Onko muilla siitepölyallergisilla vielä oireita?
Hirveä aivastelu ja kirkkaan rään valutus alkoi yhtäkkiä, mutta netin mukaan siitepölyä ei vielä olisi. Kuvittelenko vaan vai onkohan tää sitten kuitenkin flunssaa. Flunssainen olo ei varsinaisesti kyllä ole.
Kommentit (12)
Eilen ulkoilun jälkeen aivastutti ja nenästä valuu edelleen kirkasta räkää. Pk-seutu
Mun serkulla on, mut mulla ei. (Pk-seudulla molemmat)
Vierailija kirjoitti:
Ei oo vielä, missä päin asut?
Kouvolassa
-ap
Kannattaisiko aloittaa jo allergialääkket, ennakoivasti?
Vierailija kirjoitti:
Mä otin tuossa 1,5 h sitten ja ihan kuin tuntuis helpottavan. Eli ehkä tää on sitä itseään sitten...
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä otin tuossa 1,5 h sitten ja ihan kuin tuntuis helpottavan. Eli ehkä tää on sitä itseään sitten...
-ap
Siis mä tarkoitin sitä, että aloittaa ne lääkkeet rutiinisti JO ENNENKUIN oireet alkavat. Mun poika aloittaa lääkityksen suunnilleen maaliskuun alusta, oli oireita tai ei. Siitepölyallergikko kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Siis mä tarkoitin sitä, että aloittaa ne lääkkeet rutiinisti JO ENNENKUIN oireet alkavat. Mun poika aloittaa lääkityksen suunnilleen maaliskuun alusta, oli oireita tai ei. Siitepölyallergikko kyseessä.
Niin, tää mun allergia on ihan itse diagnosoitukin, en oo käynyt tutkituttamassa. Sen takia mä en oikein vielä tajua ennakoidakaan sitä kun on vasta muutaman vuoden ollut
-ap
Joo, alkoi jo kuukausi sitten, silloin näin myös ekat silmut yhdessä pensaassa. Tosin olen kaikelle pölylle allerginen, katupölystä tulee pahat oireet. Lääkkeitä en nyt viitsi syödä kun imetän.
On ollut pari viikkoa, lääkitys käynnissä. Pääkaupunkiseutu. Olen pahasti allerginen lepän siitepölylle, ja reagoin aina jo ennen kuin siitepölytiedotteet "myöntävät" että ilmassa on siitepölyä. Etelämmästä tulee kaukokulkeutumana siitepölyä tarpeeksi, että minä saan oireita.
Tampereella tuntunut pienesti tuo lepän siitepöly jo jonkun neljä päivää
Ei vissiin oo?
-ap *pärskii*