Mieheni on 170cm/60 kg ja tuntuu aivan liian laihalta
Okei määritellään normaaliksi, mutta tuntuu ihan hirveältä rimpulalta ja olkapäät törröttävät terävinä.
Salilla on käynyt puolivuotta, mutta tuloksia ei näy :(
Ite oon 164cm/57kg eli melkein saman kokoinen mieheni kanssa enkä kyllä koe edes olevani naiseksi mikään iso.
Kommentit (17)
Se ei sitten ehkä treenaa oikein, jos tuloksia ei kerran näy.
Pikkuruinen, hento poika... eihän sille mitään voi, jos on syntynyt tuollaiseksi :/
Itseä ei kyllä sytyttäisi.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
No en minä mikään rimpula ole.
Ap
Öh 164cm/57kg?
Aika tikku oot. Oot normimitoissa jos oot teinityttö.
Kaffepulla kirjoitti:
Pikkuruinen, hento poika... eihän sille mitään voi, jos on syntynyt tuollaiseksi :/
Itseä ei kyllä sytyttäisi.
Pildeparka, jos sieltä tulee 170/60 rotjake ulos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Öh 164cm/57kg?
Pulskaltahan tuo enemmän kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Ennemminkin ei syö oikein, jos tuloksia ei näy. Pitää syödä tarpeeksi proteiinia, että ne lihakset kehittyy.
Mitä ne lihakset auttaa jollain 170 cm lyhyellä käppänällä?
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Yleisempi ongelma on, että ei syö oikein.
No hohhoijaa. Mun mies on 177 cm ja 57 kg. Ei liho, vaikka miten söisi, eikä kerrytä lihasmassaakaan vaikka liikkuu aktiivisesti. Minusta hän on ihana. Miksi edes olla kumppanin kanssa, jonka fyysinen olomuoto noin pännii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennemminkin ei syö oikein, jos tuloksia ei näy. Pitää syödä tarpeeksi proteiinia, että ne lihakset kehittyy.
Ei proteiinia mitään mahdottomia määriä tarvita, vaan kaloreja ylipäänsä ja pitkin päivää, eikä vain parissa isossa erässä.
Kaffepulla kirjoitti:
Mitä ne lihakset auttaa jollain 170 cm lyhyellä käppänällä?
Miten pituus liittyy lihasmassan määrään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Öh 164cm/57kg?
Mitähän selität. Entinen naisystäväni oli 168/47 keveimmillään, eikä ollut liian laiha.
Tässä taas nähdään se usein sanomani tosiasia, että naisten ja miesten BMI:t eivät ole vertailukelpoisia. Miehen BMI pitää olla selvästi naisen BMI:tä korkeampi, jotta näyttää hyvältä. Miehen optimaalinen BMI on normaalipainon ylärajoilla tai hieman lievän ylipainon puolella.
Ai kauheeta. Huvittaa kaveripariskunta jossa molemmat samanpituisia ja pienikokoisia mutta lasten punnertamisen jälkeen nainen ei saa laihdutettua/kiinteytettyä itseään ja on painavampi kuin lihaksikas ukkonsa. Naista sapettaa ihan simona :D:D
Itse olen tällä hetkellä 175/65 ja olen mielestäni liian laiha. Etenkin jalkoihin pitäisi saada lisää lihasta. Sanoisin, että olisin hyvässä kunnossa 175/70, mutta varmaan saisin olla vieläkin painavampi jos miesihanteesta puhuttaisiin.
Eli voitte olla teräväolkapäisiä rimpuloita yhdessä