Kasvissyöjät ja vegaanit! Mitä teillä on jääkaapissa?
Meillä jääkaappi melkein tyhjä, harmittaa kun en keksi sinne mitään täytettä. Kasvikset ja kananmunat säilytämme huoneenlämmössä. Kohta varmaan voi luopua koko jääkaapista.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Lisää! Kiva kuulla mitä muilla kasvissyöjillä löytyy jääkaapista :D
Kauramaitoo
Appelsiinimehuu
Kasviksia
Hedelmiä
Ketsuppia, salaaa, chilikastiketta ym soosseja
Juustoo
Raejuuustoo
Munia
Colaa
Kaurakermaa
Hilloa
Ranskankermaa
Luonnonjugurttia
Pari olutta
Ihan täydeltä näyttää!
Kaksi aikuista tässä taloudessa:
Mantelimaito, omenahillo, yksi olut, soijavanukasta, sienikastikkeen ja pastan jämät.
Piti oikein mennä katsomaan :D
Okei; maitoa, jogurttia, porkkanoita, sekä punaista että vihreää pestoa, viinirypäleitä, kurkkua, tomaattia, fetajuustoa, goudanjuustoa, kananmunia, ruukkusalaattia, vissyä, punajuuria, banaaneja (tykkään niistä kylminä), kermaviiliä, karpalolonkeroa, koiran makkaraa, tortillaveneitä ja soija-papu-herne-maissi-mössöä kasarissa.
Itse kasvissyöjä jo 20 vuotta, mies tai muksu eivät ole, mutta ainoa liha jääkaapissa just nyt on koiran makkara, eivät taida syödä :D
Vegaania musta ei sais tekemälläkään, koska juusto ❤
Mitä teil on jääkaassa? kirjoitti:
Turkkilainen avocaadojakaljaa.
Sipsejä ja suomalaisia.
Omenoita. Valehtelua. Salamia. Perunoita ja maitoa. Luiska jänteviä rustoja. Vahvaa sitkeää kalan limaa.
Pari hamsteria. Jäniksen korvat. Hmm... mitä muuta. Punajuuri nyt puuttuu mutta ei naurata. Minulla on suolaa todella paljon jääkaapissa. Pissa pissa.
Meinasin kysyä missä kaapissa säilytät lääkkeesi, mutta vastauksesi perusteella olet sekakäyttänyt ne jo.
Lakto-ovovegetaristin jääkaapista löytyy nyt:
- kreikkalaista jogurttia
- turkkilaista jogurrtia
- luomuvoita
- gheetä
- mozzarellajuustoraastetta
- fetaa
- port salut -juustoa
- Aura-juustoa
- kuohukermaa
- kookoskermaa
- salaattia
- tomaattia
- paprikaa
- avokadoja
- sipulia
- valkosipulia
- kesäkurpitsaa
- baby-pinaattia
Tuo iKaffe jakaa meillä mielipiteitä. Itse tykkään siitä, miehen mielestä se taas pilaa kahvin leipämäisellä kauranmaullaan. Mieskin tykkää myslin sekaan iKaffesta kyllä, mutta kahviin kaipaa neutraalimpaa maitoa. Alpron Soya for Professionals on hänen makuunsa, se on hyvin neutraali makeuttamaton soijamaito. Meillä onkin aina sekä iKaffea että tuota Soya for Professionalsia.