Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Unelmaketju, kerro unelmistasi :)

Vierailija
05.03.2017 |

Otsikon mukaan! Täytetään tämä ketju haaveila ja positiivisella asenteella!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään sellaisia unelmia joita olisi aikomusta tai mahdollisuuksia toteuttaa. Ne on fantasioita, joista nautin ihan sellaisenaan. Esim.

- olen kuuluisa huippumalli ja elän huumeiden ja miesten täyttämää jännittävää elämää

- olen huippuälykäs tiedemies, todennäköisesti fyysikko

- elän aivan toisessa maailmassa, jossa on aivan erilaisia olentoja kuin tosimaailmassa, vähän kuin Liisa ihmemaassa

Vierailija
2/19 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että tulevaisuudessa minusta tulee oikein hyvä, ammattitaitoinen, rohkea ja kokenut sairaanhoitaja-terveydenhoitaja. Tulen näillä näkymin valmistumaan niin nuorena, että ehkä aion vielä jotain muutakin esimerkiksi lukemaan terveystieteitä yliopistoon sitten myöhemmin. Ensisijaisesti toivon, että saisin vakipaikan yksityiseltä lääkäriasemalta, terveyskeskuksesta tai neuvolasta.

Toivon, että pysyn nykyisen mieheni kanssa yhdessä, saisimme 1-2 lasta, menisimme kihloihin ja naimisiin. Toivon, että taloudellinen tilanne pysyy aina hyvänä, meillä olisi valkoinen kivitalo ja koira/koiria. Toivon että kaikki läheiseni sekä minä itse pysymme terveinä ja onnellisina sekä olemme pitkäikäisiä. Lisäksi haluaisin matkustella ja nähdä maailmaa kohtuuden rajoissa kuitenkin ;)

Toivon yleisesti ottaen onnellista ja tervettä, tavallista elämää. :)

Haaveeni on myös maailman rauha, Eurooppaan ja muuallekin maailmaan turvallinen ja rauhallinen tilanne jotta täällä olisi hyvä elää ja olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon:

- Rakkautta

- Onnellisuutta

- Terveyttä

- Tarpeeksi hyvää taloudellista tilannetta läpi elämän

- Jälkikasvua

Vierailija
4/19 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla yhden arvostetun lehden kannessa. Se tarkoittaisi sitä että olen päässyt erittäin pitkälle urallani. Hupsu haave, mutta kannustan sillä itseäni. :)

Vierailija
5/19 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveeni olisi olla lääkäri, sitä minusta ei kuitenkaan koskaan tule. Olen kuitenkin tyytyväinen myös nykyiseen uravalintaani, joka on aivan muuta kuin tuo lääkäri. Toivon toki myös rahaa, terveyttä, rakkautta, maailmanrauhaa sekä ikuista onnea.

Vierailija
6/19 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin olla yhden arvostetun lehden kannessa. Se tarkoittaisi sitä että olen päässyt erittäin pitkälle urallani. Hupsu haave, mutta kannustan sillä itseäni. :)

Seiska?

Vierailija
7/19 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän unelmaani ja tykkään

Vierailija
8/19 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon seuraavaa:

-että minun työkuviot järjestyvät

- hyvän parisuhteen/ rakkautta

- mahdollisuutta matkustaa New Yorkiin

Lisäksi terveyttä ja onnellisuutta

Vierailija
9/19 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa pakettiauto, rempata takaosasta viihtyisä nukkumasoppi ja lähteä vuodeksi reissaamaan ympäri Etelä-Eurooppaa.

Vierailija
10/19 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla kätilö. Minusta ei ikinä todellakaan olisi kätilöksi, inhoan kiireisiä ja muuttuvia tilanteita, pelkään verta (:D) ja muita eritteitä, synnytyksen näkeminen saisi varmaan pyörtymään ja sitä rataa. En ikipäivänä hakisi kätilöksi, se saa silti olla ikuinen haaveeni.

Toivon myös hyvää onnea parisuhderintamalla ja terveyttä, ettei koskaan tulisi mitään vakavia vammoja tai sairauksia itselle tai läheisille.. Tai no itseasiassa ei kenellekään.

