***CLOMISTIT VIIKKO 12***
Heippa kaikille
Ajattelin aloittaa tämän viikon pinomme, kun en sellaista vielä nähnyt.
Ja aloitankin suoraan omasta navasta. : 0 Kävin tänään kp12 ensimmäisen clomikierron seurantaultrassa. Mitään ei ollut tapahtunut, eli munarakkulat olla möllöttivät samankokoisina kuin ennenkin. Gyne antoi perjantaiksi seuraavan ajan, jos jotain sattuisi tapahtumaan, mutta oli sitä mieltä että jos 1tbl per päivä ei saa mitään aikaiseksi, niin seuraavaksi tulisi piikitykset. Tietääkö kukaan mitä piikitykset mahtaa tarkoittaa ja ne mitä ne ovat? Munarakkuloita oli kuulemma niin paljon, että pelkäsi isomman clomisatsin aiheuttavan liian ison riskin... Eli taitaa siis jäädä meikäläisen clomikokeilut melko lyhyeksi. (?)
Mitä kuuluu uuteen viikkoon muille clomilaisille? Olikos tällä viikolla clomikuurin aloittavia, piinailijoita...?
Myttö
Kommentit (49)
en ole huomannut tuollaista sivuoiretta, mutta mulla on sama ongelma ovistestien suhteen. Saan maksimissaankin vain kontrolliviivaa hieman heikomman viivan, vaikka seurantaultrien mukaan oviksen pitäisi tapahtua. En tykkää niistä Advance-testeistä, taidan seuraavaksi ostaa apteekista niitä kalliita testejä... Niillä joskus sain tarkempia tuloksia.
PLUSSA, ja Viliweeralle!!!!!! Totta kai se on plussa se himmeäkin viiva...
ONNEA, ONNEA!!!! Melkein täällä itkua väänsin kun luin tuon kirjoituksesi. Olen niin toivonut sinulle ja tietenkin kaikille muillekin piinaileville Clomisteille plussaa :-)
Onnea ja tarrasukkia! Saapa nähdä montako siellä nyt sitten on ;-). Meneekös la jo joulukuulle?
T. Kanelisokeri & käpynen 6+1
Ihan älyttömän paljon onnea viliweeralle :)
Tosi kiva kuulla, että vihdoinkin plussasit. Pidän taas sormet ja varpaat ristissä, että kaikki sujuisi hyvin.
Millonkas la on?
Tulehan sitten aina välillä kertomaan kuulumisia.
Toivottavasti me muutkin plussataan pian.
Oli kyllä hieno uutinen tälle päivälle, piristää kummasti mieltä :)
Niin monta pettymystä on saanut kokea ja toukokuussa olisi jo tullut vuosi täyteen yritystä, joten kyllä alkoi jo usko loppua...
Kiitos kaikille, tämä vain on vielä niin epätodellista ja kun ei oireitakaan ole, toivottavasti pian alkaisi jotain ilmaantumaan. Tosin kaksi aiempaa raskautta oli kyllä alusta loppuun oireettomia, joten jospa niitä ei nytkään tule.
Laskettu aika menee kyllä joulukuun alkuun, olikohan 3.12 jos oikein muistan.
Ja siis tämä oli kolmas clomikierto ja kolmen tabletin annostuksella, joka sitten kehittikin kolme follikkelia sekä pientä hyperiä. Nyt sitten pelkäänkin että voimistuuko tuo hyperi raskaudesta vaikkei nyt olekaan oireillut.
Niin ja en uskalla edes ajatella kuinka monta siellä köllii :))
Että oireita odotellessa..........
Mulla neljäs clomikerta loppui nyt.Menkat alkoi torstaina.Nyt pidämme paussia yrityksessä eli tulee jos on tullakseen.Syksyllä aattelin mennä yksityiselle uudestaan jos en sitä ennen raskaudu.Ja onnea kaikille plussanneille.
kyllä uskon että se + on...onnea kovasti ja toivotaan että kaikki menee hyvin :) ilmoittelehan lisää kuulumisia heti kun jotain selviää....täällä sitä kolmatta lasta kanssa toivotaan ja 2 clomikiertoa takana....kuullaaan ja vielä onnea.
onko teillä muilla tullut clomeista vatsa kipeäksi??otin viim.pillerin tästä kierrosta 5pv sitten ja nyt muutamia päiviä ajoittain vatsa ollut aikas kipeä? mitenkä teillä muilla? en usko että ois ovis koska noin pitkään kipuilu kestää.:)
Moi,
Yöö, minä juuri eilen ihmettelin gynekologille, ettei mitään oireita ole clomeista tullut. Vasemman munasarjan puolella on ehkä vähän tuntunut kipua, mutta lääkärin mukaan ovulaatio tulee tapahtumaan oikealta. Outoa :).
Eilen olin siis siinä ensimmäisen clomi-kierron tarkistusultrassa ja lääkkeet näyttävät tehoavan niin kuin pitääkin. Positiivista :). Lääkäri määräsi ostamaan ovulaatiotestin ja testaamaan, milloin lh-huippu tulee. En olisi millään halunnut mennä tuohon testaamiseen, valmiiksi jo stressaa. Varsinkin, kun mieheni lähtee viikonlopuksi matkoille ja ovulaatio tapahtunee juuri silloin, voi voi :(.
Hauskaa viikkoa kaikille!
Olvi
Vau, ihana kuulla plussauutisia!!! Voin kuvitella tunteesi. Itsekin ekasta clomiraskaudesta testasin plussan kp 28/29. Oli haalea haamu, mutta johti onnistuneeseen raskauteen. (Tämä oli v. 2004.)
Voisitko valottaa näin uudelle tulokkaalle, että monesko clomikierto toi plussan? (Mulla alkamassa 4.kierto.)
Onnea kauheasti vielä!