En ymmärrä niitä ihmisiä jotka käyvät JOKA päivä tai monta krt viikossa mäkissä/hese/bk
Tuon toisen keskustelun innoittamana tuli mieleen että miten jotkut käyvät joka ikinen päivä tai ainakin useaan kertaan viikossa mäkkärissä ja muissa roskapaikoissa.. eivät ole ilmeisesti niin lihavia kaikki edes. Siskoni työskentelee pikaruokalassa ja sanoi että ne samat naamat näkyvät siellä joka ikinen päivä oli arki tai viikonloppu.
Kommentit (11)
En ymmärrä niitä ihmisiä joita kiinnostaa av-palstalla tai muualla hämmästellä toisten käytöstä mikä ei vaikuta mitenkään omaan elämään.
No onko tällä pallolla mitään muuta mitä et ymmärrä?
Jos joku haluaa syödä hamppariaterian kerran päivässä niin sitten se joku käy syömässä sen. Joku toinen käy vaikka lenkillä ja kolmas saunassa jne.
Pikaruoka koukuttaa ja se on niin helppoa sekä nopeaa.
No voi voi, vai et ymmärrä. Nyt on kaksi vaihtoehtoa, pinnistät oikein kovasti että jos pystyisit kykenemään ja lamppu syttyisi ja ymmärrys tulisi.
Tai sitten pidät huolta vain omasta ruokavaliostasi.
Minua joskus huvittaa kasvissyönnillään ja muutenkin terveellisellä syömisellään retostelevat ihmiset jotka jostain syystä ovat kuitenkin ihan helvetin ylipainoisia.
Mitä se sun tai sun siskon persettä kutittaa? Nuo asiakkaat maksaa sun siskon palkan. Jokainen syököön mitä haluaa, mutta sitten on turha valittaa jos on huono olla.
Se juuston haju on jotain aivan järkkyä!
Joku pitää pikaruokamestat pystyssä 😉
Ei heitä suurinta osaa varmaan sinun ymmärryksesi hirveästi kiinnosta. Vai onko joku näistä pikaruoan syöjistä tullut kysymään mielipidettäsi ruokavalioonsa? Jos on niin kerro nyt ihmeessä, ettet tajua heidän mäkissä syömistä!! Muista myös perustella ihmetyksesi.
Itiksen mäkkärissä käy ihan sikana somppuja.
Söin viime viikolla neljänä päivänä peräkkäin pitsaa. Tosin olen töissä pitseriassa.
Mitä sitten? Mulle se ruoka ei niin usein maistuis,mutta sallittakoon se niille kenelle maistuu.