Oikeastaan jos oikein mietin, niin haluaisin toiveissani poistaa kaiken pahan maailmasta: sodat, rikokset mukaanlukien eläimiin liittyvät rikokset ja eläinten kaltoinkohtelun, raiskaukset, terroristit, syövän ja muut erittäin vakavat sairaudet, vammaisuuden, sokeuden, kuurouden, mielialasairaudet, itsemurhat, murhat jne.

Vierailija
11/19 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmoin siitä että elämä jatkuisi näin onnellisena kuin se nyt on: saisin nähdä lasteni kasvavan (ja lastenlasten ja jos Luoja suo niin lastelastelastenkin), ja jakaa yhdessä tulevat vuodet ja vuosikymmenet rakkaan mieheni kanssa:)

Vierailija
12/19 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin rahaa ja lähteä matkustelemaan oikein kunnolla. Haluaisin myös osata sujuvaa englantia ja tietysti toivon olevani terve aina.

Vierailija
13/19 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmoin että tapaisin yhden ihanan miehen vielä. Kaikkein ihaninta olisi jos hän halaisi minua, sen enempää en uskalla edes toivoa.

Unelmoin myös matkustelusta mahdollisimman kauas, Uuteen-Seelantiin, Australiaan tai vaikka maailman ympäri. Rahaa ja aikaa minulla olisi, mutta ei rohkeutta.

Vierailija
14/19 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmoin siitä

-että lapseni voi elää pitkän, onnellise ja terveen elämän

-että Suomi voi seuraavat 80 vuotta jatkaa itsenäisenä tai autonomisena osana eurooppaa.

-että Suomessa ja euroopassa on rauhallista

-että yhteiskuntamme ja vähitellen koko maailma ottaa käyttöön kaikille kansalaispalkan joka estää omaisuuden keskittymistä rikkaimmille jotka omistavat työtä tekevät robotit

-että robottien tehdessä raskaat työt ja suuren osan muistakin nykyisistä töistä ihmiset voisivat käyttää osan ajastaan toistensa palvelemiseen ja hoivaamiseen .

-että opimme hyödyntämään tehokkaammin aurinko-, geo-ja tuulienergiaa.

- että ihmiskunta saa väestöräjähdyksen hallintaan

Jne

Vierailija
15/19 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa omakotitalo, kahdella makuuhuoneella jos sattuu yövieraita tulemaan, varaava takka jossa iltaisin rentoutua. Puuhastelua ulkona, puutarhaa, haravointia jopa lumen auraamista. Tykkään tekemisestä. Ottaisin koiran kun nyt olisi tilaa senkin ulkona tassutella, lähin naapuri mieluiten max 200m. Osaisin kuvitella jo kesä iltana kuistilla istuen.

Vierailija
16/19 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin lottovoiton, ostaisin maatilan ja perustaisin hylättyjen ja kaltoinkohdeltujen eläinten vanhainkodin, missä eläimet saisivat elää vapaina ja onnellisina loppuun

asti, rakastavassa ja huolehtivassa paikassa. Palkkaisin työttömiä , eläinrakkaita ihmisiä töihin sekä markkinoisin paikkaa saadakseni kaltoinkohdelluille eläimille huomiota mediassa.

Vierailija
17/19 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmoin, että

-paranisin masennuksesta ja olisin työkykyinen

-saisin hyvän työpaikan

-asuisin omakotitalossa ja hoitaisin puutarhaani

-pääsisin matkailemaan

-rikastuisin

Vierailija
18/19 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjan kirjoittaminen. Suurin haave lapsesta saakka.

Vierailija
19/19 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavelilen että saisin vielä elää sellaista rentoa ja boheemia elämää, ja ettei tarvitsisi lainkaan määritellä itseään ammatin tai tulotason mukaan. Vähän kuin etten olisi koskaan kasvanut aikuiseksi, vaan olisin vielä yhtä hullu ja kekseliäs kuin silloin  lapsena ja saisin myös olla sellainen. Etten olisi koskaan kuullutkaan aikuismaisesta vakavuudesta ja luokkayhteiskunnasta.