Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3kk laihdutus

Vierailija
05.03.2017 |

Minulla olisi nyt 3kk aikaa laihtua. Pituus 165cm ja paino 80kg. 25kg pitäisi saada pois niin olisin kolmen vuoden takaisissa mitoissa. Tiedän, on tullut vähän mässäiltyä. Mikä olisi realistinen painonpudotus mielestänne kolmessa kuukaudessa? Ruokavalioni tulee olemaan karppaus/vhh ja minulla on tähän ruokavalioon jo suunnitelma tehty ammattilaisen puolesta. Luulen että ainakin alkuun kerkeän käymään 3 kertaa viikossa kahvakuulatunneilla mutta muuta ehkä en ellen jostain vielä nipistä aikaa. Olisiko joku aerobinen liikuntamuoto pakollinen?

Ajattelin itse, tai toivoisin, että saisin tässä ajassa laihdutettua n.15kg. Mitä mieltä?

Minulla on aikasempaakin painonpudotustaustaa tällä tyylillä ja silloin sain n.20 kg pois puolessa vuodessa. Nyt olen kuitenkin muutaman vuoden vanhempi kuin silloin ja elämäkin erilainen. Olen nyt 31 vuotias.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kiloa ainakin, mutta mitä hyötyä, kun et osaa pitää painoa?

Vierailija
2/12 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-15 kg saat pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että maksimissaan 10 kg lähtee.

Oletko aiemmin karpannut ja harrastanut raskasta liikuntaa? Kannattaa ottaa huomioon että se kombo ei automaattisesti toimi kaikilla. Minä kun karppasin, hiilarit oli maksimissaan 60 g/päivä ja kuntosaliharjoittelusta eikä juoksusta tullut yhtään mitään. Olo oli todella tukkoinen, jalat kuin sementtiä, heikotti, kädet tärisi ja pienenkin rasitus hengästytti, kerran meinasi salilla taju lähteä. Palautuminen erittäin hidasta eikä kroppa koskaan tuntunut täysin palautuneelta. Vasta kun lisäsin hiilareita ihan reilusti, päälle 100 g/päivä, liikunta alkoi taas sujua ja em. oireet katosi. Palautuminenkin sujui taas normaaliin tapaan.

Vierailija
4/12 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppausruokavalio on melko yksilöllistä. Minkälainen ammattilainen on ap sinun ruokavaliosi tehnyt?

Vierailija
5/12 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tällä kertaa osaisin? Olisiko sinusta tosiaan järkevämpää vain ikuistesti olla näin ylipainoinen? Ainakin yritän. Olin todella paljon onnellisempi normaali painoisena ja voin hyvin joten en näe mitään syytä miksi ei. Ap

Vierailija
6/12 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että maksimissaan 10 kg lähtee.

Oletko aiemmin karpannut ja harrastanut raskasta liikuntaa? Kannattaa ottaa huomioon että se kombo ei automaattisesti toimi kaikilla. Minä kun karppasin, hiilarit oli maksimissaan 60 g/päivä ja kuntosaliharjoittelusta eikä juoksusta tullut yhtään mitään. Olo oli todella tukkoinen, jalat kuin sementtiä, heikotti, kädet tärisi ja pienenkin rasitus hengästytti, kerran meinasi salilla taju lähteä. Palautuminen erittäin hidasta eikä kroppa koskaan tuntunut täysin palautuneelta. Vasta kun lisäsin hiilareita ihan reilusti, päälle 100 g/päivä, liikunta alkoi taas sujua ja em. oireet katosi. Palautuminenkin sujui taas normaaliin tapaan.

Kuten aloituksessa mainitsin, olen tällä tavalla pudottanut painoa aikaisemminkin. Karppaus on se joka minulle sopii, jolla laihdun ja jolla voin hyvin.

Olen vuosikaudet harrastanut juoksua ja kahvakuulaa (muutaman kuukauden myös crossfittiä). Kahvakuula jäi pois noin neljäksi kuukaudeksi kun sain toisen lapsemme. Nyt aloitan sen uudestaan. Juoksemaan en vielä kerkeä enkä halua, ehkä sitten kun ei ole enää liukasta? Niin ja olenhan aikanaan harrastanut modernia tanssiakin monta vuotta mutta se jäi pois jo n.5 vuotta sitten. Ap

Vierailija
7/12 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karppausruokavalio on melko yksilöllistä. Minkälainen ammattilainen on ap sinun ruokavaliosi tehnyt?

Ystäväni joka on pt ja ravintoterapeutti. Ap

Vierailija
8/12 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, se kertookin jo paljon.

Vierailija
9/12 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai mistä? Ap

Vierailija
10/12 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko sä sama tyyppi joka muissa ketjuissa aina valittaa ku av mammat ei ees yritä laihtua ja raahais perseensä salille ja söis salaattia. Ja nyt ku joku yrittää ni eipä sulle kelvannu sekään.

Vierailija
11/12 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai mistä? Ap

Syömisistä

Vierailija
12/12 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai mistä? Ap

Syömisistä

En ymmärrä. Kerro toki lisää kun haluat näköjään tämän ketjun keskusteluihin osallistua. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi