kahta kaveriani ja toisen lastit sisään ja toiset suuhu. Innostuin kun kertoi ja en kauaa kestäny ku laukesin. Olin toisaalta mustasukkainen mutta tykkäsin :) koska vain uusiks
Ihan hauska tarina. Kuvittelin itseni naisen paikalle ja sormetin äsken itselleni orgasmin.
T. N 41
Meillä miehen kaveri välillä kolmantena pyöränä, mieheni antaa kaverinsa ensin tulla ja ite haluaa liukkaille
Aika huono, novelliks liian lyhyt ja kuvailukin oli aikas vaatimatonta.