Isän ja lasten tapaamiset
Ajattelin täältä kysäistä tälläistä kun tuli avopuolison kanssa ero jo Elokuussa mutta vasta nyt tämä tapaamisasia tullut ajankohtaiseksi. Eli kaksi poikaa, iältään 4 ja 7 ja minulla yksinhuoltajuus ja isä ei kyllä liikoja ole lapsia nähnyt tai soitellutkaan. Isä on masentunut ja ollut paljon osastolla hoidossa ja hänellä todella vahva kipu/masennuslääkitys,oli jo yhdessä ollessakin jonka takia sitten välillä lääkittynä aivan zombiksi, itse ei omasta mielestään ole mutta kyllähän sen toiset näkee. Nukahtelee,puhe sammaltaa ja silmät seisoo ja nyt minua ihan pelottaa ajatus että täytyisi lapsia tälläiselle zombille antaa yöksikin.. Vasta mies oli 3 viikkoa osastolla jossa pojat kerran kävi kaksi tuntia häntä tapaamassa siellä ja sinne joutui kun lähti viinan käyttö käsistä joka myös todella iso ongelma. Mitä tässä pitäisi tehdä? Haluan että pojilla isä olisi mutta en kyllä alkoholisti isää joka aina pöllyissä lääkkeistä kyllä toivonut..
Kommentit (2)
Pitääkö tälläisessä tilanteessa olla yhteydessä lastenvalvojaan vai viedä oikeuden kautta? Kun tosissaan tämä isä ei näe tässä mitään ongelmaa mutta minä kyllä näen. Ja luulen että varmaan hirveä sota tulee mutta olen kyllö itsekkin miettiny noita valvottuja tapaamisia..
No ei missään nimessä muita kuin valvottuja tapaamisia. Voisin kuvitella vaihtoehdoksi yöpymiseen esimerkiksi isovanhempien luona siten ettei mies ole yksin vastuussa.